Gå till innehåll

Vad har hänt med Ongame?


Ezkash

Recommended Posts

  • Svars 57
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Usel trafik, skulle tippa halverat antal spelare på kvällarna. Garantiturneringarna är ju ett skämt. Tar otroligt lång tid att starta upp Dons. Är det tillfälligt eller har spelarna flytt iom uppdateringen som är på g?

 

Tror garantiturneringarna skall först efter den 21.6 (eller om det var 23:e) återgå till det normala, efter att alla blivit överflyttade till det nya nätverket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Sedan uppdateringen till P5 har det varit idel problem. Jag är normalt en kille som härdar ut och knyter näven i byxfickan men nu flyger jag snart i taket.

 

Jobbar själv på ett mjukvaruutvecklingsföretag inom gamblingvärlden, ock förstår till viss del att saker kan strula och att kunderna drabbas. Dock är den totala ignorans och utebliven information det värsta. Att Ongame inte har gått ut med ett enda officiellt mail där man förklarar problemen och presenterar någon form av lösning är totalt oförsvarbart.

 

Knåpar just i denna stund på ett mail till Ongame där jag för en gångs skull tagit ur näven ur fickan och näst intill plockat fram knogjärnet....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

står att användarnamn eller lösen är fel, så för alla eller?

 

btw (L) ongame

 

Japp, samma för mig. Spelar på heypoker och när jag går in på hemsidan så är pengarna borta ena stunden, loggar jag in en stund senare, så har jag rätt antal dollarz, för sen vara borta igen :) sicket strul

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...