Gå till innehåll

Ska börja spela. Vilken sajt?


skalle88

Recommended Posts

Hej

 

Jag ska sätta in lite pengar och spela NL50-NL200, cashgame max6.

Vilken sajt rekommenderar ni? Vilken är fiskigast, mest trafik och vilken har bäst bonusar, rakeback osv?

 

Skattefritt, måste jag tänka på det om jag spelar NL50-200? Är det nån som fått skatta smärre vinster`?

 

tipsa inte om Party Poker:)

 

tack på förhand

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det är väldigt många spelare på ipoker och väldigt många italienare, fransmän och tyskar.

 

Nu klockan 2 på eftermiddagen är detca 15000 online där och det är mellan 30-40 NL 6max bord igång...ännu fler bord på lägre nivåer som du antagligen förstår.

 

Det finns alltid en hake, när du spelar samlar du på dig poäng, och din bonus betalas ut allt eftersom du samlar ihop poängen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fiskigt på ipoker!? Vad fan snackar ni om? Den mest grindtäta, tighta nätverket som finns. Alla sitter med 60%rb och bara foldar pre. Passar det motståndet dig så... räkna med att i snitt 16% av spelarna ser floppen. Världens tråkigaste sida att spela på!

 

Spelarna överlag är sämre där än på andra sidor, visst finns många grinders men det är ändå väldigt lätta pengar att hämta där.

Sen har nog inte så många rakeback där iom att sidorna får inte dela ut det.

 

 

Det finns flera stora sidor på det nätverket, bet365, expekt, vc osv. det är lätt att sätta in och ta ut pengar på de 2 första iaf, vc vet jag inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sämre än på andra sidor? WtF jobbar du på ipoker eller? Var hitta sämre värde än ipoker? Fulltilt kanske... men annars finns edet inte. Varenda grindare har hög rakeback där och 90% spelar 6 bord eller fler samtidigt. Jag fick 55% rakeback direkt men mådde illa när jag spelade där. Insta rundfold var standard och sjukt tråkigt. Man är kanske bortskämd med sidor som everest, svs och pacific....

 

Borde vara förbjudet att lura en stackars spelare som ställer en seriös fråga så här

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sämre än på andra sidor? WtF jobbar du på ipoker eller? Var hitta sämre värde än ipoker? Fulltilt kanske... men annars finns edet inte. Varenda grindare har hög rakeback där och 90% spelar 6 bord eller fler samtidigt. Jag fick 55% rakeback direkt men mådde illa när jag spelade där. Insta rundfold var standard och sjukt tråkigt. Man är kanske bortskämd med sidor som everest, svs och pacific....

 

Borde vara förbjudet att lura en stackars spelare som ställer en seriös fråga så här

Då kan man ju stjäla rätt många bbs och sbs m a o? :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej jag jobbar inte för ipoker, men jag jobbar på ipoker och jag tycker det är väldigt fiskigt.

Visst kan jag hålla med om att everst är värre men man vill även ha en skön klient/många bord att välja på osv.

 

Sen om de nu är så tighta som du grinar om så stjäl deras mörkar istället...Sen är det ingen nackdel att spela mot de som kör väldigt många bord, snarare tvärtom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visa kort borde funka standard men jag tror att de är ganska tuffa med att man måste verifiera sig, dvs. skicka in körkort, foto på kreditkort osv.

 

om du vill tjäna mer än 1 BB med dina fina kort mot tighta multigrindare, som vissa tycker är mycket bättre än att dubbla upp sin stack mot en fisk, så är det nog ett bra alternativ. Hög rake där dock och inte så värst hög rakeback är möjligt. Därav det sämre motståndet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...