Gå till innehåll

Flytta notes?


Displeased

Recommended Posts

Hittar inte heller på mina notes. Kanske är det så illa att dom inte ens lagras på ens dator? ;-)

 

Jo det gör dom. Jag skrev notes innan idag på gamla datorn som har hamnat i notes.txt

 

 

 

Btw hur visar man dolda filer och mappar? Måste ligga i nån sån för jag har letat igenom allt som har med pokerstars att göra. På min gamla dator som jag använt de senaste 5 åren ligger iallafall alla notes under notes.txt. Det finns även en notes.txt.0 som jag inte vet vad det är men har testat att flytta över den med utan resultat.

 

Va fan att flytta notes måste väl vara vardagsmat för de flesta grinders, kom igen nu!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha...sry :-D. Hade bara för mej att du var Svs.

 

Gå in på Verktyg -> Mappalternativ -> samt fliken "Visning". Där kan du kryssa i att du vill se dolda filer och mappar.

 

OBS!!! i vart fall i XP 8-)

 

 

Fick tyvärr bajs-vista installerat och där finns tydligen inte ens "vertyg" fliken så jag vette fan hur man får fram dolda filer i vista.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har ingen aning, men om du kopierar alla notes i det gamla dokumentet och klistrar in i det nya så kanske det funkar?

 

Jag skulle gärna testa det men problemet är att det inte verkar finnas något notes dokument på den nya datorn (trots att jag skrivit in nya notes som är lagrade när jag lirar).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Displeased,

 

Du bör ha fått ett email av oss innan du gick och la dig inatt. Enklaste sättet att hitta rätt mapp på din nya dator är att välja 'Help' -> 'Open My Settings Folder'. Sedan kan du kopiera in notes från den gamla filen till den nya filen.

 

Hör av dig om du behöver ytterligare hjälp.

 

Hälsningar,

 

Martin K

PokerStars Support Team

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Displeased,

 

Du bör ha fått ett email av oss innan du gick och la dig inatt. Enklaste sättet att hitta rätt mapp på din nya dator är att välja 'Help' -> 'Open My Settings Folder'. Sedan kan du kopiera in notes från den gamla filen till den nya filen.

 

Hör av dig om du behöver ytterligare hjälp.

 

Hälsningar,

 

Martin K

PokerStars Support Team

 

 

Ja, det vägen gick det ju smidigt att hitta! Funkade perfekt oxå. Tack så mycket!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...