Gå till innehåll

Heads up på ungefär nl$200.


magico

Recommended Posts

  • Svars 152
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Igår sög, jag bestämde mig för att lira lite nl200 igen! En $80 stack kom in och vi börja lira! Känns rätt stabilt, han är inte så duktig men har vunnit några småpotter och är lite pluss! Sen kommer denna hand som verkligen inte är något speciellt. Spelar man mycket HU händer sånt här några gånger per dag och det kan man inte hänga upp sig på! Men av någon anledning gör jag det ändå men tror att jag fortfarande spelar bra (Som jag självklart inte gör). Sen kommer handen där jag spelar dåligt. Men jag gick ~BE igår ändå för jag tog mig långt i DDturneringen och vann $300. Jag låg skitbra till där men tyvärr dummade jag mig ganska hårt där vid 5 tiden efter 7 timmars spel :P Låg på 9onde plats och hade 600k, blinds 6k/12k. Lyckades då komma AIpreflop mot en 400kstack som obv hade AA och jag var nere på 200k(Sjukt dåligt spel av mig mao), sen gick en liten stund och jag pusha mot en storstack med 66 och han syna med 22 och träffa såklart en 2a. Kunde blivit mycket pengar igår. Nästa gång ska jag fan vinna, jag kommer typ alltid ITM i den turneringen och brukar spela så bra jag kan i den:P (Det är nog inte så bra men ändå :P)

Jag vann iaf ett inköp på nl100 igår, ska bara spela nl100 nu ett tag framöver.

 

 

Här kommer handen på 1/2 som jag hänger upp mig på, det är inte ens en stor pott lixom.

Full Tilt Poker Game #12805229478: Table Pardon (heads up) - $1/$2 - No Limit Hold'em - 10:20:06 ET - 2009/06/14

Seat 1: HERO ($202.60)

Seat 2: Super Jew ($127.60)

Super Jew posts the small blind of $1

HERO posts the big blind of $2

The button is in seat #2

*** HOLE CARDS ***

Dealt to HERO 10 of Hearts10 of Clubs

Super Jew raises to $4

HERO raises to $14

Super Jew calls $10

*** FLOP *** 3 of Clubs4 of Hearts2 of Hearts

HERO bets $20

Super Jew raises to $40

HERO raises to $188.60, and is all in

Super Jew calls $73.60, and is all in

HERO shows 10 of Hearts10 of Clubs

Super Jew shows 7 of HeartsAce of Spades

Uncalled bet of $75 returned to HERO

*** TURN *** 3 of Clubs4 of Hearts2 of Hearts6 of Diamonds

*** RIVER *** 3 of Clubs4 of Hearts2 of Hearts6 of Diamonds5 of Spades

HERO shows a straight, Six high

Super Jew shows a straight, Seven high

Super Jew wins the pot ($254.70) with a straight, Seven high

HERO adds $125

*** SUMMARY ***

Total pot $255.20 | Rake $0.50

Board: 3 of Clubs4 of Hearts2 of Hearts6 of Diamonds5 of Spades

Seat 1: HERO (big blind) showed 10 of Hearts10 of Clubs and lost with a straight, Six high

Seat 2: Super Jew (small blind) showed 7 of HeartsAce of Spades and won ($254.70) with a straight, Seven high

 

 

Det är här jag spelar dåligt, jag brukar itne c/r turn så ofta här och det är nog itne så dåligt mot många FI's men mot denna är det katastrof. Jag 3bettade J4s för att jag kunde nästan alltid ta potten direkt. När han pottar turn efter att jag checkat så har jag ungefär 0%FE men ändå går all in. Man blir ju arg på sig själv av sånt här. Men antar att det inte är hela världen eftersom jag iaf vet att jag gjorde fel.

 

 

Full Tilt Poker Game #12805324060: Table Pardon (heads up) - $1/$2 - No Limit Hold'em - 10:27:43 ET - 2009/06/14

Seat 1: HERO ($232.10)

Seat 2: Super Jew ($217.20)

Super Jew posts the small blind of $1

HERO posts the big blind of $2

The button is in seat #2

*** HOLE CARDS ***

Dealt to HERO Jack of Spades4 of Spades

Super Jew raises to $4

HERO raises to $14

Super Jew calls $10

*** FLOP *** 3 of Spades8 of Spades5 of Diamonds

HERO bets $18

Super Jew calls $18

*** TURN *** 3 of Spades8 of Spades5 of DiamondsQueen of Hearts

HERO checks

Super Jew bets $64

HERO raises to $200.10, and is all in

Super Jew calls $121.20, and is all in

HERO shows Jack of Spades4 of Spades

Super Jew shows 3 of Clubs3 of Hearts

Uncalled bet of $14.90 returned to HERO

*** RIVER *** 3 of Spades8 of Spades5 of DiamondsQueen of Hearts6 of Clubs

HERO shows Queen Jack high

Super Jew shows three of a kind, Threes

Super Jew wins the pot ($433.90) with three of a kind, Threes

HERO adds $185.10

*** SUMMARY ***

Total pot $434.40 | Rake $0.50

Board: 3 of Spades8 of Spades5 of DiamondsQueen of Hearts6 of Clubs

Seat 1: HERO (big blind) showed Jack of Spades4 of Spades and lost with Queen Jack high

Seat 2: Super Jew (small blind) showed 3 of Clubs3 of Hearts and won ($433.90) with three of a kind, Threes

 

 

 

 

Resultat:

2/6 2424h +$48

3/6 2006h +$383

4/6 1034h -$93.8

5/6 726h +$379.7

6/6 1843h +$179.1

7/6 1829h -$16.85

8/6 762h -$13.20

9/6 94h +$218.7

12/6 535h +$206.3

13/6 695h -$49.35

14/6 476h -$278.8 + $245

TOTALT: 12492h +$1182.8

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fy fan börja jobba som vanligt folk!!:)

Nu får du mig att vilja börja lira igen...synd att man har sommarjobb

 

allt bra annars med dig? /agneta67

 

Jobba, duh :P Fan det var inte igår =) Allt rullar på fint förutom pokern som går lite knackigt :P Jag tycker verkligen du ska börja lira igen, om du kan hålla dig ifrån skottningen ;) Jag pluggar ju heltid annars och detta är ett alldeles utmärkt sommarjobb tycker jag :) Mycket roligare än att gå på lager/flyttgubbe som jag har provat en del innan.

 

Hur är det själv?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jobba, duh :P Fan det var inte igår =) Allt rullar på fint förutom pokern som går lite knackigt :P Jag tycker verkligen du ska börja lira igen, om du kan hålla dig ifrån skottningen ;) Jag pluggar ju heltid annars och detta är ett alldeles utmärkt sommarjobb tycker jag :) Mycket roligare än att gå på lager/flyttgubbe som jag har provat en del innan.

 

Hur är det själv?

 

Is The SHIIIIAT!:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Is The SHIIIIAT!:mrgreen:

 

hehe inte direkt :D Usch blir trött bara av att tänka på det :P

---

 

Ber om ursäkt i förväg men måste få whina lite idag, tror att jag har vart ganska duktig på att låta bli hitils men nu kommer det och förhoppningsvis inte mer :P Ni som inte gillar whine(gör någon?) läs inte detta inlägg mer.

Rätt nöjd med mig själv att jag la ner i tid, innan det kostade för mycket.

 

Snubben jag spela mot är jättevärde och jag skulle vilja sitta mot honom 24/7. Tyvärr går det inte att vinna ibland.

Lägger upp dom 2 värsta.

Får nog vara rätt nöjd med resultat för idag mtp på hur dåligt jag gick i alla AIpotter. Kanske kan min röda linje tom vara positiv idag :D

 

Hitils idag har jag spelat 497.

Idag: -$65,85....EV för idag: +$401.7.

TOT vinst: 871.95....EV denna månad: 1876.95.

Alltså 10BI eller $1000 dollar.

Detta kanske inte är så farligt men jag tycker det känns rätt jobbigt.

 

Jag har hållt huvudet kallt och förutom några potter jag spelat dåligt är jag väldigt nöjd med mitt spel, spelar för det mesta skitbra och lyckas nästan hålla mig helt tiltfri. Obv gör jag misstag osv annars hade jag inte spelat nl100, men jag tror inte jag är jättelångt från mitt A-game mestadels av tiden.

 

Som jag sa innan, jag ska verkligen försöka låta bli att whina nu. Jag vet hur tråkigt det är att läsa om.Sry.

 

Full Tilt Poker Game #12825694916: Table Will (heads up) - $0.50/$1 - No Limit Hold'em - 10:19:44 ET - 2009/06/15

Seat 1: HERO ($167.80)

Seat 2: mohertle ($117)

HERO posts the small blind of $0.50

mohertle posts the big blind of $1

The button is in seat #1

*** HOLE CARDS ***

Dealt to HERO Jack of Hearts10 of Diamonds

HERO raises to $3

mohertle raises to $8

HERO calls $5

*** FLOP *** 10 of Spades6 of Spades2 of Clubs

mohertle bets $15

HERO calls $15

*** TURN *** 10 of Spades6 of Spades2 of ClubsJack of Clubs

mohertle bets $94, and is all in

HERO calls $94

mohertle shows Ace of Diamonds6 of Diamonds

HERO shows Jack of Hearts10 of Diamonds

*** RIVER *** 10 of Spades6 of Spades2 of ClubsJack of ClubsAce of Hearts

mohertle shows two pair, Aces and Sixes

HERO shows two pair, Jacks and Tens

mohertle wins the pot ($233.50) with two pair, Aces and Sixes

HERO adds $49.20

*** SUMMARY ***

Total pot $234 | Rake $0.50

Board: 10 of Spades6 of Spades2 of ClubsJack of ClubsAce of Hearts

Seat 1: HERO (small blind) showed Jack of Hearts10 of Diamonds and lost with two pair, Jacks and Tens

Seat 2: mohertle (big blind) showed Ace of Diamonds6 of Diamonds and won ($233.50) with two pair, Aces and Sixes

 

 

Full Tilt Poker Game #12825825747: Table Will (heads up) - $0.50/$1 - No Limit Hold'em - 10:32:18 ET - 2009/06/15

Seat 1: HERO ($103.20)

Seat 2: mohertle ($227.70)

mohertle posts the small blind of $0.50

HERO posts the big blind of $1

The button is in seat #2

*** HOLE CARDS ***

Dealt to HERO 8 of Clubs10 of Clubs

mohertle raises to $3

HERO raises to $10

mohertle calls $7

*** FLOP *** Jack of DiamondsAce of Spades8 of Spades

HERO checks

mohertle bets $12

HERO calls $12

*** TURN *** Jack of DiamondsAce of Spades8 of Spades8 of Diamonds

HERO checks

mohertle bets $23

HERO raises to $81.20, and is all in

mohertle calls $58.20

HERO shows 8 of Clubs10 of Clubs

mohertle shows Ace of DiamondsJack of Spades

*** RIVER *** Jack of DiamondsAce of Spades8 of Spades8 of DiamondsAce of Hearts

HERO shows a full house, Eights full of Aces

mohertle shows a full house, Aces full of Jacks

mohertle wins the pot ($205.90) with a full house, Aces full of Jacks

HERO adds $100

*** SUMMARY ***

Total pot $206.40 | Rake $0.50

Board: Jack of DiamondsAce of Spades8 of Spades8 of DiamondsAce of Hearts

Seat 1: HERO (big blind) showed 8 of Clubs10 of Clubs and lost with a full house, Eights full of Aces

Seat 2: mohertle (small blind) showed Ace of DiamondsJack of Spades and won ($205.90) with a full house, Aces full of Jacks

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte blivit så många händer hitils men det har blivit 2 st som jag tycker är lite småintressanta och vill gärna ha kommentarer.

1.

Jag blev lite osäker här men visst måste degen in?

 

Full Tilt Poker Game #12848295022: Table Pine (heads up) - $0.50/$1 - No Limit Hold'em - 13:59:31 ET - 2009/06/16

Seat 1: HERO ($108.50)

Seat 2: Fibreglass ($135.30)

HERO posts the small blind of $0.50

Fibreglass posts the big blind of $1

The button is in seat #1

*** HOLE CARDS ***

Dealt to HERO 8 of Hearts2 of Hearts

HERO raises to $3

Fibreglass calls $2

*** FLOP *** 8 of Spades6 of Hearts4 of Hearts

Fibreglass checks

HERO bets $5

Fibreglass has 15 seconds left to act

Fibreglass raises to $15

HERO has 15 seconds left to act

HERO has requested TIME

HERO raises to $42

Fibreglass raises to $132.30, and is all in

HERO calls $63.50, and is all in

 

Standard också eller hur?

 

Full Tilt Poker Game #12848503155: Table Pine (heads up) - $0.50/$1 - No Limit Hold'em - 14:12:33 ET - 2009/06/16

Seat 1: HERO ($126.30)

Seat 2: Fibreglass ($239.50)

HERO posts the small blind of $0.50

Fibreglass posts the big blind of $1

The button is in seat #1

*** HOLE CARDS ***

Dealt to HERO 6 of Spades5 of Spades

HERO raises to $3

Fibreglass raises to $9

HERO calls $6

*** FLOP *** 5 of Hearts7 of Clubs8 of Hearts

Fibreglass bets $13

HERO calls $13

*** TURN *** 5 of Hearts7 of Clubs8 of Hearts4 of Hearts

Fibreglass has 15 seconds left to act

Fibreglass bets $25

HERO raises to $104.30, and is all in

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom igen nu grabbar! Det går utför för mig och jag börjar spela sämre och det leder till att jag börjar tvivla massor på mitt spel. Ni vet hur det är.... Ge mig lite kommentarer, säg åtminstonde att jag inte var helt dum i huvet som kom AI i de 2 händerna jag la upp pls! Eller säg att jag är dum i huvet som fick in degen!

 

EDIT: Lägger upp dom igen så ni inte ens behöver byta sida för att se!

 

1.

Jag blev lite osäker här men visst måste degen in?

Full Tilt Poker Game #12848295022: Table Pine (heads up) - $0.50/$1 - No Limit Hold'em - 13:59:31 ET - 2009/06/16

Seat 1: HERO ($108.50)

Seat 2: Fibreglass ($135.30)

HERO posts the small blind of $0.50

Fibreglass posts the big blind of $1

The button is in seat #1

*** HOLE CARDS ***

Dealt to HERO 8 of Hearts2 of Hearts

HERO raises to $3

Fibreglass calls $2

*** FLOP *** 8 of Spades6 of Hearts4 of Hearts

Fibreglass checks

HERO bets $5

Fibreglass has 15 seconds left to act

Fibreglass raises to $15

HERO has 15 seconds left to act

HERO has requested TIME

HERO raises to $42

Fibreglass raises to $132.30, and is all in

HERO calls $63.50, and is all in

 

Standard också eller hur?

 

Full Tilt Poker Game #12848503155: Table Pine (heads up) - $0.50/$1 - No Limit Hold'em - 14:12:33 ET - 2009/06/16

Seat 1: HERO ($126.30)

Seat 2: Fibreglass ($239.50)

HERO posts the small blind of $0.50

Fibreglass posts the big blind of $1

The button is in seat #1

*** HOLE CARDS ***

Dealt to HERO 6 of Spades5 of Spades

HERO raises to $3

Fibreglass raises to $9

HERO calls $6

*** FLOP *** 5 of Hearts7 of Clubs8 of Hearts

Fibreglass bets $13

HERO calls $13

*** TURN *** 5 of Hearts7 of Clubs8 of Hearts4 of Hearts

Fibreglass has 15 seconds left to act

Fibreglass bets $25

HERO raises to $104.30, and is all in

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Första handen så ska degen in helt korrekt, dock så tycker jag att du antingen ska betsiza dryga 30 eller shova. 32>>>shove>>>>>>>som spelat>>>>syn

Detta eftersom du inte kan ha en betfoldrange här.

 

Hand två vet jag inte hur standard synen är pre. Marginell som bäst imo men jag kan ju inte spela HU heller ;) Men shoven på turn är helt klart superstandard.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Första handen så ska degen in helt korrekt, dock så tycker jag att du antingen ska betsiza dryga 30 eller shova. 32>>>shove>>>>>>>som spelat>>>>syn

Detta eftersom du inte kan ha en betfoldrange här.

 

Hand två vet jag inte hur standard synen är pre. Marginell som bäst imo men jag kan ju inte spela HU heller ;) Men shoven på turn är helt klart superstandard.

 

Gillar det med betsizen du sa, måste bättra på mina betsizes. En kompis stove-a lite och insåg då att det var nästan lite löjligt att lägga upp den handen :)

 

Med 125bb djup tror jag absolut det är helt ok att syna 65s mot 3bet, spec eftersom han "bara" pottar också. Dessutom 3betta han mycket broadways å sånna händer vad jag såg och då går det oftast rätt bra att floata icke-broadway floppar och ta potten på turn/river. Tyckte också att den spelade sig själv på turn men man blir ju lite osäker när saker inte riktigt går som de ska!

 

Tog ut en del pengar idag och ska stoppa in på ipoker tänkte jag! Så jag kan spela på båda. Tror jag ska köra lite nl50 de närmsta dagarna, bygga lite självförtroende igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir semipaus nu över midsommarhelgen, min ickepokerspelande kompis från luleå kommer och hälsar på. Grindar kanske lite sporadiskt. Får se!

Skönt å tänka på något annat några dagar och jag ligger som sagt fortf pluss och har inga rulleproblem. Ska också bli skönt att spela lite nl50 sen faktistk. Hoppas värdet på ipoker är bra och hoppas jag kan börja spela där snart, en person vars nickname börjar på B måste komma in på msn först så jag får min deal :)

L8rz.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

du blir nog inte besviken på värdet på ipoker :-D. Spelar själv NL50 HU där nu, lycka till kanske möts nånting fast jag sitter nog ut isåfall ;)

 

Hehe låter bra det! PM.a gärna nick om du vill så lovar jag att sätta mig å ta en match :)

 

Började lira idag, var skittaggad och sugen på att spela. Hitta en snubbe på nl50 som jag börja lira, han var väldigt bra tyckte jag och det visade sig att han spelade nl200 och var en stor vinnare där! Men tänkte att det var bra övning att lira mot, jga spelade rätt bra tyckte jag men förlora ändå $258 mot honom (vi köpte båda in för 200bb så det är bara 2.5 inköp). Jag hade inte direkt flytet med mig och så var det en hand som var en riktigt pain in the ass!

 

 

Vad gör jag på turn här? Det blir ju riktigt jobbigt, jag förväntar mig att ha väldigt lite FE. Men vet itne vad jag ska göra, att slänga detta monsterdrag känns inte helt ok. Är det väldigt dumt att shove.a? Han kommer ju typ alltid ha Ax. Hjälp pls.

 

Full Tilt Poker Game #12962913253: Table Talis (heads up, deep) - $0.25/$0.50 - No Limit Hold'em - 7:47:14 ET - 2009/06/22

Seat 1: GlueFeet ($87.15)

Seat 2: HERO ($100)

GlueFeet posts the small blind of $0.25

HERO posts the big blind of $0.50

The button is in seat #1

*** HOLE CARDS ***

Dealt to HERO 9 of Clubs10 of Clubs

GlueFeet raises to $1.50

HERO raises to $5

GlueFeet calls $3.50

*** FLOP *** Ace of Clubs7 of Diamonds3 of Clubs

HERO bets $6

GlueFeet has 15 seconds left to act

GlueFeet raises to $15.50

HERO calls $9.50

*** TURN *** Ace of Clubs7 of Diamonds3 of Clubs8 of Hearts

HERO checks

GlueFeet has 15 seconds left to act

GlueFeet bets $18.50

HERO ?

 

 

Sjuk timing här alltså, han 4betta mycket. Kanske dumt att shovea direkt men tänkte att han skulle se det som att jag var väldigt trött på hand 4bettade och syna med typ AT+/77+ eller nåt.

 

Full Tilt Poker Game #12963039924: Table Talis (heads up, deep) - $0.25/$0.50 - No Limit Hold'em - 8:04:44 ET - 2009/06/22

Seat 1: GlueFeet ($177.10)

Seat 2: HERO ($100.50)

GlueFeet posts the small blind of $0.25

HERO posts the big blind of $0.50

The button is in seat #1

*** HOLE CARDS ***

Dealt to HERO King of DiamondsKing of Hearts

GlueFeet raises to $1.50

HERO raises to $5

GlueFeet has 15 seconds left to act

GlueFeet raises to $14

HERO has 15 seconds left to act

HERO has requested TIME

HERO raises to $100.50, and is all in

GlueFeet calls $86.50

HERO shows King of DiamondsKing of Hearts

GlueFeet shows Ace of HeartsAce of Clubs

*** FLOP *** 5 of Diamonds3 of Spades5 of Hearts

*** TURN *** 5 of Diamonds3 of Spades5 of Hearts6 of Clubs

*** RIVER *** 5 of Diamonds3 of Spades5 of Hearts6 of Clubs10 of Spades

HERO shows two pair, Kings and Fives

GlueFeet shows two pair, Aces and Fives

GlueFeet wins the pot ($200.50) with two pair, Aces and Fives

HERO adds $50

*** SUMMARY ***

Total pot $201 | Rake $0.50

Board: 5 of Diamonds3 of Spades5 of Hearts6 of Clubs10 of Spades

Seat 1: GlueFeet (small blind) showed Ace of HeartsAce of Clubs and won ($200.50) with two pair, Aces and Fives

Seat 2: HERO (big blind) showed King of DiamondsKing of Hearts and lost with two pair, Kings and Fives

 

 

Usch jag är trött på att det går så dåligt hela tiden nu, orkar nog inte spela mer idag, får bli imorn! Fortfarande lite sliten efter helgen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

shova första handen..

 

Ja, det är nog lättast.

 

gul?

 

Nej absolut inte, har inte orkat skriva bara då jag inte tycker jag har fått ut jättemycket av det och det tog en massa tid att lägga upp alla händer. Dessutom tröttna jag lite i juni då det gick sååååå dåligt, månaden sluta ca +$1500 vilket jag inte är nöjd med. Spelade alltså knappt någonting på slutet, försökte lite med nl50 men det var sjukt tråkigt. Har ju rulle till nl100 och satte igång igår igen med lite gröna sköna siffror, ligger väl 3BI upp ellet nåt, fint. Denna månad satsar jag på att nå ca 40k händer vilket kommer bli sjukt svårt men inte omöjligt. Har även införskaffat lite program för att tableselecta osv så jag slipper spelar mot dom bästa. Har faktistk fått lite små ahaupplevelser på senaste tiden som är mycket nice, väldigt basic saker som det tagit ett tag för mig å fatta :) Jag tycker jag har spelat skiiitbra igår och idag faktistk och det ser mkt lovande ut.

 

Förhoppningsvis orkar jag uppdatera lite mera nu när jag spelar ordenltig igen :)

 

Börjar med en hand som är lite småintressant!

FI är en av de största vinnarna på nl100 tror jag och jag borde egentligen inte spela mot honom, men det gjorde jag ändå! Inge kul att spela mot braindeads.

 

Blir lite jobbigt iom att vi är 200bb djupa men visst finns inget annat spel än b/f? Att stacka här gör jag inte mot kompetent motstånd, han vet att han inte har mycket FE så hans värderange krossar min hand tror jag, även om den inte är så stor. Att bara syna river känns alldeles för vekt. De händerna som känns mest troliga är Q5/Q6 och dom betalar nog men värdeshovar inte.

Bra eller anus?

 

http://www.pokerhand.org/?4423641

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är verkligen dålig på att uppdatera men pokern känns så ruskigt misär hela tiden och har gjort det rätt länge nu! Tycker inte jag får springa bra en enda session och blir våldtagen av alla monsterfiskar!

Gjorde ju en deposit på ipoker ett tag sen och var riktigt nära på att gula den i fredags mot en riktig fisk! Håller på å jobbar tillbaka där på nl50 fast det går åt fel håll, inte läge att bli översettad och sånt när man har 3-4 inköp på nivån =/

Vet inte hur länge till jag orkar försöka, men har inte förlorat nånting mer att jag väl typ är BE över 40k händer. Det gör ont.

Och nu bestämde jag mig för att sluta spela på ftp helt förutom double deuce på söndagar, bara ipoker fomn.

 

JIHHU

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är verkligen dålig på att uppdatera men pokern känns så ruskigt misär hela tiden och har gjort det rätt länge nu! Tycker inte jag får springa bra en enda session och blir våldtagen av alla monsterfiskar!

Gjorde ju en deposit på ipoker ett tag sen och var riktigt nära på att gula den i fredags mot en riktig fisk! Håller på å jobbar tillbaka där på nl50 fast det går åt fel håll, inte läge att bli översettad och sånt när man har 3-4 inköp på nivån =/

Vet inte hur länge till jag orkar försöka, men har inte förlorat nånting mer att jag väl typ är BE över 40k händer. Det gör ont.

Och nu bestämde jag mig för att sluta spela på ftp helt förutom double deuce på söndagar, bara ipoker fomn.

 

JIHHU

 

Jobba!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...