Gå till innehåll

Utslängd från SS


ahlen101

Recommended Posts

Tja!

Jag har ett ganska bisarrt problem. Jag har semester och spelar sngs på

Svenska spel från Ecuador, Sydamerika. Problemet är att sedan i måndags så blir jag random cirka 2 gånger per dag utslängd från Svenska Spel och tappar connectionen med dem helt. Jag kan inte gå in på Svenska Spels hemsida heller och inte förrän cirka en timma efteråt när alla sngs är avlutade så kan jag logga in på deras klent/besöka deras hemsida igen.

 

För övrigt så funkar mitt internet perfekt, jag har endast problem med Svenska Spel. Då jag även har problem med överföringen av pengar till Redbetklienten från Redbets hemsida och att jag kommit in i svår motrigg så börjar jag känna mig lite paranoid. Jag har börjat tänka i banorna att min data e kapad eller nått.

 

I morgon tänkte jag dra till ett internetkafe o spela. Men det kanske är en bra ide att installera om allt på datorn. Vidare kan jag säga att jag e kass på datorer så jag e tacksam för potentiella råd angående problemet och att jag varit i kontakt med SS's kontakt men det gav ingenting.

Ha d bra o tacksam för svar!:-)

ciao ahlen101

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...trodde inte det gick att komma in på Svs överhuvudtaget från utlandet utan massa trix o fix?

 

Har spelat på svs från tre eller fyra olika länder, bland annat USA både före och efter "nya" poker-lagen. Aldrig varit något problem.

 

När jag hör sydamerika känns det som att det kanske kan vara uppkopplingen ändå? Tänk på att Svs-klienten är EXTREMT känslig för klena eller halvklena uppkopplingar.

 

Kan ju förstås vara någon annan sorts bugg osv, men tror inte att du är blockad på något vis från svs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...