Gå till innehåll

100miljoner för att avstå från sex resten av ditt liv?


gamblingtilt

Recommended Posts

Summan för att avstå måste på något sätt sättas i relation till ens ålder anser jag. Själv är jag 22 år gammal, och jag tror inte att jag skulle ta 100 miljoner för att avstå från sex resten av mitt liv. Hade jag däremot varit 52 år hade det varit enklare att ta emot det tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

100 miljoner är faktiskt inte så mycket pengar om man vill leva riktigt lyxliv. En riktigt fet villa, bilar och båt i två länder och så är pengarna i princip redan borta.

 

Jag skulle nog bara byta bort sex mot en betydligt större summa, för när jag tänker efter är faktiskt kvinnor (och därmed sex) top1 i vad som betyder nåt i livet. Ge mig 100 miljarder (i någonting annat än vår värdelösa valuta, typ guld eller diamanter) så ska jag fundera på det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu kommer den 29-årige gubb-Jennez med sin input.

 

Aldrig i helvete att jag skulle bytt bort sex mot 100 millar. Man överlever utan både sex och pengar.

Visst drömmer man om lyxbilar, stora hus och yachts men så länge man har en ok lön så mår man fan riktigt bra. Lägg på en fruga som man faktiskt älskar (och har sex med) så är det värt långt mer än 100 miljarder. Klyschor ftw! :D

 

Nej, men jag menar det faktiskt. Blir svårt att ha ett fungerande förhållande utan sex och om jag måste välja mellan att leva lyckligt men "fattigt" eller ha möjlighet att köpa mig artificiell lycka så väljer jag det förstnämnda.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...