Gå till innehåll

The Well: SuperTequila


Supertequila

Recommended Posts

  • Svars 347
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vad föredrar du? Morgo berench, Chelo Kebab Kobideh lr Ghormeh Sabzi?

reserverar mig mot felstavningar.

 

Vad är ditt framtida mål med pokern?

 

Ghormeh sabzi och Koobideh står ganska lika där, beroende på va man känner för just den dan.

 

Målet är att bli reg på nl1k igen, o sen skapa nya mål.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om målet i livet ur din synpunkt är "att uppnå lycka", isåfall tycker du att om nån blir lycklig av att mörda spädbarn så bör denna göra det?

 

Vill du ändra ditt svar till att målet med livet är att reproducera och överleva (det uppenbara svaret)?

 

I ett vakuum möjligen, men nu finns det yttre faktorer som påverkar sådant. Sen kan man ju såklart alltid dra extremexempel i brist på bättre argument.

 

Tycker inte att reproducera och överleva är meningen med livet. Överlevnad är måhända en förutsättning för livet. En hund som reproducerar sig och överlever har en mening med sitt liv förutom att bara existera? Så om jag inte skaffar barn saknar mitt liv mening?

 

Det visar ju på ett, inte så djupt, tänkande imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då kör vi då.

 

Du ska bjuda dina närmaste vänner på middag på lördagkväll. Och komponerar en middag som får snålvattnet att rinnanär man tänker på den och smaklökarna att dansa gogo på dina vänner när de får smaka. Då lagar du följande till:

 

Entrérätt

 

Förrätt

 

Varmrätt

 

Efterrätt

 

Och till respektive rätt serveras det som bäst lyfter fram smaken på det du tillagat och inte tar död på smaksensationen. Vad dricker ni då till:

 

Entrérätten

 

Förrätten

 

Varmrätten

 

Efterrätten

 

Och till kaffet avrundar du med att bjuda på vadå?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jäklar - du har blivit strandsatt på en otroligt öde ö och vet dessutom att du aldrig kommer att komma härifrån. Till råga på allt är du oförmögen att ta livet av dig och kommer att leva på ön tills du är 80 år då du avlider smärtfritt i sömnen en natt, dessutom har du mist förmågan att onanera!

Du har obegränsad tillgång till färskvatten, frukt & gnagare på ön men inget annat i matväg.

En dag kommer det fram en god fé som låter dig välja ett av nedanstående alternativ, vilket väljer du? Motivera ditt svar utförligt.

 

~Varje fredag kl 12:00 flyter det iland en låda med 25 st Pripps starköl och en flaska Grants.

~Varje kväll kl 19:00 kommer Eurythmech fram och drar en ironisk oneliner för dig.

~Du får tillgång till en TV som du kan titta 30 minuter på varje dag - dock får du bara in The Voice & SVT24.

~Greta Johansson, 76 år, 1,64 lång & 86 kg, kommer en gång i månaden och erbjuder dig en avsugning. En gång om året ingår även samlag.

~På lördagkvällar kan du önska dig precis vilken trerättersmiddag du vill. Till maten kan du välja mellan vin eller cider. 1 snaps ingår också.

 

Övriga frågor;

* För eller emot dödsstraff?

* För eller emot aktiv dödshjälp?

* Om 20 år gör du förhoppningsvis vad?

* Blondiner eller brunetter?

* Stora starköl eller groggar?

* Favvofilm?

* Nånsin haft ett finger i rectum? Om ja - vems?

* Nånsin hånglat med en kille?

* Vad heter du på riktigt i förnamn?

* Största MTT-klonken?

* Bäst / sämst med pf.nu?

* Coca-cola eller Ramlösa?

* Big Mac eller Whopper?

* AKo eller 99 50 ggr på raken i ett 20/20 cg?

* Vilken mobiltelefon har du nu?

* Har du någonsin provat att suga av dig själv? Om ja - lyckades du?

* Vem är mest överskattad på pf?

* Vem är mest underskattad på pf?

* Hur många på pf känner du irl?

* Vem tror du har tjänat mest $ på poker på pf?

* Vem ljuger mest på pf?

* Om du blev tvungen att tillbringa en längre tid med en av dessa - vem skulle du välja?

CDS, Eury, Hjort, Ola (gdaily), söderkrippa, nebbis, juggler, klyka, mig, Emilio15, Hatab2b, jello eller Ängeln17

* Vem/vilka av ovanstående tror du att du vinner över i HU for rollz (texas nl)?

* Finns det någon på pf som du skulle vilja banna omgående om du fick chansen att välja?

* Vilken eller vilka moderatorer på pf anser du gör ett dåligt jobb?

* Anser du att du är bättre än 75% av pf`s medlemmar? (På poker alltså)

* Hur mycket har du tjänat på pokern?

alt.

* Hur mycket har du förlorat på pokern?

* Tillhör du de 90% av befolkningen som tror sig vara smartare än 90% av befokningen?

* Om du var tvungen (do it or die) att ge en medlem på pf en riktig örfil - vem skulle du välja?

* Om du dör och återföds - vilket av dessa saker skulle du helst vilja återfödas som; en tampax, en digitalkamera, en kudde, en sportbil, ett jaktplan eller en tablett xtc? Motivera!!

__________________

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du skrev att du suttit inne/blivit häktad för grov misshandel, vad hände?

 

Jag var full på stan när jag var 20. En full gubbe började jobba sig på min brorsa. Jag knockade honom med ett slag. Polisen satte mig i häktet. Dagen efter släppte de mig o sen la de ner förundersökningen. End of story.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då kör vi då.

 

Du ska bjuda dina närmaste vänner på middag på lördagkväll. Och komponerar en middag som får snålvattnet att rinnanär man tänker på den och smaklökarna att dansa gogo på dina vänner när de får smaka. Då lagar du följande till:

 

Entrérätt

 

Förrätt

 

Varmrätt

 

Efterrätt

 

Och till respektive rätt serveras det som bäst lyfter fram smaken på det du tillagat och inte tar död på smaksensationen. Vad dricker ni då till:

 

Entrérätten

 

Förrätten

 

Varmrätten

 

Efterrätten

 

Och till kaffet avrundar du med att bjuda på vadå?

 

LoL, jag har nog svarat på den här matfrågan.

 

Vi iranier är inte så mkt för det här upplägget, utan vi kör med flera huvudrätter i så fall.

 

Jag gillar inte vin o sånt till persisk mat. Efteråt kan man dock supa till det.

Vi dricker té.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jäklar - du har blivit strandsatt på en otroligt öde ö och vet dessutom att du aldrig kommer att komma härifrån. Till råga på allt är du oförmögen att ta livet av dig och kommer att leva på ön tills du är 80 år då du avlider smärtfritt i sömnen en natt, dessutom har du mist förmågan att onanera!

Du har obegränsad tillgång till färskvatten, frukt & gnagare på ön men inget annat i matväg.

En dag kommer det fram en god fé som låter dig välja ett av nedanstående alternativ, vilket väljer du? Motivera ditt svar utförligt.

 

~Varje fredag kl 12:00 flyter det iland en låda med 25 st Pripps starköl och en flaska Grants.

~Varje kväll kl 19:00 kommer Eurythmech fram och drar en ironisk oneliner för dig.

~Du får tillgång till en TV som du kan titta 30 minuter på varje dag - dock får du bara in The Voice & SVT24.

~Greta Johansson, 76 år, 1,64 lång & 86 kg, kommer en gång i månaden och erbjuder dig en avsugning. En gång om året ingår även samlag.

~På lördagkvällar kan du önska dig precis vilken trerättersmiddag du vill. Till maten kan du välja mellan vin eller cider. 1 snaps ingår också.

 

Jag väljer nog sista alternativet. Jag älskar god mat. Vi hade en liknande diskussion uppe för ett tag sen. Om nån ger mig 5 miljoner kronor mot att jag aldrig mer fick äta iransk mat (får äta allt annat). Tar jag det? Svar: Nej.

 

Övriga frågor;

* För eller emot dödsstraff? I princip mot, men kommer förmodligen att ta kål på den som skadar nån som jag har kär.

* För eller emot aktiv dödshjälp?Svår fråga. Just nu emot.

* Om 20 år gör du förhoppningsvis vad?Har ungar, snygg ung fru, massa cash. Investerar i roliga lr filantropiska projekt.

* Blondiner eller brunetter?Just nu mulatter

* Stora starköl eller groggar?groggar

* Favvofilm?matrix

* Nånsin haft ett finger i rectum? Om ja - vems?Ja. Vem har inte det liksom?

* Nånsin hånglat med en kille?Njah... sanning o kånka puss för o få brudarna o slappna av

* Vad heter du på riktigt i förnamn?Sean

* Största MTT-klonken?ett par tusen euro typ

* Bäst / sämst med pf.nu?Bäst:hobbyforum som är aktivt. Sämst:nivån på pokersnacket har sjunkit

* Coca-cola eller Ramlösa?ramlösa

* Big Mac eller Whopper?whopper

* AKo eller 99 50 ggr på raken i ett 20/20 cg?99

* Vilken mobiltelefon har du nu?hemligt

* Har du någonsin provat att suga av dig själv? Om ja - lyckades du?nej, hade nog inte lyckats.

* Vem är mest överskattad på pf?

* Vem är mest underskattad på pf?

* Hur många på pf känner du irl?ett par

* Vem tror du har tjänat mest $ på poker på pf?saxin

* Vem ljuger mest på pf?Han som postade dawwes graf, Jojje???

* Om du blev tvungen att tillbringa en längre tid med en av dessa - vem skulle du välja?

CDS, Eury, Hjort, Ola (gdaily), söderkrippa, nebbis, juggler, klyka, mig, Emilio15, Hatab2b, jello eller Ängeln17 Hjort

* Vem/vilka av ovanstående tror du att du vinner över i HU for rollz (texas nl)? typ alla, kanske inte CDS då... han har feelingen.

* Finns det någon på pf som du skulle vilja banna omgående om du fick chansen att välja?nope

* Vilken eller vilka moderatorer på pf anser du gör ett dåligt jobb?de sköter sig nog överlag

* Anser du att du är bättre än 75% av pf`s medlemmar? (På poker alltså)ja

* Hur mycket har du tjänat på pokern?ATH på rullen var nog runt 60k usd

alt.

* Hur mycket har du förlorat på pokern?

* Tillhör du de 90% av befolkningen som tror sig vara smartare än 90% av befokningen?absolut

* Om du var tvungen (do it or die) att ge en medlem på pf en riktig örfil - vem skulle du välja?dig, eftersom det var din idé.

* Om du dör och återföds - vilket av dessa saker skulle du helst vilja återfödas som; en tampax, en digitalkamera, en kudde, en sportbil, ett jaktplan eller en tablett xtc? Motivera!! jaktplan: flyga fort o skjuta ner saker o ting.

__________________

 

.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag var full på stan när jag var 20. En full gubbe började jobba sig på min brorsa. Jag knockade honom med ett slag. Polisen satte mig i häktet. Dagen efter släppte de mig o sen la de ner förundersökningen. End of story.

 

Även om det är sant att du knockade han på ett slag så är det ganska komiskt att exakt varenda människa som slagit nån säger "på ett slag".

 

En fråga också :

 

Om du fick välja att tillbringa en hel vecka med grindande med vilken pokerspelare som helst , vem skulle du välja och varför?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Även om det är sant att du knockade han på ett slag så är det ganska komiskt att exakt varenda människa som slagit nån säger "på ett slag".

 

En fråga också :

 

Om du fick välja att tillbringa en hel vecka med grindande med vilken pokerspelare som helst , vem skulle du välja och varför?

 

Skrev ett slag för att det verkligen var just ett slag, o ville framhäva det löjliga i att det skulle klassas som "grov" misshandel.

 

En vecka med Hjort för o lära mig mer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gör din mamma god fesenjan?

 

Sötsur valnötsgryta.... en av mina absoluta favoriter :)

 

En kompis som också kommer från Iran brukar servera detta, finns inget godare ris imo.

 

Har du nåt jobb utöver pokern idag?

 

 

Njah, inte utöver mitt karmaprojekt, men jag räknar inte det direkt som jobb eftersom det är så få timmar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför tycker vi olika om alla händer som postas på hela forumet typ?

 

Hur många gånger har du penetrerat en anal? Är det enligt din uppfattning behagligt?

 

För hur mkt pengar skulle du lägga av att spela poker?

 

1 miljon kronor eller ett samlag vardera med tre valfria personer på jorden. (Vilka tre personer isf)

 

Tror du att man tjänar mer pengar på att försöka spela så optimalt som möjligt gentemot att spela exploativt på NL400 och under/NL600 och över?

 

String eller boxer?

 

Hur nära optimalt tror du att man kan komma i NLHE idag, vem tror du är närmast av alla pokerspelare i hela världen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...