Gå till innehåll

$300 000 Reload Freerolls


PokerStars_Karl

Recommended Posts

Hej,

 

Om man gör en reload i Juni månad så får man spela så många "$300 000 Reload Freerolls" man vill.

 

Kod: ‘RF300’

 

Fem gratisturneringar spelas varje dag mellan 8-27 juni, kl. 10:30 ET, 13:30 ET, 16:30 ET, 19:30 ET och 22:30 ET. Varje gratisturnering har en garanterad prispott på $2 000, och ett tak på 20 000 deltagare. Du hittar dem i PokerStars lobby genom att välja ‘Turnering’ och ‘Gratisturnering’, eller genom att skriva ‘$300 000 Reload’ i vårt Turneringsfilter.

 

Om du slutar i pengarna i en gratisturnering, kvalar du in till en av våra fem Freeroll Finals som spelas söndag den 28 juni, med samma starttider som de dagliga gratisturneringarna ovan. Ytterligare $20 000 står på spel i varje finalturnering.

 

Läs mer på:

 

http://www.pokerstars.se/poker/promotions/reload-freerolls/

 

Har ni frågor om denna kampanj så svarar vi gärna på dem här.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gillar inte att vara negativ men är detta erbjudande så bra??

 

Jag läste på aftonbladet att det kan vara uppe till 20 000 spelare i en freeroll, och att prizepoolen är typ 2000 usd?

 

Chansen kan ju knappast vara mindre att vinna pengar, speciellt pengar som bidrar till sin bankrulle..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gillar inte att vara negativ men är detta erbjudande så bra??

 

Jag läste på aftonbladet att det kan vara uppe till 20 000 spelare i en freeroll, och att prizepoolen är typ 2000 usd?

 

Chansen kan ju knappast vara mindre att vinna pengar, speciellt pengar som bidrar till sin bankrulle..

 

+1, hade hoppats på något bättre denna månad..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men det är inte 100% säkert på att turneringarna blir fulla häller sedan de inte alltid folk som gör insats

 

Brukar vara en 5000 spelare+ i pokerstars andra frirullar med mycket lägre prispengar så värdet på det här lär nog inte bli så överdrivet högt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Räcker det med en miniminsättning på 10 dollar för att få spela i frirullarna?

 

2. Jag hade först tänkt göra ett uttag, men då fick jag ett meddelande om att jag inte fick delta i det här frirulle-erbjudandet om jag tog ut pengar.

Måste man alltså vänta tills i juli med att ta ut pengar om man vill spela i de här frirullarna?

 

3. Kul att pokerstars kommer med något för befintliga småspelare också och inte bara "first deposit" freerolls. Kan ni nu bara sänka raken på 1-5 dollars SnG också så... ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Räcker det med en miniminsättning på 10 dollar för att få spela i frirullarna?

 

2. Jag hade först tänkt göra ett uttag, men då fick jag ett meddelande om att jag inte fick delta i det här frirulle-erbjudandet om jag tog ut pengar.

Måste man alltså vänta tills i juli med att ta ut pengar om man vill spela i de här frirullarna?

 

3. Kul att pokerstars kommer med något för befintliga småspelare också och inte bara "first deposit" freerolls. Kan ni nu bara sänka raken på 1-5 dollars SnG också så... ;-)

 

Hej,

 

Beklagar sent svar.

 

Ja, du kan göra en insättning på $10 för att ta del av erbjudandet. Du behöver inte vänta till juli för att ta ut pengar, men du kan inte göra ett uttag innan du har aktiverat biljetten utan att gå miste om erbjudandet. När du väl har gjort en insättning och aktiverat biljetten så påverkas dock inte denna av eventuella uttag.

 

Mvh,

 

Alexander

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...