Gå till innehåll

14 tablande SNGs


MacDaddy

Recommended Posts

TEstade att spela 14 bords SNGs precis. Tidigare har jag kört mest 4bord men även testat 9bord då jag får plats med det på min skärm med minitables.

Nu körde jag dock med överlapp med fullsize så borden poppade upp efter varje val jag gjorde. Funkade bra och jag gjorde inget större misstag jag kan minnas faktiskt. Hann även analysera spelet vid bubblan även om det vart jobbigt som fan ett tag.

 

Har dock ett par problem. För det första så poppar fönster jag åkt ur upp igen både när jag åker ut och även när de stängs ner, kan man fixa detta? Det gäller pokerstars.

 

Tycker ni man ska ha alla bord överlappande eller kan man dela upp dem i 4st bunkar med 3-4 sngs i varje bunt. HAr en 1600x1200 upplösning så det är inga problem.

 

Kan man köra hud med så många bord, testa inte idag.

 

Finns det några bättre siter än stars att multitabla så många bord på? JAg tippar att det skulle bli direkt omöjligt utan timern då den vart aktiverad flertalet gånger så det måste ju egentligen va en site med en sådan.

 

Tubro lr regular? Inte lika mkt blindssituationer där man måste stjäla i regulars vilket gör det kanske lite lättare att ta sitt beslut.

 

Någon här med lite tips om hur man bäst klarar av så många bord?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hejhej.

 

själv har jag insett att mini view är överlägset cascade/overlap..

du kan förkryssa ditt move på ett helt annat sätt när du har överblick över alla borden vilket gör att du får mer tid över till andra lite svårare beslut.

 

enda nackdelen är att du får gå ner i antal bord om du i vanliga fall kör riktigt många samtidigt.. cascade kan du ju i princip köra hur många som helst, medan mini view antagligen blir begränsat till ett lite mindre antal.

 

gick själv ner från 25 cascade till 16 mini view, men är relativt övertygad om att min $/h steg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

de finns riktigt bra program, som e till väldigt stor hjälp vid multitabling!

 

spana in fulltilt shortcuts, som numera funkar även på pokerstars, tror ja!?

 

finns även partyezcash till partypoker!

 

båda dessa program kostar lite $, men de e lätt värt de, tycker iaf ja!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...