Gå till innehåll

Live turnering i Umeå 29/8


umecity

Recommended Posts

Varför krångla med klient, ta det live ist så kanske man kommer.

 

Eftersom det varit ett rån i Umeå redan vill vi inte riskera det nåt mer och har man cirka 50 000 så där lätt-tillgängligt så är det att be om ett till rån, det är modellen som kommer att tillämpas i Umeå om vi ska kunna köra större insatser.

 

Det är bara för allas säkerhet inget annat

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är snart klart med alla detaljer runt denna turnering. Senast fredag hoppas jag att vi fått alla detaljer runt turneringen. Ni som inte messat mig om intresse kan göra det nu så jag vet vilka jag ska skicka detaljerna till. Det som däremot är ändrat är datumet, det blir dagen efter istället, alltså den 30/8, start klockan 13.00.

 

:shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är snart klart med alla detaljer runt denna turnering. Senast fredag hoppas jag att vi fått alla detaljer runt turneringen. Ni som inte messat mig om intresse kan göra det nu så jag vet vilka jag ska skicka detaljerna till. Det som däremot är ändrat är datumet, det blir dagen efter istället, alltså den 30/8, start klockan 13.00.

 

:shock:

 

Du har PM

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...