Gå till innehåll

hur mkt rake betalar ni?


PokerPlogg

Recommended Posts

När jag reggade ett konto på fulltilt som nybörjare så kände jag ej till att Rakeback kunde vara bra i framtiden....

 

Nu får jag ej rake, och spelar således inte där. MEN ändå så fick jag häromveckan ett mail från Hendon mob, som ville jag skulle värva spelare till Fulltilt så att de kan få rakeback.....

 

Varför skulle jag göra det när jag själv ej får någon?

 

Skrev till dem och frågade efter en rakeback deal, men har bara mötts av tystnad.

 

/Mark

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Maila ansedda RB sidor och förklara ditt problem. Eftersom man egentligen inte får fixa rb i efterhand göra så får du gå den vägen. Vet ej vilka rb-sidor det gäller, vet bara att det går.

 

Om man signat upp direkt på Full Tilt, utan att gå via affiliate verkar det gå att få rakeback i efterhand via flera olika rakebacksiter.

 

Om du däremot signat upp via någon affiliate är det kört. Då har nämligen de en deal med Full Tilt om del av din rake.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visserligen högre nivåer, men det är kanske intressant att jämföra. I genomsnitt hittills i år, efter att ha grindat 1/2 NL till 5/10 NL (mest 2/4 och 3/6), antingen 6 max eller HU (mycket mer 6-max): 12 cent per hand. (Raken HU blir bara runt 4.5 cent/hand).

 

Raken för 1/2 PLO: 20 cent/hand. (Har bara 2K händer där, så den siffran är kanske inte pålitlig).

 

Det ser ut som att jag kommer att betala runt 245000 kr i rake i år, efter avdrag för rakeback. Det känns äckligt att betala så mycket, särskilt nu när jag knappt vinner något längre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man signat upp direkt på Full Tilt, utan att gå via affiliate verkar det gå att få rakeback i efterhand via flera olika rakebacksiter.

Om du däremot signat upp via någon affiliate är det kört. Då har nämligen de en deal med Full Tilt om del av din rake.

Ja just ja. Så sant som det är sagt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...