Gå till innehåll

SAJT: FullTiltPoker.com


Rastapopoulos

Recommended Posts

  • Svars 282
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag skickade precis ett mail till FTP shop och de skrev att man kunde beställa varor till europa bara man mailade de först och skötte beställningb på det sättet. Men de nämnde inte att det skulle kosta något mer än fulltiltpoints. Någon som har beställt från FTP och har koll på hur lång tid det osv?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Thank you for your email. We are now shipping internationally. The site

is not yet set up to accept international orders, however we can process

them manually at this time. Please reply with your order details (user

id, full name, mailing address, telephone number, items you’d like, and

size if applicable). We will process your order and deduct the points

from your account accordingly. The cost of shipping is already included

in the points so you do not have to make any additional payments.

 

Please note, we are unable to ship some of the bulky, heavier items

internationally. When you place your order, you will be advised if an

item you requested is unable to be shipped.

 

 

Här är svaret jag fick

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur dataminar man på FTP?

 

Är väl bara att öppna borden och ha PT igång på autoimport samtidigt? Har dataminat 16 bord hela dagen för första gången idag och PAH hittar iaf stats på alla spelare... Synd att man är för full för att ta tillvara på informationen nu (sätt dig på KD32:s bord - snabbt!)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur gör jag för att kunna importera händer till pt genom att bara ha borden uppe utan att sitta på dom?

 

Öppna Auto-import fönstret för full tilt sen klicka på fliken observed hands och välj vilken databas den ska hämta ifrån.... funkar de fortfarande inte så klicka på "help" längst upp till höger i Auto-inport fönstret, där finns exakt steg för steg förklaring.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon mer än jag som har problem med att klienten hänger sig/fryser sig? Vad jag menar är att klienten slutar svara på kommandon för en kortare stund. Har även vid vissa tillfällen tappat anslutningen till klienten. Jag har inga som helst problem i övrigt med min Internetanslutning eller med någon annan klient.

 

Jag är medveten om att att FTP har gjort förändringar i mjukvaran för att kunna möta det större spelarutbudet. Kan det vara att dem inte hunnit med iom den snabba ökningen av spelarbasen?

 

Edit: Som vanligt skriver jag för mycket och det blir svårt att greppa huvudmålet med inlägget. Jag undrar alltså givetvis om någon annan upplever problem med klienten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som vet om man kan få ngn rakeback deal på FTP? Jag har just börjat lira turrar där eftersom jag gilalr utbudet. Men jag har fastnat för sidan och vill gärna spela cashgame där också. Dock vill jag inte lira cashgame där om man inte får ngn form av rakeback. Då kan jag lika gärna fortsätta med det på B2B.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nutte skrev:

Någon som vet om man kan få ngn rakeback deal på FTP? Jag har just börjat lira turrar där eftersom jag gilalr utbudet. Men jag har fastnat för sidan och vill gärna spela cashgame där också. Dock vill jag inte lira cashgame där om man inte får ngn form av rakeback. Då kan jag lika gärna fortsätta med det på B2B.

 

Finns flera ställen att plocka bananer ifrån.. Men kan inte gå in närmare pga reglerna på PF. De och bonusen som finns gör de hela till en rätt ok deal!

 

Tetris skrev:

Någon mer än jag som har problem med att klienten hänger sig/fryser sig? Vad jag menar är att klienten slutar svara på kommandon för en kortare stund. Har även vid vissa tillfällen tappat anslutningen till klienten. Jag har inga som helst problem i övrigt med min Internetanslutning eller med någon annan klient.

 

Jag är medveten om att att FTP har gjort förändringar i mjukvaran för att kunna möta det större spelarutbudet. Kan det vara att dem inte hunnit med iom den snabba ökningen av spelarbasen?

 

Edit: Som vanligt skriver jag för mycket och det blir svårt att greppa huvudmålet med inlägget. Jag undrar alltså givetvis om någon annan upplever problem med klienten?

 

Faktiskt inte märkt några problem alls.. Så kan inte va din data lr ditt nät som gör att de hänger sej ibland?

 

Opteron skrev:

2/4 vore intressant att veta med?

 

Spelarbasen e rätt stor, därför finns de både mycke bord och fisk.. På NL iaf, om du menar FL har jag ingen aning!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

går det inte att sortera ut sina egna nivåer i klienten längre? fanns ju bara för nån vecka sedan

 

Dom tog bort den "custom knappen" för att snabba upp trafiken på sajten. Den påverkade det tydligen, men förhoppningvis kommer den tillbaka inom kort. FTP har en representant som skriver en del på 2+2 forum. Sök på inlägg från FTPDoug så hittar du mer info...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Går det inte att ta ut pengar till sitt visakort/bankkonto? Måste man göra uttagen via netteller?

 

När man sätter in pengar på full tilt, måste man skicka in en massa olika identitetshandlingar då eller är det bara att köra?

 

Det går inte att ta ut till visakort. Jag brukar ta ut till neteller och sen göra en wiretransfer därifrån till mitt svenska bankkonto. Antar att det är det smidigaste.

 

Bara fylla in dina personuppgifter på sidan och sen köpa in med ditt visakort. Behövs inte skickas in någonting. / K.G

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...