Gå till innehåll

Minst 3 månaders leveranstid, mer än 5 dagars svarstid


ffredd

Recommended Posts

Tänkte bara berätta hur mycket Full Tilt suger ibland. Den 31 mars beställde jag en 30" skärm från Full Tilt store. Jag har inte fått den ännu. Suck...det har gått TRE MÅNADER (om mindre än en vecka). Den 20 maj fick jag beskedet att den beräknas finnas tillgänglig för leverans den 29 maj. När jag mejlade dem efter det så sade de 19 juni. Jag har skickat två mejl till dem efter det. Ett av dem för 5 dygn sedan, och det andra för 1.5 dygn sedan. Inget svar ännu. :roll:

 

Otroligt irriterande. Den förra gången jag köpte skärm från butiken (en 24" som jag skulle ge till min bror) så tog det ungefär lika lång tid. Den gången så har jag för mig att de hade klantat till det så att de inte ens fick iväg beställningen förrän efter 1.5-2 månader.

 

Så mitt tips är: Köp aldrig skärmar från Full Tilt. Behöver du en skärm, köp den från en vanlig internetbutik och beställ några iPods från Full Tilt som du kan sälja på Tradera för att få lite pengar för poängen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det blev en LG-skärm från misco.se. De uppskattar leveranstiden till 1-4 dagar.

 

Jag har skickat ytterligare två mejl till Full Tilt om det här ärendet, men har inte ens fått svar på det jag skickade för 10 dagar sedan. Otroligt uselt att inte svara på 10 dagar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ffred, PMa mig dina uppgifter ska jag se till att du får ett svar.

Jag tackar för det, men jag fick ett svar dagen efter mitt förra inlägg. Samsungskärmen går definitivt inte att få tag på längre. Nu diskuterar vi om jag ska ha poängen tillbaka eller vänta och se om de hittar en annan skärm. Jag sade att OM de kan hitta en snabbt så föredrar jag att köpa den (eftersom det är lättare för mig att sälja 1 skärm än 3 iPods). Det var nog dumt med tanke på att de verkar vara extremt långsamma vad de än gör.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...