Gå till innehåll

Både rakeback och bonusar - bästa sättet att starta?


Pokervinnaren

Recommended Posts

Hej, orkar inte översätta men jag tror ni förstår min krassa engelska...

 

"Hi, I have a friend from Sweden who wants help. He plays 50NL approx. 1 hour a day (2-3 tables) and he wants, when he signs up a new poker account, both rakeback and a good sign up bonus (not to hard since he only plays at 50NL), if possible.

 

Since it is a big pokerdjungle out there I would like to hear where you think my friend should start bonuswhore (bonus + rakeback account if possible)

 

So a good list with tips would be helpful. Like... 1 site to bonuswhore, 2nd, 3d and so on where the first one is the easiest. Would be nice if you can help :)"

 

Så, vad är era tips och erfarenheter?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han både stavade fel på jungle och slog ihop poker jungle till ett ord ju = riktigt krass engelska.. ;-)
Jag syftade på svenskan iofs. Såg nu att det verkar vara en svensk och jag missade reg.året. Tänkte att det måste vara en öststatare eller nått.. :-P
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

So a good list with tips would be helpful. Like... 1 site to bonuswhore, 2nd, 3d and so on where the first one is the easiest. Would be nice if you can help :)"

 

Så, vad är era tips och erfarenheter?

 

http://www.bonuswhores.com/bonus_whoring_101.php

 

erfarenheten är att bonushora är fett ev- och livsev- jämfört med alternativen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...