Gå till innehåll

Starbreeze railtråd


Chofritz

Recommended Posts

 

Jag är typ så off som man kan vara och det känns ungefär lika bra som att skjuta tre gator tom bara för att få ett instaställ i ansiktet på river. Problemet är hanterbart dock, det har inte gått så långt att jag har börjat tänka och fastnat inuti mitt huvud, då är det kört. Kör den enkla lösningen och beställer mer att dricka.

 

 

Been there done that, not fun. :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tycker det blev en shysst utgång, fiskigt av dig att droppa av bara för att allt verkade fejl vid ett o man inte kunde åka fem i en taxi =)

 

Jag är rätt nöjd med min kväll iaf med trevlig förfest, utsängda chofriz-kompiar till det stället vi verkligen planerat gå till varpå jag föreslår stället jag egenligen ville gå till som desstuom råkar vara nära mig. Vi kommer dit och det är så absurbt igenbommat så det är löjligt trots att det skulle vara klubb där ikväll enligt alltomstockholm.se, skulle iof varit nåt najs på marie levaou igår också och det var det ju verkligen inte så alltomstockholm får solid diss. Blir en timme fejl-vandrnde som för mig blev mycket bättre tack vare ett mkt trevligt samtal från en flicka i umeå =)

 

Sluta iaf med att jag o de sista två tog taxi till ohlsons skor på odengatn o åt popcorn o så helt oväntat så sitter en helt absurbt jättesöt halvnorsk tjej där. Hon vägrar iof att hångla men går med på väldigt gulligt näs-gosande o liknande aktiviteter varpå hennes kompis absolut måste påpeka att flickan har pojvkän. Bokar iaf en sushi med henne på måndag o hon erkänner att det är praktiskt taget slut med hennes pojkvän men att det bara är hennes kompis som inte fattar det... :mrgreen:

 

Crispy chicken på burger king är för övrigt verkligen så sjukt god burgare =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med tanke på hur fint jag mår just nu är det verkligen ett stort mysterium att jag inte är plus 100k denna månad. Utan rb är jag nog nästan minus faktiskt :eek:

 

Har iaf städat hela lägenheten riktigt duktigt idag lyssnandes på Oracular Spectacular på repeat o ska nu hugga in på min eminenta dagen-efter-frukost bestående av tre skivor surdegsbröd med mumsig hummus, tre pressade apelsiner o oolong-te. Smeker mig själv lite för att jag är så metrosexuell :mrgreen:

 

 

Funderar på att dega in på svs för övrigt också, chofrits plussar ju 1000bb om dan där o han är ju helt klart jättedålig på poker, checkar nöten o sånt liskom?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har iaf städat hela lägenheten riktigt duktigt idag lyssnandes på Oracular Spectacular på repeat o ska nu hugga in på min eminenta dagen-efter-frukost bestående av tre skivor surdegsbröd med mumsig hummus, tre pressade apelsiner o oolong-te. Smeker mig själv lite för att jag är så metrosexuell :mrgreen:

 

Funderar på att dega in på svs för övrigt också, chofrits plussar ju 1000bb om dan där o han är ju helt klart jättedålig på poker, checkar nöten o sånt liskom?

 

Surdegsbrö, mums. Fast tror det blev 8 skivor för mig, varannan med inlagd salladslök, som jag fixade häromdagen, varannan hemmagjord kikärtsröra (kan ju inte kalla den för hummus för då kommer ju 3 sidor i dagboken handla om sesampasta :mrgreen: )

 

Orka vara dryg när du inte ens är plus för månaden ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inlagd salladslök alltså? Hemlagat?

 

Jag fick för övrigt nyss posten (eller så öppna jag gårdagens) som bl.a innehöll en bonuscheck från ica på 100kr. Jag handlar aldrig på ica men har icas mastercard så räknade ihop mina utgifter för mars, sluta på den nätta summan 37k sek :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gillar va ja läser :) keep it up

 

tyty =)

 

Snackade lite kort med Peder igår för övrigt, vi irrade oss bort till stureplan ett tag eftersom vi trodde vi skulle kunna vip:a oss in på solidaritet utan att lyckas, vi ser nåt annat ställe som ser fint ut utifrån, "stureplanskliniken", glider fram till vakten o frågar om det är shysst där inne. Lyckas få honom att erkänna att det är fett kasst därinne när peder, peders polare och två superblonda flickor glider upp bakifrån. Förklarar för honom att det inte är bra därinne men han hävdar att det superduperbra därinne o att vi har fel. :rolleyes:

 

 

Såhär nära var jag att gula en primarulle nyss för övrigt

 

PartyPoker, €1.00/2.00 No Limit Hold'em Tournament, 6 Players

Hand Converter by Pokerhand.org

 

Board:

Acinna84 (UTG): $228.30

mericm1 (UTG+1): $467.33

HERO (CO): $157.07

tiagoferrei (Button): $203

blynai (SB): $449.80

BulbikRubika (BB): $202

 

Dealt to HERO T:spade: T:club:

 

Pre-flop:

(1 folds), mericm1 raises to $4, HERO raises to $12, (3 folds), mericm1 calls $8

 

Flop: ($27) 3:spade: 8:heart: 5:heart: (2 Players)

mericm1 checks, HERO bets $17, mericm1 calls $17

 

Turn: ($61) 7:spade: (2 Players)

mericm1 checks, HERO bets $38, mericm1 calls $38

 

River: ($137) 8:diamond: (2 Players)

mericm1 checks, HERO bets $90.07, mericm1 calls $90.07

 

Results:

HERO Showed T:spade: T:club:

mericm1 Showed 6:club: ,7:club:

HERO wins €314.14

 

, blev utkastad från Ladbrokes vid månadsskiftet o dega in €2k på nåt annat skin för att det var ungefär så mkt jag hade på moneybookers. Vägrar att erkänna mig slagen så en-två-tablar typ siten samtidigt som jag grindar på party för att hora till mig en av deras horiga bonusar :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sick sick sick, upplevde lite negativ varians i början av kvällen tyckte jag o fick inte pussas med någon av de jag verkligen ville pussas med. Massa trevliga människor ändå men framåt halv två kommer chofritz (som upplever exakt samma scenario) o jag fram till att vi ska tag i våra liv o styra lite äkta kärlek.

 

Glider ner på dansgolvet o ser en ytterst vacker brunett i skjorta o strumpbyxor, hon är 22 o vet verkligen hur man pussas riktigt riktigt skönt o mjukt. Hon är från linköping, singel o ska egentligen sova på stEriksplan men säger snabbt att hon har verkligen har nån fix ide av att hon inte går hem med okända. Lugnt tänker jag eftersom jag plötsligt är supersolid o ägnar en halvtimme åt att lära känna henne mellan pussandet för att inte vara okänd längre men så står vi utanför o hon ska fortfarande inte gå hem.

 

Hennes aningen mindre snygga o def. mindre pryda kompis står precis bredvid o vi hör henne säga till sitt ragg att det beror på min tjej om de kan gå hem, långt till nästa tunnelbana så vi promenerar (jag, min flicka, flickans två tjejkompisar och två andra snubbar som vill ligga med de andra två tjejerna). En kilometer senare sitter vi på mcdonalds. Fortsätter köra solida nice-hångel tillsammans med diskussioner om hur gott surdegsbröd jag har till frukost. Vi sitter sex pers runt bordet o äter, vi hånglar så löjligt kärleksfullt o tar på varndras ben o de andra fyra runt wingmannar/hatar oss typ mellan pussarna för att ingen riktigt kan gå hem med någon typ om linköpingstjejen fortfarande vill sova med sina kompiar.

 

Aldrig varit närheten av att ha så bra connection med nån o ändå somna ensam :shock:

 

yeye, plussade iaf nästan TUSEN dollar idag o är nu plus på månaden, yay, life is good =D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Poker är ganska svårt just nu, nere på 200e i prima-rulle igen :roll:

 

Livet är aningen lättare, bokat klätterdejt i linköping nästnästa vecka med tjejen från inatt, måste åka iväg till Sälen nästa vecka för sesongens sista brädåkning så fick bli ett så pass avlägset datum :P

 

Även lyckats spika sushi-date imorrn med den söta halvnorska tjejen från i torsdags så finns def. potential till att ha roligt framöver :-D

 

ska nog ta o dega in på svs nu iaf. vore riktigt trevligt med nån sorts poker-rush..

 

rrr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmmm speciell kväll osv. Är för full för att orka skriva. Skulle vara nykter, det gick inte riktigt så bra. Träffade Sören, från forumets mest lästa dagbok, som verkade smått missnöjd med att bli igenkänd. Var bara säker på att jag hade träffat honom förut så jag gjorde det jag alltid gör, jag frågade var och när jag träffat honom. Han sa att han hette sören så kom jag på att det var pf instantly. Big fan osv. ;-)

 

.

 

hehe mitt minne är sådär men låter som jag och vet att poker kom på tal under kvällen trots att jag hatar snacka poker. förnekar allt som har att göra med poker ute typ. kan dock inte sätta ett ansikte på dig så seru mig igen ere bara komma å hälsa igen så lovar jag vara trevligare bara vi inte snackar poker. :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe mitt minne är sådär men låter som jag och vet att poker kom på tal under kvällen trots att jag hatar snacka poker. förnekar allt som har att göra med poker ute typ. kan dock inte sätta ett ansikte på dig så seru mig igen ere bara komma å hälsa igen så lovar jag vara trevligare bara vi inte snackar poker. :-D

 

Misstänkte lite att det låg till så i efterhand, men jag maler på om lite vad som helst när jag är full =) Vi gör om gör rätt nästa gång =) Hur gick det med tjejen btw?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...