Gå till innehåll

Ingen mer lagpoker på High5Action :-(


High5ActionSupport

Recommended Posts

Det är med stor sorg jag är tvungen att meddela att vi tyvärr måste lägga lagpokern på High5Action "på is".

 

Orsaken är Entractionnätverkets stora ovilja att bistå med den sista, men ack så nödvändiga integrationen.

 

Det går inte att manuellt hantera konton/pengaöverföring om man ska ta lagpokern till nya marknader, detta måste kunna ske automatiskt. Entraction har här vägrat hjälpa till, trots löften om detta när vi skapade vårt pokerrum på det nätverket. Om vi inte kan göra reklam för lagpokern, så kan vi tyvärr inte ha den kvar, det tar bara kraft och energi från både oss och lagpokerkillarna.

 

Vad kommer ske nu:

 

Euro

Alla spelare som har innestående medel (riktiga €) på lagpokerplattformen kommer få dessa medel utbetalda till Entractionklienten (till cashiern). Dont spend it all in one pot. Denna överföring kommer ske inom de närmaste dagarna/timmarna.

 

TAP-Euro

TAP-Euro är vår interna "turneringsvaluta" som man kunnat vinna som adderade priser i frirullar och added-tävlingar, och som bara kunnat användas till inköp i lagpokertävlingar. En hel del spelare har ett litet antal TAP-Euro på sitt konto (och ett fåtal har en större slant). Vi funderar just nu hur vi ska göra med dessa.

 

Vi önskar verkligen att vi kan öppna upp lagpokern igen i framtiden, om Entraction tar sitt förnuft till fånga. Vi tycker lagpoker är så roligt!

 

I samband med detta så får jag tyvärr sluta på High5Action. Min sista arbetsdag är den sista augusti, så har ni några frågor så är ni välkomna att ställa dessa, och jag ska svara. I september och framåt är det min kollega Kalle som tar över all support här på forumet.

 

/Chris

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...