Gå till innehåll

Hur beter sig Sveriges "pokerprofiler" egentligen?


GG

Recommended Posts

Jag anser att Norinder är bra.. han står alltid för vad han säger, må vara högljud ibland men annars en reko kille

 

Tror du mao på detta?:

 

"Jonas,

Varför jag inte skrivit om kvällen på CC är på grund av att jag lovade CC att inte skriva om det.

Jag blev som sagt hjälpt ut genom dörren den kvällen. Jag var inte full men hade tagit två glas vin till middagen som annordnades av pokerakademin där jag var inbjuden gäst. Min fru var faktiskt med den kvällen.

 

Jag hade sedan ett möte på måndagen med ansvariga på CC. Dagen efter spelade jag Nordic Masters.

Du får själv tolka hur mötet gick…"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 136
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Fan va Norinder påminner mig om Svullo :-)

 

Vilken jävla förolämpning! Svullo var en skön kis med självdistans. Den s.k. "kändiskåte" Norinder är en blek parentes i jämförelse... Rantar efter Brolin och Eskilsson som en brunstig St Bernhard...? Pinsamt räcker inte.

 

Pokerprofiler btw? Vem faan bryr sig? Och vem faan vill spela poker på en sajt efter att ha suttit på samma bord som en halvknall pajas som "promotar" lite bonusar mellan raparna och förolämpningarna?

 

Läste pajasens blogg också. Hörru Hatten, om du läser detta vill jag bestämt råda dig till att skaffa en advokat, sen stämmer du MN så det visslar om det för förtal. För om Norinder kan slinka den texten så är han bra vass.

 

Och Unibet liksom, när skall ni inse att Norinder inte kan spela poker? Titta bara på hans statistik och jämför med vem som helst som har förutsättningarna att spela allt som finns och dessutom gratis? Hur kan man då INTE hitta fler ITM? Jo för att man totalt stinker som MTT: spelare.

 

Amen

 

Dino

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken jävla förolämpning! Svullo var en skön kis med självdistans. Den s.k. "kändiskåte" Norinder är en blek parentes i jämförelse... Rantar efter Brolin och Eskilsson som en brunstig St Bernhard...? Pinsamt räcker inte.

 

Pokerprofiler btw? Vem faan bryr sig? Och vem faan vill spela poker på en sajt efter att ha suttit på samma bord som en halvknall pajas som "promotar" lite bonusar mellan raparna och förolämpningarna?

 

Läste pajasens blogg också. Hörru Hatten, om du läser detta vill jag bestämt råda dig till att skaffa en advokat, sen stämmer du MN så det visslar om det för förtal. För om Norinder kan slinka den texten så är han bra vass.

 

Och Unibet liksom, när skall ni inse att Norinder inte kan spela poker? Titta bara på hans statistik och jämför med vem som helst som har förutsättningarna att spela allt som finns och dessutom gratis? Hur kan man då INTE hitta fler ITM? Jo för att man totalt stinker som MTT: spelare.

 

Amen

 

Dino

 

+1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

och hot, utan den sandlådan får dom leka i som inte växt upp. Trasiga människor förtjänar möjligtvis medömkan, men man behöver inte sjunka lika lågt för den sakens skull.

Men jag är tacksam för allt stöd jag får.

 

Det finns många sätt att skaffa läsare till bloggar och tidningar samt tittare till tvprogram. Det andefattigaste och absolut tråkigaste är de som sysslar med personangepp som affärside. Problematiken som så småningom infinner sig är att antalet läsare fort minskar, då texterna inte förändras. I bästa fall så kan okvädningsorden variera, och lögnerna förvrängas ytterligare något varv, men vanligen är förändringen endast vilken person/personer som angrips. Jag hoppas att de människor som skriver fånerierna har en förklaring för sina vänner och familj värför dom anser sig ha rätt att chikanera och förlöjliga människor för att möjligen tjäna pengar. Eller är det så enkelt att dom behöver terapi för psykiska problem, men inte har råd med psykiatrisk hjälp för bristande social kompitens och problematisk självuppfattning? Det är människor med bristande självinsikt som med stor glädje använder sig av rasistiska, homofobiska och fysiska tillmälen som okvädningsord i avsaknad av ordförråd och intellektuell kapacitet. Det är synd om människorna skrev Strindberg, personligen sörjer jag de människor som lever på att hata.

 

Själv ser jag fram i mot sommaren med lust och fägring stor!

 

Med vänliga hälsningar

Hatten

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Personangrepp är tyvärr en del av samhället idag. Tänker tillbaka på mellan-högstadie där det var vissa som tvunget skulle hacka på andra mest kanske för att de var rädda att bli hackade på själva (även jag gjorde detta ett antal gånger på den tiden och skäms fortfarande).

Idag kan man se TV-program så gott som varje dag som går ut förnedra deltagarna. Och det verkar som svenska folket vill se dessa intelligens befriande program eller så är de för trötta att bry sig och matas med det. Jag undrar hur det ser ut i skolan idag när mobbning visas som okej i TV...

 

Tillbaka till tråden:

Först ska man kanske ställa sig frågan hur man vill att pokereliten ska framställas för den vanliga icke spelande Svensson.

1. Som en seriös idrottsman med minutösa förberedelse

2. Som en kille/tjej som gör lite vad som faller den in för stunden och inte bryr sig om vad andra tycker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Personangrepp är tyvärr en del av samhället idag. Tänker tillbaka på mellan-högstadie där det var vissa som tvunget skulle hacka på andra mest kanske för att de var rädda att bli hackade på själva (även jag gjorde detta ett antal gånger på den tiden och skäms fortfarande).

Idag kan man se TV-program så gott som varje dag som går ut förnedra deltagarna. Och det verkar som svenska folket vill se dessa intelligens befriande program eller så är de för trötta att bry sig och matas med det. Jag undrar hur det ser ut i skolan idag när mobbning visas som okej i TV...

 

Tillbaka till tråden:

Först ska man kanske ställa sig frågan hur man vill att pokereliten ska framställas för den vanliga icke spelande Svensson.

1. Som en seriös idrottsman med minutösa förberedelse

2. Som en kille/tjej som gör lite vad som faller den in för stunden och inte bryr sig om vad andra tycker.

lol

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är så sanslöst jävla sjukt att Micke Norinders vuxenmobbing på nätet har fått någon slags av harang av ännu större idioter som sitter och hejar, tjoar och tjimmar framför datorerna. Vad fan är det för fel på folk?

Länge leve Norinder, mannen som skriver det alla andra tänker men inte vågar skriva. En vardagshjälte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Länge leve Norinder, mannen som skriver det alla andra tänker men inte vågar skriva. En vardagshjälte.

 

Om jag tänkte som Micke skriver så skulle jag må väldigt väldigt dåligt. Att så mycket hat och storhetsvansinne kan bygga en fanclub är lite creepy faktiskt. Han har länge försökt skrämma mig till tystnad, eftersom han inte tål andras åsikter, men i ärlighetens namn har jag bara inte orkat skrika och tjafsa. Det är inte värt det bara. Jag har så mycket annat trevligt att fokusera på i livet.

 

Men trots att jag undvikit att prata med eller om honom så envisas han med att ständigt uttala sig om vilken nolla och patetisk människa jag är, och jag har aldrig fått svar på varför han tycker så (ja, jag har frågat på ett högst civiliserat sätt). I början brydde jag mig, eftersom vi ändå varit goda vänner innan, men nu har jag fattat att det bara handlar om att hitta ett antal offer och hacka som fan. Klart det känns bra när man får en fanclub i ryggen som klappar och hejar på...

 

Att tro att alla människor går runt och hatar andra, att vi vill skrika dvärg, fjolla, patetiska människa, kärring etc. till folk är en bedrövlig vanföreställning.

 

Coolt att vara elak? Väx upp.

 

Att dessutom hävda att man står för yttrandefrihet, när man bara publicerar kommentarer som faller en i smaken, är också det ett skämt. Att vinkla sin och sina anhängares tillvaro, och att inte våga visa upp den kritik som man ändå verkar hungra efter, är jättekonstigt.

 

Men jag har slutat att förvånas.

 

Nu när jag har skrivit om Micke på ett forum så riskerar jag att han "hänger ut" mig. Han har till och med hotat att ta fram en massa skit på mig om jag nämner hans namn... ska bli kul att se vad han hittar. Att jag var full på nåt pokerparty? Att jag har legat med andra före min sambo? Spelat dåligt? Guilty as charged. De jag bryr mig om vet vem jag är, och Mickes mobbing mob får tycka vad de vill. Ingenting jag någonsion har gjort är till närmelsevis så elakt eller hjärtlöst som hans beteende.

 

Jag tänker inte skrämmas till tystnad. Särskilt inte när Micke fortsätter att hoppa på mig helt oprovocerat.

 

Micke *klapp klapp klapp*... Fan vilken hjälte!

 

/HeFo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...