Gå till innehåll

WSOP-kval FTP, får man cash?


Akumila

Recommended Posts

Jag vann ett paket på full tillt häromdagen och till min besvikelse ser det ut som att jag inte måste spela Main utan kan ta pengarna. Visst har jag uppfattat det rätt? Ingen kommer väl och kräver mig på 10.000$ sen när Main är avslutat och jag inte dykt upp? :P

 

Hade varit kul o lira men det är lite mkt att slänga iväg på en turnering...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet ingeting hur det är att kvala i WSOP, det är olika på andra pokersite.

Är du 100% säkert på att man får turneringsdollar istället?

 

ja, man får ett mail av support, så svarar man på det och sen kommer pengarna in på kontot. För mig tog det dock ungefär två dagar från att jag vann paketet innan mina $T var inne, tror det gick på under 24h för en annan forumit jag snackat med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mailade supporten och frågade hur det gick till o fick nyss svaret att deras event- avdelning skulle kontakta mig och fråga hur jag ville göra och att jag då hade 2 st alt.

 

1 Att spela WSOP och ansvara själv för inköp etc för pengarna.

 

2 Att få 10.000$ insatt som T$.

 

Men eftersom ingen hört av sig och de satt in riktiga $ känns det konstigt att de plötsligt skulle kräva tillbaka pengarna. (Jag har tagit ut så att jag bara har 7K$ kvar.. Men jag antar att det visar sig.. T$ är inga problem för mig eftersom jag mest lirar STT och MTT :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...