Gå till innehåll

Vilken sajt har bäst erbjudanden?


t3h_h4x0r

Recommended Posts

Hej, jag lirar ~75K händer i månaden NL100

 

Tänkte byta till entraction, har lira frågor bara var jag kan hitta bäst deals för tillfället! Jag bryr mej endast om pengar så hellre nått bra rakerace och bonusar inklusive cashback, än någon fet VIPshop.

 

det är så många sajter så jag blir förvirrad! Vilken sajt kan man lita på osv. såg goodguys sajten, men tråden är ju så gammal! är dom bra eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag gör inte reklam för mig själv iaf...

 

du är välkommen att rapportera mitt inlägg. om moderatorerna anser att det är reklam får dem ta bort det. till skillnad från den genomsnittlige spelaren har jag väldigt mycket erfarenhet av väldigt många pokerrum på entractionnätverket och en viss insyn i företagens verksamheter. därför besvarade jag OP:s fråga.

 

edit: ser nu att mitt inlägg raderats. ansvarig moderator får gärna skicka ett PM till mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hittade ett bolag som gav circa 75 % tillbax om man räkna cashback + rakerace + en reload bonus. Då skulle jag raeka ungefär 5k dollar på en månad. Får tydligen inte skriva vilken valde själv ett annat nätverk pga ännu bättre deals men sök lite på olika sidor typ bonuswhores. com osv så kan du jämföra rätt bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...