Gå till innehåll

Skåningar kriminella?


sexyterran

Recommended Posts

HYPOTES:

alla skåningar är kriminella

 

EXPRIMENT:

jag skulle åka till höganäs från sthlm, tog med mej väska med kläder samt datorväska med tillhörande dator. jag tog tåg från sthlm till hässleholm där jag tog "pågatåget" till helsingborg.

 

jag går på toa (kissar) innan vi slutar rulla och kommer tillbax till min plats precis medan vi rullar in på station. när alla ska gå av är min datorväska borta och killarna som satt bakom mej är inte kvar i vagnen. snubben som suttit mitt emot mej bara stirrar rakt fram som ett 40årigt apatiskt sär med fula brillor och springer av tåget innan jag hinner ställa någon fråga om varför han inte sa nåt när 2 finniga turk ungar (medveten särskrivning, vill inte ha 30 inlägg om "tur-kungar", skriver turk i brist på bättre beskrivning) tog EN av mina TVÅ väskor...

 

misstänker att samtliga i vagnen var i maskopi, en liga som snor dataväskor på pågatåg...

 

RESULTAT:

ja, det visar sig att alla från skåne i grund och botten är kriminella och är med i någon slags liga.

 

LÖSNING?

vi kan börja gräva

 

 

/ledsen utan dator

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bör verkligen hypotesen vara formulerad utefter experimentet? Fruktansvärt ovetenskapligt.

 

Dessutom skulle övriga Sverige sakna Skåne ordentligt om vi bröt oss loss. Vi skulle klara oss ganska bra däremot. Är det inte bättre att börja gräva någonstans ganska snart norr om Stockholm?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bör verkligen hypotesen vara formulerad utefter experimentet? Fruktansvärt ovetenskapligt.
Så länge han fortsätter lämna datorer oövervakade på tåg över hela Sverige ser jag inget problem. Är ju bara dåligt om han använder datan som genererade hypotesen för att bekräfta den.

 

Dessutom skulle övriga Sverige sakna Skåne ordentligt om vi bröt oss loss.
Ni brukar påstå det, men jag har inte sett något med Skåne som skulle vara särskilt saknadsvärt. 90% av befolkningen jobbar ju på BK i Köpenhamn, så inte kan det vara skattepengar.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+1 på att man inte lämnar något utanför 1:a klass på tågen. Jag håller fan hårt i plånboken när jag måste gå igenom boskapsvagnen för att ta mig till Bistron på X2000. Någon enstaka gång har jag också beväpnat med mig med plastkniv när patrasket i bollhavet har blivit för högljudda (man måste ju trots allt dela luft med bolsjevikerna när konduktören passerar mellan vagnarna, så man blir förvarnad om stämningen bland folkmassan).

 

Jag kan för övrigt såga din tes direkt eftersom "turk ungarna" är prime suspects och de är i varje fall genetiskt inte skånska. Vilka slutsatser du sen drar kring det kan vi ju diskutera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag bodde i Skåne hade du inte haft problemet, då var nämligen inte pågatågen utrustade med toalett.

 

ja, det visar sig att alla från skåne i grund och botten är kriminella och är med i någon slags liga.

 

http://www.kvp.se/nyheter/1.1354092/bandidos-europapresident-greps-efter-hemligt-spel

 

Bandidos högkvarter i Helsingborg

 

http://politisktinkorrekt.wordpress.com/2009/03/22/fd-ha-ledare-thomas-moller-mister-sjukersattning-har-felaktigt-fatt-200-000-kronor-om-aret/

 

Moderklubben för Sverige ligger idag i det lilla sömniga Åkarp, strax utanför Malmö.

 

Något verkar det ligga i det...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Glöm inte den kriminella pokerklubben i Lund, som fick stänga p.g.a. lite väl mycket mediakåthet hos frontfigurerna Månsson/Jadbäck...8-)

 

Ja, det var fan helt sjukt att den skumraskklubben fick hålla igång så länge. De hade både invandrare och en Hells Angels-kille på regular-listan. Var nog bara ren tur att skottlossning och rån inte förekom dagligen i och omkring den klubben.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...