Gå till innehåll

PO, PT el HM?


Peedee

Recommended Posts

Jag tänkte skaffa ett statistikprogram och undrar helt enkelt vilket jag ska använda. Har testa trial på alla men inte orkat engagera mig tillräckligt för att hajja hur de funkar ordentligt.

 

Har full version av PO och där har jag jätteproblem att få in min HH. Kan man bara lägga in ett visst antal händer i taget eller vad kan problemet vara?

 

Så, PO, PT el HM? finns det några väsentliga skillnader mellan programmen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack Jesper det var ett givande svar. Kanske för att jag ska slippa lära mig 2 program för att sedan inse att ett 3e är mkt bättre. Forum är bland annat väl till för att de som har erfanhet och kunskap ska kunna dela med sig till de som vet mindre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med ! Klart att man får fråga ! Jesper va nog väldigt tiltad när han skrev inlägget :)

 

Jag tycker själv att Holdemmanager är bäst. Men ganska så komplicerat att installera om man inte är så bra på datorer. Jag anser mig vara över average på både engelska och datorer men det tog lite tid innan man hade fått klart alla inställningar osv.

 

Pokeroffice är absolut också väldigt bra men jag föredrar HM, Mest för att jag tycker om deras HUD

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varsågod!

 

Om du hade gjort en sökning så hade du hittat ett gäng trådar om just det här. Om du hade sökt på google hade du hittat ännu fler fast på engelska. Om du hade gjort dig besväret att testa programmen och känt efter vilket DU tyckte var bäst hade du inte behövt fråga vad alla andra tycker är bäst. Trodde du verkligen att du var först på internet att fråga det här? När du inte själv orkar engagera dig i saker som rör just dig, varför ska vi andra orka göra det på ett "riktigt" sätt?

 

Det har gått utför med pf sen QoS försvann.

 

Rätt svar på den frågan är för övrigt HM, men jag kommer inte att berätta varför.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack alla som svarat=)

 

Jesper, jag engarerar mig och letar i flera forum men hittar mest en massa 3 år gamla trådar som inte känns särskilt givande idag. Hade det varit aslätt att hitta en tråd som svarar på mina frågor hade jag hittat den.

 

Nu blir det nog HM iaf, å e d inte sjukt bra så jävlar! Förbered er på att svara på en massa frågor om den krångliga installationen, för det finns väl knappast i nån annan tråd redan^^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

med ditt stora engagemang kommer du antagligen att spela nosebleed om bara ett år. du måste letat dig fördärvad för det gjorde jag innan jag lyckades söka på hm vs pt3.

 

http://www.google.se/search?q=hm+vs+pt3

 

en enkel googling som ger dig så mkt information så att du inte orkar läsa allt. På den första sidan med trådar i den gruppen som du postade den här finns en annan tråd om exakt samma ämne. Inte så mkt info i den för den dog ut nästan direkt eftersom frågan är besvarad så många ggr innan.

 

när du har några frågor om hm så kan du ta det i deras forum så får du snabbare och bättre hjälp http://www.holdemmanager.net/forum/

 

dessutom är det inte en svår installation. lycka till med pokern!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...