Gå till innehåll

.............


Displeased

Recommended Posts

  • Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tycker det är ganska intressant att alla som klagar på sd's sympatisörer aldrig debatterar och visar att de har fel utan nöjer sig sig med att kalla dem lågintelligenta. Är det för att kunna runka till sin egen intelligens?

 

Nej, jag sympatiserar inte med sd, nor will i ever men förstår mig inte på all denna smutskastning, vi lever trots allt i en demokrati så låt folk rösta på vad de själva vill

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oj vad lång text. Det hade ju bara räckt om du sagt att du är rasist.

 

Fy fan vad trög man kan vara då. Jag är för helvete inte rasist. Har kompisar från både Kroatien, Korea och Makedonien för övrigt. Men det är klart, kritiserar man den förda invandringspolitiken så är man ju tydligen automatiskt rasist i Sverige.

 

 

Imponerande angående supernova.

Har själv funderat över att blocka stats och ser inte poängen riktigt. Det är ju bra om motspelarna kan se att man är vinnande. Då finns det ju chans att de inte reggar sig i samma SNG.

 

Hur många bord kör du?

och är det cascaded/tile/stacked?

 

Vet inte om det gör nån skillnad egentligen om man är blockad eller ej på sharkscope men jag tycker själv det är störigt när andra är blockerade. Kan ta lite tid att komma på om nån är vinnande eller förlorande på hyper-turbos, typ det enda jag spelar just nu. Håller oftast igång 10-15 bord samtidigt, sida vid sida.

 

 

 

Med det inlägget antar jag att du aldrig varit utanför din smålänska håla heller?

 

db2219-inbreeding-personafied.jpg

 

 

 

Jodå, jag har bott i både Huskvarna och Jönköping också. Angående bilden så ser det ut som typiska Engelsmän så vet inte riktigt vad de har med saken att göra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ursprungligen postat av Displeased

Det ser ut som man bor i Afrika när man går utanför dörren och så vill jag inte ha det

 

På riktigt. Du lär ju själv tycka att detta är lite rasistiskt?

 

Ursäkta, vill egentligen inte blanda mig i det här, men snälla förklara varför det är rasistiskt..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle vilja inflika att jag tillhör den där lilla procenten som bor i en småländsk stad med många invandrare och inte röstar på SD.

 

Funderar lite över att SD verkar plocka en hel del väljare från Socialdemokraterna. Det säger imo en hel del om intelligensnivån hos många som röstar på de partierna. Därmed inte sagt att alla är idioter obv.

 

Edit: Vad jag menar är alltså att det inte är det mest logiska steget att ta.

 

Jag har läst att Anna Lindh hade en IQ på 145 och Olof Palme en IQ över 150 (minns ej exakta talet). Är man korkad då tycker du???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nån som gjort sr och svt´s valtest och inte fått högst/högt på SD? Sjukt, av 10 pers inklusive mig i olika åldrar och grupper har alla fått SD högst. Dessutom vet jag att 3 av de som gjort är sossar, och 2 sympatiserar med alliansen.

 

Dessutom hört en del på radion där folk ifrågasätter testet som ändå ska vara det mest pålitliga av alla då det gjorts av ofärgade personer i public service-anda.

 

EDIT: och trots att jag svarade mycket viktigt på att FRA lagen ska rivas upp samt att jag tycker fildelning är ok så fick PP lägst %, lägre än vänstern, KD och andra partier jag vill ta avstånd ifrån.

 

Konstigt tycker jag att KD som i grund och botten styrs delvis av kristna värderingar inte urskiljs av nån fråga i testet. Jag skulle aldrig i livet rösta på dem, trots det hamnade de top 4 enligt testet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Söderling-Federer inatt. Marknaden ger i nuläget Söderling 22% vinstchans men kommer väl förmodligen sjunka ytterligare när vi närmar oss matchstart. Jag är osäker på Söderlings form. Det jag såg i matchen mot Montañes var inte strålande men han kommer förmodligen att vara riktigt taggad mot Federer.

 

 

 

 

Nån som gjort sr och svt´s valtest och inte fått högst/högt på SD? Sjukt, av 10 pers inklusive mig i olika åldrar och grupper har alla fått SD högst. Dessutom vet jag att 3 av de som gjort är sossar, och 2 sympatiserar med alliansen.

 

Dessutom hört en del på radion där folk ifrågasätter testet som ändå ska vara det mest pålitliga av alla då det gjorts av ofärgade personer i public service-anda.

 

EDIT: och trots att jag svarade mycket viktigt på att FRA lagen ska rivas upp samt att jag tycker fildelning är ok så fick PP lägst %, lägre än vänstern, KD och andra partier jag vill ta avstånd ifrån.

 

Konstigt tycker jag att KD som i grund och botten styrs delvis av kristna värderingar inte urskiljs av nån fråga i testet. Jag skulle aldrig i livet rösta på dem, trots det hamnade de top 4 enligt testet.

 

 

Jag fick högst på SD med M som 2:a och FP 3:a. Tror FI och VPK var längst bort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nån som gjort sr och svt´s valtest och inte fått högst/högt på SD? Sjukt, av 10 pers inklusive mig i olika åldrar och grupper har alla fått SD högst. Dessutom vet jag att 3 av de som gjort är sossar, och 2 sympatiserar med alliansen.

 

 

Jag tror folk generellt sett vet väldigt lite vad partierna står för samt vad de planerar att göra med sin budget.

De går helt enkelt på hörsägen istället:

Rösta S om du inte är höginskomsttagare

Rösta M om du tjänar bra.

SD är djävulen.

 

Men det är lite komiskt när dessa personer sen gör tester och deras åsikter är mest lika SDs.

Konstigt det där med PP som du skrev att de kom i botten för dig. Men jag tror det kan bero på att de har fler åsikter än om FRA och att du helt enkelt tycker tvärt emot dem på allt än just på den frågan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror folk generellt sett vet väldigt lite vad partierna står för samt vad de planerar att göra med sin budget.

De går helt enkelt på hörsägen istället:

Rösta S om du inte är höginskomsttagare

Rösta M om du tjänar bra.

SD är djävulen.

 

Men det är lite komiskt när dessa personer sen gör tester och deras åsikter är mest lika SDs.

Konstigt det där med PP som du skrev att de kom i botten för dig. Men jag tror det kan bero på att de har fler åsikter än om FRA och att du helt enkelt tycker tvärt emot dem på allt än just på den frågan.

 

Det kan också vara så att SD är äckligt populistiska och tycker att alla (utom invandrare) ska få det bättre och mer pengar*, vilket gör att de träffar in i princip alla väljare på i alla fall något område. Dessutom har det väl konstaterats att i de flesta tester så får inte partier minus om du tycker tvärtemot utan det plussas bara så fort du håller med.

 

* SD har tyvärr inte presenterat så mycket siffror som visar hur allting ska finansieras. Dessutom har de, enligt i princip alla ekonomiska experter, grovt överskattat hur mycket pengar de skulle få in på minskad invandring (för att inte tala om att det långsiktigt är att bajsa på sig själv när de stora årskullarna går i pension). Om detta beror på att alla andra är politiskt korrekta eller om SD inte bryr sig om budgetar vet jag inte men jag har mina aningar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satte +5.5 games på Söderling mot Federer inatt. Söderling har 5-3 och egen serve i 3:e men Federer vänder och tar det med 7-5 och vinner därmed med 6 games marginal. Vilken jävla käftsmäll man åker på.

 

Idag vinner Youzhny mot Wawrinka. W har 2 långa hårda matcher bakom sig så jag hoppas att han tröttnar mot slutet för denna match kommer förmodligen att bli lika jämn. 2-2 i inbördes möten men Y har vunnit båda på hard court och W på grus.

 

Nadal slaktar Verdasco.

 

 

Idag ska det liras WCOOP igen. $265 knockout och $215 Razz som är min favoritturre under hela WCOOP. Sov till 14 för att vara i riktigt bra form till inatt. Längtar som fan!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror folk generellt sett vet väldigt lite vad partierna står för samt vad de planerar att göra med sin budget.

De går helt enkelt på hörsägen istället:

Rösta S om du inte är höginskomsttagare

Rösta M om du tjänar bra.

SD är djävulen.

 

 

så sant :lol:

 

 

dock tycker jag inte sveriges invandrarpolitik fungerar för 5 öre, ingen dålig idé att dra ner på den och börja bearbeta problemen istället för att blunda och fortsätta ta in fler än vi kan hjälpa (eller vad man ska säga ni fattar)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det bästa med razz är att det finns inget annat spel med så mycket döda cash som razz 8-)

 

 

PokerStars Game #49381283947: Tournament #2010090015, $200+$15 USD Razz Limit - Level III (40/80) - 2010/09/09 23:51:08 CET [2010/09/09 17:51:08 ET]

Table '2010090015 64' 8-max

Seat 1: bobboufl11 (4802 in chips)

Seat 2: LaLuna111 (4782 in chips)

Seat 3: donnylon346 (5449 in chips)

Seat 4: fornit28 (5328 in chips)

Seat 5: maxxscam (4665 in chips)

Seat 6: badbeat987 (5198 in chips)

Seat 7: kumartwo (4562 in chips)

Seat 8: Displeased (5402 in chips)

bobboufl11: posts the ante 8

LaLuna111: posts the ante 8

donnylon346: posts the ante 8

fornit28: posts the ante 8

maxxscam: posts the ante 8

badbeat987: posts the ante 8

kumartwo: posts the ante 8

Displeased: posts the ante 8

*** 3rd STREET ***

Dealt to bobboufl11 King of Spades

Dealt to LaLuna111 9 of Hearts

Dealt to donnylon346 9 of Clubs

Dealt to fornit28 7 of Hearts

Dealt to maxxscam King of Diamonds

Dealt to badbeat987 5 of Clubs

Dealt to kumartwo Jack of Clubs

Dealt to Displeased Ace of Diamonds4 of Spades7 of Clubs

bobboufl11: brings in for 12

LaLuna111: folds

donnylon346: folds

fornit28: folds

maxxscam: folds

badbeat987: raises 28 to 40

kumartwo: calls 40

Displeased: raises 40 to 80

bobboufl11: folds

badbeat987: raises 40 to 120

kumartwo: calls 80

Displeased: calls 40

*** 4th STREET ***

Dealt to badbeat987 5 of Clubs10 of Spades

Dealt to kumartwo Jack of ClubsJack of Diamonds

Dealt to Displeased Ace of Diamonds4 of Spades7 of Clubs6 of Spades

Displeased: bets 40

badbeat987: calls 40

kumartwo: folds

*** 5th STREET ***

Dealt to badbeat987 5 of Clubs10 of Spades3 of Spades

Dealt to Displeased Ace of Diamonds4 of Spades7 of Clubs6 of Spades5 of Diamonds

Displeased: bets 80

badbeat987: folds

Uncalled bet (80) returned to Displeased

Displeased collected 516 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot 516 | Rake 0

Seat 1: bobboufl11 folded on the 3rd Street

Seat 2: LaLuna111 folded on the 3rd Street (didn't bet)

Seat 3: donnylon346 folded on the 3rd Street (didn't bet)

Seat 4: fornit28 folded on the 3rd Street (didn't bet)

Seat 5: maxxscam folded on the 3rd Street (didn't bet)

Seat 6: badbeat987 folded on the 5th Street

Seat 7: kumartwo folded on the 4th Street

Seat 8: Displeased collected (516)

 

 

LoL skön kille. Själv är jag laddad för att sitta uppe 18 timmar till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...