Gå till innehåll

WCOOP Main Event [2 dagars] $10 million


Blackbird

Recommended Posts

Hur fungera igenligen denna turneringen som ska gällas i 2 dagar? Kvala det för en stund sen till denna turneringen.

Kommer det att vara paus mitt i allting och man börja nästa dag med sina märker?

Man kan inte spela 2 dagar i sträck ju. xD

 

Hej Blackbird,

 

För att vara precis så pausas turneringen efter nivå 22 och återupptas sedan klockan 22.30 svensk tid följande dag. Detsamma gäller för övrigt event 11 och 28.

 

Mvh,

 

Alexander

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter nivå 22 sa du, då gäller denna turneringen hela dagarna långt, så det blir över 24 timmar Poker. Jaja gör ej mig någonting ska spela i denna iallfall.

 

Lycka till åt alla som ska deltag i denna turneringen.

 

Jag grinda mig upp mina pengar i SNG och sedan har jag haft tur på en av om turneringa också så tog inte så långt tid att kvala i $530 satellit turnering.

Det är 20 platser garanterad i turneringen så varför skulle det vara svårt att kvala? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter nivå 22 sa du, då gäller denna turneringen hela dagarna långt, så det blir över 24 timmar Poker. Jaja gör ej mig någonting ska spela i denna iallfall.

 

Lycka till åt alla som ska deltag i denna turneringen.

 

Jag grinda mig upp mina pengar i SNG och sedan har jag haft tur på en av om turneringa också så tog inte så långt tid att kvala i $530 satellit turnering.

Det är 20 platser garanterad i turneringen så varför skulle det vara svårt att kvala? :)

 

Va e ditt stars screenname ? vill raila :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...