Gå till innehåll

Unibet konto låst


humix

Recommended Posts

Hej, det var ett tag sedan jag spelade poker så jag la in €500 den 21/5 på unibet pga bra bonus. STORT MISSTAG, jag fick chans att spela under en timme sedan var kontot låst. Efter att ha ringt support så ville de ha en massa handlingar. Det stog ingenting om att skicka bild på kreditkortet men jag tog det ändå och strykte över några siffror i paint.

 

Kontakte support under helgen men de sa att det tar tid att kontrollera informationen, på måndag 25/5 efter att ha kontaktat support ville de ha bild på baksidan av kortet ochså. Jag var riktigt trött då och gjorde det snabbt och skickade in det. Det var här jag kom på mitt misstag. TRÖG som jag är tänkte jag att det inte är lönt att stryka över säkerhetssiffrona men kom på när jag hade skickat det till support att man kan se de tryckta siffrona på framsidan på baksidan (spegelvänt)!!! PANIK ska jag spärra kortet nu, de har just nu all information om kreditkortet? Kan man lita på dem med sitt kreditkort, kommer de sälja det vidare?? Har iallafall överfört alla pengar till ett annat konto sålänge. (Kontot är fortfarande låst idag, när får man spela egentligen?)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Minsta lilla grej tar alltid minst två veckor där. Dom ska skicka det från åsnesektionen till störreåsnedepartementet till störstasäkerhetsåsnorna.

 

Sen får du nog ett mail där det står nånting som inte alls har något med ditt ärende o göra, så får du ringa sju samtal och vänta två veckor till så har någon av misstag löst det åt dig.

 

Angående säkerheten i sig hade jag inte oroat mig, har inte funnits ett enda fall där något illa hänt hos Unibet gällande att dom ska sno din kreditkortsinfo o sälja det vidare.

 

Däremot är ju resten illa nog för o kanske unvika sajten (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, då kanske man inte behöver låsa kreditkortet och skaffa nytt. Är väl bara att vänta nu, anledningen till att jag valde unibet var att man inte behövde lägga in pengar i poten för att få poäng för bonus. Passar mitt tighta spel. Ska nog ringa support imorgon om det inte är upplåst, fick inget svar på mitt mail idag.:-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då antar jag att du har missat alla liknande trådar.

Jag har behövt skicka in kopior till: Stars, ftp, party, carlos, unibet, interpoker och chili, dvs alla sidor jag spelat seriöst på utom svs (där man skickar in annan skit), vad är skillnaden liksom?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har behövt skicka in kopior till: Stars, ftp, party, carlos, unibet, interpoker och chili, dvs alla sidor jag spelat seriöst på utom svs (där man skickar in annan skit), vad är skillnaden liksom?

 

Det var inte riktigt så jag menade, jag tycker det är bra med säkerhet. Jag syftade på att de verkar låsa konton och sen tar dem ett halvår på sig att öppna dem igen, kunden får ringa 10 ggr osv

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var inte riktigt så jag menade, jag tycker det är bra med säkerhet. Jag syftade på att de verkar låsa konton och sen tar dem ett halvår på sig att öppna dem igen, kunden får ringa 10 ggr osv

ok, det är väl bara stars som är bra i det hänseendet imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...