Gå till innehåll

Jennez slutar på Betway


Jennez

Recommended Posts

Då var det dags att dra vidare. Jag kommer att sluta på Betway, sista dagen är på fredag. Anledningen till mitt beslut är att en fortsättning hade inneburit en flytt till London (igen) vilket jag inte var/är särskilt sugen på.

Jag har Betway att tacka för otroligt mycket och det skulle bra mycket space att rada upp allt här så jag nöjer mig med att säga tack för allt till alla mina gamla kollegor.

 

Tänkte egentligen sitta på den här informationen tills på fredag men jag kom på att det kanske finns folk här på forumet som har supportärenden eller dyl som de behöver hjälp med. PM:a mig i så fall, senast torsdag.

 

Vad som händer härnäst återstår att se! :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PS. Jag kan tänka mig flytta till London... när börjar jag?

 

PM:a mig så ska jag tipsa dem om dig... 8-)

 

Tack för alla lyckönskningar! Ingenting är klart än när det gäller vad som kommer härnäst men det meddelar jag givetvis ifall ni är så nyfikna. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PM:a mig så ska jag tipsa dem om dig... 8-)

 

Tack för alla lyckönskningar! Ingenting är klart än när det gäller vad som kommer härnäst men det meddelar jag givetvis ifall ni är så nyfikna. ;)

 

Tipsa om mig med, och vad det innebär. Sjukt sugen på en sväng i London igen! :)

 

Edit: Blev så ivrig så glømde nästan önska dig lycka till! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GG WP NH and GL

 

Jag har hört att Harrahs nya online entity skall ha en filial i Stockholm är du inblandad? ;)

 

Jag har hört att han ska till Unibet. De är dock tvehågsna efter att ha fått två rekommendationsmails av Dilda. Ett med kopia till Jennez där hon rekommenderar honom starkt, och ett med kopia till Norinder där hon berättar att Jennez är "världens största idiot asså."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efterträdaren har en del att leva upp till imo :). Bra jobbat!

 

Lycka till med nästa projekt!

Och jag håller även med föregående talare, 10 höjdare måste det på något sätt bli en fortsättning på!

 

Sen får du också göra ett försök att dyka upp i Lkpg den 13/6 ;-)

 

/O

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efterträdaren har en del att leva upp till imo :). Bra jobbat!

 

Lycka till med nästa projekt!

Och jag håller även med föregående talare, 10 höjdare måste det på något sätt bli en fortsättning på!

 

Sen får du också göra ett försök att dyka upp i Lkpg den 13/6 ;-)

 

/O

 

Jodå, tio höjdare blir det fortsättning på. Jag och Ola håller ihop på den punkten. :D

Det blir ju med annat bolag givetvis, vilket är dock ej klart.

 

Finns dessutom några avsnitt som ännu inte är publicerade, bl.a från Tidaholm, Finnkampen och Invitational i Västerås.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har Betway att tacka för otroligt mycket och det skulle bra mycket space att rada upp allt här så jag nöjer mig med att säga tack för allt till alla mina gamla kollegor.

 

Supporten på Betway har gett mig ett övervägande positivt intryck till skillnad från en del andra pokersiters support.

Sen var det också fint det ni anordnade för finnkampen och SM, m.m.

Och du har ju hjälpt forumiterna om något gått snett i alla fall.

 

Om du ska jobba för en annan pokersite hoppas jag att du väljer en välfungerande och trevlig sådan eller att du ges möjlighet att förändra den i den riktningen!

 

Tänkte egentligen sitta på den här informationen tills på fredag men jag kom på att det kanske finns folk här på forumet som har supportärenden eller dyl som de behöver hjälp med. PM:a mig i så fall, senast torsdag.

 

Vad som händer härnäst återstår att se! :-D

 

Du har PM.

 

Jag förmodar att du berättar för oss vad du ska hitta på sen när tiden är mogen.

 

Lycka till med dina nya uppdrag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det nu det ger utdelning att ha haft Jennez som livsförebild i ca 1,5år?

 

Hittils har jag:

- Gått upp några kg

- skaffat lite sånt där en-veckas-skägg

- skaffat glasögon

- försökt intala mig att jag gillar stockholm

 

Lycka till i fortsättningen Jennez, och några snabba frågor.

 

1. betalar betway mitt mansion i london?

2. vad får jag i lön?

3. Får jag buisnessclass när jag åker över till nya jobbet?

4. hur mycket får jag dra på betwaykortet innan jag får kicken?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det nu det ger utdelning att ha haft Jennez som livsförebild i ca 1,5år?

 

Hittils har jag:

- Gått upp några kg

- skaffat lite sånt där en-veckas-skägg

- skaffat glasögon

- försökt intala mig att jag gillar stockholm

 

Några kilo? Gå upp en 30 pannor så är du kanske i närheten. Och mitt skägg är numera välvårdat och fint.

 

Lycka till i fortsättningen Jennez, och några snabba frågor.

 

1. betalar betway mitt mansion i london?

2. vad får jag i lön?

3. Får jag buisnessclass när jag åker över till nya jobbet?

4. hur mycket får jag dra på betwaykortet innan jag får kicken?

 

1. Nej.

2. Det du förtjänar.

3. Nej.

4. Beror på vad du drar det på men så länge det är legitima grejer är det väl i princip unlimited.

 

Jag fortsätter gärna att vara din förebild (jag borde vara förebild åt typ alla förresten). Jag dör ju inte, mina öden och äventyr fortsätter... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Några kilo? Gå upp en 30 pannor så är du kanske i närheten. Och mitt skägg är numera välvårdat och fint.

 

 

 

1. Nej.

2. Det du förtjänar.

3. Nej.

4. Beror på vad du drar det på men så länge det är legitima grejer är det väl i princip unlimited.

 

Jag fortsätter gärna att vara din förebild (jag borde vara förebild åt typ alla förresten). Jag dör ju inte, mina öden och äventyr fortsätter... ;)

 

Kan man försörja en familj på EN Betwaylön i London?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan man försörja en familj på EN Betwaylön i London?

 

Definitivt inte.

 

Månadskostnader:

Hyra för en trerummare på 50 kvm: 21 000 sek.

Dagis för två barn (motsvarande svensk standard): 16 000 sek

Pendlingskostnad: £150

 

Det var väl basic. Lägg på lite grisiga avgifter för telefon, internet, värme, vatten, gas etc så är du i hamn. Just det ja, man ska äta också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...