Gå till innehåll

SVS hackat?


booring

Recommended Posts

  • Svars 241
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Mörtöga

 

Har aldrig lirat en SnG dyrare än 200kr och har satt in totalt 2-3k kr på svenskaspel. Dom där 50kr turbosarna på slutet casha jag in bara för att testa Svs för att se om det va nå fart på sngs där som det visa sig inte va.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

alla teorier om chipdump/hackat 92 olika konton... det existerar inte för mig..

 

att sharkscope har en bugg låter väl troligast för många. Men borde inte sharkscope ha kollat upp det extra noga innan de petar in honom på en ALL-TIME topplista som överlägsen etta?

 

Om SvS fortsätter hävda att han bara haft extrem tur (Chances of winning 92 in a row at any exact 92 game stretch for a 60% winner are about 1 in a million trillions (1.0 x ^(-21) som någon sa) så får de faktiskt ta och posta lite HH:s här.. Då kommer jag vara först att be om ursäkt för att ha skapat tråden.

 

 

Det enda som talar emot att han fuskat är väl att han skött det så osmidigt, kan man verkligen vara så otroligt korkad att man vinner 92raka? Men, jag brukar ofta generalisera folk som har en graf som ser ut som vargflocks på hans 1000första sngs och ändå fortsätter spela samma sak istället för att byta spelform.. de är inte särskilt smarta imo..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mörtöga

 

Har aldrig lirat en SnG dyrare än 200kr och har satt in totalt 2-3k kr på svenskaspel. Dom där 50kr turbosarna på slutet casha jag in bara för att testa Svs för att se om det va nå fart på sngs där som det visa sig inte va.

 

Du har spelat 33Sngs i år... förrå året från november framåt lirade du c:a 300.. det går att klicka på alla sngs och se din slutplacering.. Stämmer detta verkligen inte?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har spelat 33Sngs i år... förrå året från november framåt lirade du c:a 300.. det går att klicka på alla sngs och se din slutplacering.. Stämmer detta verkligen inte?

 

Japp är helt säker på det. 33 sng iår kan stämma på 20 - 100kr nivån. Kanske överdrev lite med 30 sngs men 50 sngs max är det iaf. Vet inte om de blivit nån bugg då man har Ö i namnet?

Jag vet inte hur jag ska kunna bevisa mer men så är det iaf. Kan säga att jag inte haft råd att spela bort 1,5k dollar på poker då man har studerat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har spelat 33Sngs i år... förrå året från november framåt lirade du c:a 300.. det går att klicka på alla sngs och se din slutplacering.. Stämmer detta verkligen inte?

 

Kan det finnas någon som heter Mortoga ? Bara en teori, men specialtecken och databaser brukar rent allmänt gå ganska kasst ihop.

 

Mina sökningar är slut för dagen =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det enda som talar emot att han fuskat är väl att han skött det så osmidigt, kan man verkligen vara så otroligt korkad att man vinner 92raka?

 

Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe.

 

- Albert Einstein

 

Även om det kanske inte var han som sa det så ligger det något i det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan det finnas någon som heter Mortoga ? Bara en teori, men specialtecken och databaser brukar rent allmänt gå ganska kasst ihop.

 

Mina sökningar är slut för dagen =)

 

Hitta ingen. Men kanske inte går att hitta heller då dom har slagit ihop våra kanske..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://pokerforum.nu/forum/1268816-post104.html

 

Kollar man på resultaten innan streaken så startar vargflock i vissa fall över 10 turneringar i timmen. Detta sker inte efter att streaken startat.

 

Mao tror jag jag att det hela beror på trackingfel där förlusterna missas.

 

Eller så har han en anleding till att bara spela ett bord i taget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eller så har han en anleding till att bara spela ett bord i taget.

Han spelar förlorande HU-poker ett bra tag, får plötsligt möjligheten att fuska perfekt, fortsätter då glatt i samma stil, på samma nivå, med hälften så många turneringar?

 

Jag väljer att luta åt martenmanias förklaring.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eller så har han en anleding till att bara spela ett bord i taget.

 

Nja, kollar man listan på streaken så startar han ibland sittar med en eller två minuters mellanrum.

 

Däremot finner jag det lite intressant att streaken börjar med en massa 50krs, sen varvar han in 100, sen 100/200, 200/300 upp till en 500 varpå han går ner till 100 igen... Nästan som att han spelar med rullekrav alltså. Det ser det inte ut som att han gjort tidigare (i den listan iaf).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satt precis i tele med SvS's support i 30min och dom ärju totalt jävla hjärndöda...

 

 

Gång på gång under samtalet kunda dom intyga att det inte går att fuska!

-Det är omöjligt, han har nog helt enkelt vunnit dessa på skicklighet och lite *tur med korten*.

 

My asssssssssss säger jag, nått sjukt lurt är på G, inte värt att spela förns alla vet vad!

 

Svar från SvS:

 

Citat:

Ursprungligen postat av SvS

Jag har kollat upp detta alias och kan bara säga att det du läst på sharkscope inte stämmer.

Självklart förlorar man nån turnering då och då om man bara spelar sit n go.

 

 

Vad bra att de håller med varandra iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svar från SvS:

 

kan den personen ge oss en lista på de han vunnit/förlorat tills dess e de bara skit snack. Att säga att sharkscope har trackat fel utan att bevisa ngt är bara BS.

 

och vi alla vet att man måste förlora en sng nån gång då och då så därför vi skapade denna tråd. Att nån random person säger det som vi redan vet ger ju inget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kan den personen ge oss en lista på de han vunnit/förlorat tills dess e de bara skit snack. Att säga att sharkscope har trackat fel utan att bevisa ngt är bara BS.

 

och vi alla vet att man måste förlora en sng nån gång då och då så därför vi skapade denna tråd. Att nån random person säger det som vi redan vet ger ju inget.

 

Jag har kollat upp detta alias och kan bara säga att det du läst på sharkscope inte stämmer.

 

Det visste vi ju inte, eller hur?

 

Kanhända vore ett mail till Sharkscope mer välriktat än ytterligare ett ilsket inlägg här?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...