Gå till innehåll

Starbreeze railtråd


Chofritz

Recommended Posts

Tyckte mig känna igen dig från någonstans och efter lite creepy posthistorik-stalkande så undrar jag nu: Arvika 2010, kallade du dig själv för snygge-[name]?

alt. kommer du ihåg att du hjälpte ett gäng som fått lite problem med polisen?

 

Snygg-opteron yes, det var mig ni träffa :)

 

 

Helt offt. Läst ut kahil gibrans "the prophet" i veckan. 47 sidor episk bok :roffe:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter klättertävling, där Opteron för övrigt hittade finalplacering, blev det en massa öl och utgång. Ramlade några timmar senare hemåt med nattbuss och tog tillfället i akt, dags för det klassiska fylleskottet. HU mot en ryss slutade 14k upp innan han inte ville spela mer :( backade på lite annat spel men låg plus sen tidigare så är rätt nöjd med att boka dagen på upp 17-18k upp.

 

Är inte säker men det kan vara så otroligt sjukt att jag närmar mig mitt ATH som jag inte sett ens vid horisonten sedan april 2012. För trött för att räkna atm, men kan inte vara allt för långt ifrån!

 

Liiiiiiiivet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha inatt så drömde jag att jag träffade dig, Opteron! Var hemma i din lya o vi parta tsm. Var även nån annan kille där som jag konstant frågade om det var Chofritz men fick aldrig något svar.

Sen drog vi ut och jag tappade bort alla mina polare +dig och vandrade runt ensam i stockholm (som för övrigt såg ut som typ Venedig :mrgreen:).. inb4 du har hemlig lägenhet i venedig.

Kom sedan på att jag glömt min jacka i din lägenhet så försökte irra mig tillbaka

 

Kom fel och hamna i något rikemansområde och dem sa att man inte fick komma in om man inte hade 50 millar på kontot, så det var bara att traska ut och be om ursäkt för att man varit en "inkräktare" :D

 

Hittade sen tillbaka, fick min jacka, o va nöjd! Sen vaknade jag!

 

:h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag funderar på hur det kommer sig att du blev så sugen på att investera i just de här kalsongerna?

 

Tror jag skrivit det förut ett par gånger men gick till ungefär såhär:

 

Blev blåst på masssa deg --> Fler personer blev också det --> Fick skjuts hem av highstakes professionell investerare/entrepenör som också blivit blåst från rättegången --> Var allmänt gul o miserabel, åt lunch då o då med denne hyvens kille --> två år senare var livet plötsligt på topp och hitta 130k dulls-månad. Detta korrelera med att de tog in pengar i en tidig runda i kalsongbolaget --> Fick ett privat möte med VDn där han skulle förklara varför det var en bra idé. Ultra-snap-syna efter två av tre timmars föreläsning typ :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror jag skrivit det förut ett par gånger men gick till ungefär såhär:

 

Blev blåst på masssa deg --> Fler personer blev också det --> Fick skjuts hem av highstakes professionell investerare/entrepenör som också blivit blåst från rättegången --> Var allmänt gul o miserabel, åt lunch då o då med denne hyvens kille --> två år senare var livet plötsligt på topp och hitta 130k dulls-månad. Detta korrelera med att de tog in pengar i en tidig runda i kalsongbolaget --> Fick ett privat möte med VDn där han skulle förklara varför det var en bra idé. Ultra-snap-syna efter två av tre timmars föreläsning typ :roll:

 

Okej! Jo första biten visste jag tyvärr redan, funderade mest på vad som skilde dessa kalsonger från andra premiumvarianter, men uttryckte mig nog lite otydligt. Är det marknadsföringen eller produkterna de är bättre än andra på, eller snarare hur är de bättre än andra på det?

 

Jag kan väldigt lite om investeringar, vilket kanske framgår av frågan vad vet jag.

 

Kul iaf att det det vände från en så otroligt värdelös upplevelse.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror jag skrivit det förut ett par gånger men gick till ungefär såhär:

 

Blev blåst på masssa deg --> Fler personer blev också det --> Fick skjuts hem av highstakes professionell investerare/entrepenör som också blivit blåst från rättegången --> Var allmänt gul o miserabel, åt lunch då o då med denne hyvens kille --> två år senare var livet plötsligt på topp och hitta 130k dulls-månad. Detta korrelera med att de tog in pengar i en tidig runda i kalsongbolaget --> Fick ett privat möte med VDn där han skulle förklara varför det var en bra idé. Ultra-snap-syna efter två av tre timmars föreläsning typ :roll:

 

Hur gick det med snubben som blåste dig?

 

Edit: Lät fel, skiter i vad som hände med honom. Fick du tillbaka någon deg?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej! Jo första biten visste jag tyvärr redan, funderade mest på vad som skilde dessa kalsonger från andra premiumvarianter, men uttryckte mig nog lite otydligt. Är det marknadsföringen eller produkterna de är bättre än andra på, eller snarare hur är de bättre än andra på det?

 

Jag kan väldigt lite om investeringar, vilket kanske framgår av frågan vad vet jag.

 

Kul iaf att det det vände från en så otroligt värdelös upplevelse.

 

Det unika med kallingarna är ju tygpläden bakom pungen som håller paketet på plats, motverkar pungsvett etc. Att jag investera berodde dock mest på vilka som jobbade med det. Derek Jeter satt i styrelsen, min kompis är jättekompetent, VDn verkade jättebra, resten av ledningen med för den delen. Sen insåg jag direkt att jag kommer aldrig kunna avslöja om siffrorna var orealisktiska men däremot att snitt-EV garanterat var positivt =)

 

Hur gick det med snubben som blåste dig?

 

Edit: Lät fel, skiter i vad som hände med honom. Fick du tillbaka någon deg?

 

Han var inne i fängelse några månader, nu har han bytt namn men har fortfarande en kronofogdes-skuld som ligger o tickar. Borde ta en kaffe med honom 2014 o kolla läget :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det unika med kallingarna är ju tygpläden bakom pungen som håller paketet på plats, motverkar pungsvett etc. Att jag investera berodde dock mest på vilka som jobbade med det. Derek Jeter satt i styrelsen, min kompis är jättekompetent, VDn verkade jättebra, resten av ledningen med för den delen. Sen insåg jag direkt att jag kommer aldrig kunna avslöja om siffrorna var orealisktiska men däremot att snitt-EV garanterat var positivt =)

 

 

 

Han var inne i fängelse några månader, nu har han bytt namn men har fortfarande en kronofogdes-skuld som ligger o tickar. Borde ta en kaffe med honom 2014 o kolla läget :-)

 

Låter som något jag behöver. Beställer när jag kommer hem efter jul :)

 

Hehe okej, han hänger inte på stureplan längre mao? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har jag missat den stora TRn ifrån USA? :shock:

 

Hehe, orkade inte skriva nån, tänkte jag redan förmedlat den episka känslan. Är du eeeextremt taggad dock och har en gemensam vän med mig på facebook så har New-York-albumet bara vänners-vänner-sekretess ;)

 

Låter som något jag behöver. Beställer när jag kommer hem efter jul :)

 

Hehe okej, han hänger inte på stureplan längre mao? ;)

 

Nee, han gör nåt annat, lite nyfiken på vad =)

 

Köpte för övrigt mer bitcoins nu, 2015 blir pengarnas år. Räknar att bli super-rik på antingen kalsonger, spelföretag eller valuta-spekulation. Räknar också med att spela 0 händer online 2015 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe, orkade inte skriva nån, tänkte jag redan förmedlat den episka känslan. Är du eeeextremt taggad dock och har en gemensam vän med mig på facebook så har New-York-albumet bara vänners-vänner-sekretess ;)

 

 

 

Nee, han gör nåt annat, lite nyfiken på vad =)

 

Köpte för övrigt mer bitcoins nu, 2015 blir pengarnas år. Räknar att bli super-rik på antingen kalsonger, spelföretag eller valuta-spekulation. Räknar också med att spela 0 händer online 2015 8-)

 

Gonatt då :-D ses om 1år.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...