Gå till innehåll

Vad ska jag välja? cardrunners etc..


uopp3

Recommended Posts

Hej, har tänkt skaffa cardrunners eller någon annan sida för att bättra på mitt plo spel. Spelar micro stakes så jag kollade på deras sida och såg att de bara hade 2 $25 buy in videos. Räcker det eller finns det en annan sida som bluefire eller duces cracked som har bättre micro stakes klipp? Vad ska jag välja och vilken tycker ni är bäst? Eller kanske en gratis sida?

 

1 fråga till

 

Vad är bäst Holdem manager/omaha eller pokertracker. Båda går för $55 fast holdem manager/omaha är bara för högst 0.25-.50 stakes, högre så kostar det mer. tack.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ang HM och PT.

 

HM kan du få gratis genom att spela in bonusar. Du får då dessutom HM pro, dvs för alla stakes. Oftast handlar det om runt $50-75 som du ska spela in. Då får du dessutom både bonuscashen och HM pro som ligger på $85 eller vad det är om du köper det för cash. Om du ändå tänker skaffa HM så är det sjukt bra deals, då du får ett värde på runt $150 för en bonus på runt $65.

 

Jag spelade själv in en $65-bonus för HM på drygt en vecka på PLO10-PLO25.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...