Gå till innehåll

Allt om Hockey-VM!


Gida

Recommended Posts

Självklart följer man Hockey-VM!

 

Matchen mot Finland var ju väldigt underhållande även om man missade tredje perioden. De två tidigare matcherna var ju lite tråkiga, den eventuella "vitryssland"-matchen och matchen mot Danmark när vi kör över dem totalt.

 

Imorgon mot Kanada kommer bli tufft, kommer sitta bänkad framför TVn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Match mot Kanada ikväll, några tips om slutresultat?

Själs så tror jag på 2-2 och det kommer att lossna för Zetterberg som gör båda målen.

Jävla optimist du är då :D

 

Jag tror på 3-1 till Sverige, förhoppningsvis lossnar det för Zetterberg och han får trycka in 1 eller 2 mål.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Väldigt starkt av Tre Kroner att vinna igår. Vi får hoppas att vi gör en lika bra match ikväll mot USA om vi gör det så borde vi vinna över dem.

 

Crows: det måste ha varit jävligt kul att vara där nere va?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var förbannat roligt att vara där, synd man åkte hem efter första gruppspelet det är nu det börjar!!!!!

 

Så fantastiskt skön stämning mellan alla fans, inte fel att dricka öl och vråla tillsammans med danskar, letter, finnar, slovener mm!!!!

 

eurytmech:

Såvitt jag vet tillhör fortfarande skåne till Sverige, eller har jag missat något :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

självklart måste man betta på sverige i alla matcher, betade sverige usa, torsk, o bettade därför 3 dubbla på sverige vs lettland (kassa odds) o vann =)

 

nu blire schweizarna, ingen enkel seger inte, de spela lika mot ryssarna som enligt alla experter var stora favoriter efter genrepet, blir spännande o se, fast nu har vi ju fått igång alla våra målgörade, så jävla perfekt med en sån här "walk in the park"-match som lettland innan slutspelet börjar så man får igång spelarna :)

 

GL HF WP

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...