Gå till innehåll

Holdem Manager.


hampouz

Recommended Posts

Nej. Kom på en grej, ökar det bara när man är typ upp mot motståndare efter floppen?

Nej.

 

Kan vara så att du gjort en inställning som gör att HUDen inte uppdaterar statsen efter varje hand (för att spara minne), man kan ställa in så att den t ex uppdaterar varje hand tills man har 50 händer, sen efter 50 händer uppdaterar den bara var hundrade hand osv, så att nästa gång den uppdaterar hans stats blir vid 150 händer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Lånar tråden lite!

 

Har följt Holdem Managers FAQ på deras hemsida och har nu lyckats få händerna importerade, vilket jag ser i antal händer som basen innehåller. Men jag kan inte se en enda hand i statistik-fälten.

 

På någon sätt har jag importerat dom, men dom registreras ändå inte.

 

När jag ändrar i filter ser jag att de nivåer den registrerat är alla Pot-Limit, dvs mina Omaha händer. Dessa kan jag inte heller se eftersom jag har köpt Holdem-versionen.

 

Någon som har någon lösning på detta? Uppskattas starkt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lånar tråden lite!

 

Har följt Holdem Managers FAQ på deras hemsida och har nu lyckats få händerna importerade, vilket jag ser i antal händer som basen innehåller. Men jag kan inte se en enda hand i statistik-fälten.

 

På någon sätt har jag importerat dom, men dom registreras ändå inte.

 

När jag ändrar i filter ser jag att de nivåer den registrerat är alla Pot-Limit, dvs mina Omaha händer. Dessa kan jag inte heller se eftersom jag har köpt Holdem-versionen.

 

Någon som har någon lösning på detta? Uppskattas starkt!

 

Har du valt rätt spelare i rapportvyn?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Jag har samma problem som OP, det verkar som om mina HUDstats bara gäller denna sessionen, inne i programmet ser jag alla händer men när jag ex börjar en ny turre börjar statsen på 0, även för mig som har x antal 1000 händer.

 

Nån som vet hur man justerar detta och var?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har samma problem som OP, det verkar som om mina HUDstats bara gäller denna sessionen, inne i programmet ser jag alla händer men när jag ex börjar en ny turre börjar statsen på 0, även för mig som har x antal 1000 händer.

 

Nån som vet hur man justerar detta och var?

 

Bump... är det verkligen ingen som kan detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som skulle kunna förklara lite djupare för mig vad som menas mad Agg och Agg% i Holdem manager?

mvh

 

Tror det kan vara aggro factor du menar, då är den bet+raise/call

 

aggro procenten är hur ofta FI gör ett aggressivt move, checkar han flopp, bettar turn och checkar river har han 33% agression, bettar han alla gator 100% osv.

 

Finns en manual att downloada på deras sida, kika i den och fliken "stat definitions" så får du allt där

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har samma problem som OP, det verkar som om mina HUDstats bara gäller denna sessionen, inne i programmet ser jag alla händer men när jag ex börjar en ny turre börjar statsen på 0, även för mig som har x antal 1000 händer.

 

Nån som vet hur man justerar detta och var?

 

Du kan ställa in om dina stats bara skall gälla för denna sessionen eller inte. Vilket jag tycker är bra för att lättare kunna läsa av min table image.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror det kan vara aggro factor du menar, då är den bet+raise/call

 

aggro procenten är hur ofta FI gör ett aggressivt move, checkar han flopp, bettar turn och checkar river har han 33% agression, bettar han alla gator 100% osv.

 

Finns en manual att downloada på deras sida, kika i den och fliken "stat definitions" så får du allt där

 

Ahh ! Tackar :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...