Gå till innehåll

SAJT: Betsson.com


Sunbird

Recommended Posts

  • Svars 535
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nej, tyvärr, inte så där jättemånga klienter som har...Själv kör jag tre bord med lite överlappning ;), skön klient i övrigt tycker jag :).

 

Jacobt: Sent svar, men nej det är inga avgifter på vanliga banköverföringar. Det står antal dagar för olika betalningssätt och eventuella avgifter på överföringssidan :).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis, hampa5, din bror är kung. Eller vänta, det finns ju rakeback även om din bror har förbjudit det.
jag forsoker inte fa honom som en kung, jag berattar bara vad hansa ,daremot kan det vara sa att folk som redan har rakeback har det i fortsattningen ocksa
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Mina pengar försvann pengar också på betsson avsluta en session backa enligt statistiken 60 dollar vilket stämde med saldot sedan när jag senare loggar in igen så är 120 dollar borta. Låter det gå en liten tid mailar sedan supporten som skickade det vidare till en tekniker och inget svar än ??

( Nej ingen tilt session som jag har glömt och statistiken vissar endast back 60 inte 180??)

 

Vad kan ha hänt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Suck. Buggig webbplats.

 

 

Försökte ta ut pengar från Betsson via Neteller och då inträffade det att eftersom jag har mitt konto i kronor så avrundades mitt belopp och då klagade den på att beloppet till Neteller måste vara hela antalet dollar. (Det står att det skall fungera ändå - men det gör det inte!)

 

Så i praktiken så fungerar det inte att ha kontot i svenska kronor och köra med Neteller pga deras buggiga implementation.

 

Tyvärr så går det inte heller och byta valuta på sitt konto.

 

Så enda sättet och få det och fungera verkar vara att ta ut pengarna till mitt svenska bankkonto och sedan skyffla in dem till Neteller när jag vill flytta

pengar till en annat pokerwebbplats.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Njodir & bomben69: Skulle gärna vilja ha en lite mer detaljerad beskrivning om vad ni tycker är bra / dåligt med klienten. Funderar själv på att börja spela på samma nätverk / klient och vill gärna veta lite mer om vad ni tycker än bara "den suger" och "kanon klient".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Njodir & bomben69: Skulle gärna vilja ha en lite mer detaljerad beskrivning om vad ni tycker är bra / dåligt med klienten. Funderar själv på att börja spela på samma nätverk / klient och vill gärna veta lite mer om vad ni tycker än bara "den suger" och "kanon klient".

 

slö många avbrott har iallafall jag men tydligen ingen annan.

det är inget flyt i spelet men bilda din egen uppfattning det har jag gjort aldrig mer betsson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag får väl skriva ett litet svar då ;):

Det jag tycker är bra med klienten är:

 

Statistikfunktioner (mkt bra), grafik (om man spelar längre sessioner), personligen gillar jag knappar och rutor (bettingfunktioner) men vet att det finns andra inte gör det :D, stöds snart av PO och att bord inte poppar upp vid multitable spel. Sedan är en fin detalj procenträknaren i turneringar. Cash-back turneringarna har också ett bra värde. I övrigt är det inte överdrivet många skandinaviska spelare utan mest amerikaner och trafiken är bra dygnet runt. Spelet klassar jeg som semi-löst.... Bra kundservice.

 

Mindre bra:

 

Kräver sin dator :), viss fördröjning kan uppstå ibland (det går att kolla sin anslutningshastighet). Annars är jag nog en av de som har fastnat hos ongame.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...