Gå till innehåll

Hur ser er grindhörna ut?


Chillarn7

Recommended Posts

  • Svars 378
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

9sBztjc.png

 

typ så! förenklat ritat förstås, men tänk kontor, med 2 stolar för besök =).... tv ovanför avställningsbordet i hörnet, bokhylla, planta för lite grönt.. tavlor på väggarna. blir nog bra! Går ju deleta vilken dörr som helst iofs! men var bara ett snabbt exempel nu medan ajg 2tablar =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Tänkte om det skulle gå att synka ihop det med ett hörnskrivbord, typ ett sånt här:

 

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/S39807431/

(220x120cm)

 

 

Tips uppskattas!

 

Har exakt ett sånt skrivbord (dock höger) med tillhörande lådhurts och datorhållare som jag ska sätta ut på blocket inom några dagar. Intresserad? Finns i Norrköping.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

9sBztjc.png

 

typ så! förenklat ritat förstås, men tänk kontor, med 2 stolar för besök =).... tv ovanför avställningsbordet i hörnet, bokhylla, planta för lite grönt.. tavlor på väggarna. blir nog bra! Går ju deleta vilken dörr som helst iofs! men var bara ett snabbt exempel nu medan ajg 2tablar =)

 

Jag gillar kontoret för ensamt bruk, fast det blir lite problematiskt ifall man har polare över som grindar. Grejen är iofs att man oftast grindar själv och ifall folk skulle komma över får man väl möblera om. Får filosofera lite mer ikväll ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snälla, bespara oss alla från inredningstips från 20-åriga pojkar som lever som singlar i pojkrum med svarta skinnsoffor, kakelbord, högtalare i körsbär, furumöbler, kablar och sladdar överallt, tavla med New York som silhuett osv...

 

Har sett så många skräckexempel tidigare på dessa forum...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ha bara väldigt lite skit på ditt vinkelbord, så det är lätt stöka fram yta till en till skärm, vinkelbord är ju big-no-no to start with om du vill kunna grinda sida vid sida med en kompis, men har ni inga problem sitta mitt emot varandra så är det ju helt ok med vinkel!

 

hehe fick tag i en måttstock precis, rummet var lite långsmalare än vad jag trodde, 2.35x4m. Bra ögonmått ;)

 

Får nog därför bli som jag tänkte ifrån början, fast funderar på att strunta i hörnskrivbord och istället ha två vanliga raka. För att sedan ställa en växt i "hålet", i hörnet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Megadeth, jag måste bara fråga.

 

Är det du som är "Megadeth" på SvS och lirar typ 1-2 upp till 5-10 och är största niten på hela jorden och besvarar alla nithån i chatten med "jag är lösare än dig"? I själva verket 3b du en gång per kvartal.

 

mvh mr felstav

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur högt kan du höja bordet och vad är det för bord samt pris?

 

Tror det är ett sånt här... 160 långt iaf ca.. Var iaf från ikea och runt 5k.

 

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/S29837952/#/S29837952

 

Finns några olika varianter.. går upp till runt 120cm höjd

 

 

E: Ser ut o va nån av dem modellerna jackvegas visa ett par sidor bak(page20), där ser du det relativt upphissat iaf^^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror det är ett sånt här... 160 långt iaf ca.. Var iaf från ikea och runt 5k.

 

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/S29837952/#/S29837952

 

Finns några olika varianter.. går upp till runt 120cm höjd

 

 

E: Ser ut o va nån av dem modellerna jackvegas visa ett par sidor bak(page20), där ser du det relativt upphissat iaf^^

 

Stort tack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar på en ny skärm. Är inne på en Dell 27" 2560x1440 eller Dell 30" 2560x1600. Någon med erfarenheter kring dessa skärmar? Motiverar den högre upplösningen och 30" för 9k jämfört med 4k för 27an?

 

Gått i funderat över samma så länge nu så jag inte blivit färdig för att köpa någon. Har endast provspelat en 30 så vet intw hur det är att köra på 2st 27or. Men tänker till 90% satsa på en 30 för tror ja kommer ångra mig annars

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar på en ny skärm. Är inne på en Dell 27" 2560x1440 eller Dell 30" 2560x1600. Någon med erfarenheter kring dessa skärmar? Motiverar den högre upplösningen och 30" för 9k jämfört med 4k för 27an?

 

Har ingen av dem men jag kan verkligen inte se hur det kan vara värt med 30" i detta fall.

 

Suttit vid en 30 och tycker den är för stor. Har två 24 själv och det blir rätt mycket yta att se över när man sitter nära.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kör själv med 2st 24or nu. Det funkar säkerligen bra med 2st 27or med (eller 1)

 

Anledningen till att jag kommer skaffa 30an är att jag känner mig själv som så att köper jag inte det jag vill ha från början utan tar något lite mindre (som säkert e lika bra) så kommer jag ångra mig o alltid vilja ha 30an...:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar på en ny skärm. Är inne på en Dell 27" 2560x1440 eller Dell 30" 2560x1600. Någon med erfarenheter kring dessa skärmar? Motiverar den högre upplösningen och 30" för 9k jämfört med 4k för 27an?

 

Jag har både en 27 och en 30 och om jag var du hade jag helt klart tagit 30". Spelar du fler än 6 bord blir det väldigt mycket överlapp på 27".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...