Gå till innehåll

SAJT: WorldPX.com


Illuminated

Recommended Posts

  • Svars 639
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

jag har läst igenom tråden och den verkar ha dött ut lite efter årsskiftet..

Hur ser WPX ut idag då? Är det samma som för ett år sedan med spelar trafiken samt disconnection problemen?

Funderar verkligen på att köra på WPX, det verkar bra mycket bättre än dem reguljära siterna.

 

Mvh.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Usch!

 

vad har de gjort med WPX?

 

Den svenska översättningen är ju ett stort skämt!

"you have high card dam"

 

De verkar som alla spelar SNORtajt.

 

Mycket svårare för mig å slå spelet idag i jmf med ett år sedan :(

 

EDIT: Trafik: som mest 745 pers (!)

(någon som sett mer trafik får gärna meddela mig vilken tid på dygnet man ska spela... :) )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skapade konto på wpx i mitten av april. Jag hann spela typ 2 minuter sen blev mitt konto spärrat. Kan varken spela eller logga in ens. Direkt efter mejlade jag supporten och dem sa att ärendet skulle tas om hand, och att jag bara skulle vänta på hjälp. Hörde ingenting. Efter två veckor mejla jag igen, då hörde jag ingenting. Vänta 2 veckor igen, då får jag typ samma svar som jag fick första gången jag mejla, men inte hörde nån av sig. Mejlat igen utan framgång. Nu har det gått över 2 månader och jag har varken fått hjälp eller ens en förklaring varför mitt konto blivit spärrat. Nån mer som varit med om nått liknande? Nån som har nå tips hur jag ska gå vidare? Vad ska jag göra? Man känner sig ganska hjälplös.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skapade konto på wpx i mitten av april. Jag hann spela typ 2 minuter sen blev mitt konto spärrat. Kan varken spela eller logga in ens. Direkt efter mejlade jag supporten och dem sa att ärendet skulle tas om hand, och att jag bara skulle vänta på hjälp. Hörde ingenting. Efter två veckor mejla jag igen, då hörde jag ingenting. Vänta 2 veckor igen, då får jag typ samma svar som jag fick första gången jag mejla, men inte hörde nån av sig. Mejlat igen utan framgång. Nu har det gått över 2 månader och jag har varken fått hjälp eller ens en förklaring varför mitt konto blivit spärrat. Nån mer som varit med om nått liknande? Nån som har nå tips hur jag ska gå vidare? Vad ska jag göra? Man känner sig ganska hjälplös.

 

Jag har precis mailat 17 ggr med Nikki på credits (angående att verifiera kontot). Hon har svarat nästan direkt (kanske 3 min i genomsnitt).

 

credits@wsex.com

 

Kolla, de kanske kan hjälpa dig/eller styra rätt iaf...

 

GL

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skapade konto på wpx i mitten av april. Jag hann spela typ 2 minuter sen blev mitt konto spärrat. Kan varken spela eller logga in ens. Direkt efter mejlade jag supporten och dem sa att ärendet skulle tas om hand, och att jag bara skulle vänta på hjälp. Hörde ingenting. Efter två veckor mejla jag igen, då hörde jag ingenting. Vänta 2 veckor igen, då får jag typ samma svar som jag fick första gången jag mejla, men inte hörde nån av sig. Mejlat igen utan framgång. Nu har det gått över 2 månader och jag har varken fått hjälp eller ens en förklaring varför mitt konto blivit spärrat. Nån mer som varit med om nått liknande? Nån som har nå tips hur jag ska gå vidare? Vad ska jag göra? Man känner sig ganska hjälplös.

 

Ring istället, det gjorde jag då jag bytte VISA-kort och blev själv spärrad.

 

Nu har de "bara" 75% RB, det är ju lite synd, men de måste ju ragga lite spelare. (Ha lite reklampengar då menar jag)

 

Mvh, KF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar ju vara sämre trafik nu än för 6 månader sen när jag spela lite där.

 

Inte så konstigt då de har börjat raka som alla andra sajter...

75% RB motsvarar 1,3% rake. Fortfarande ok, men en klar försämring så inte så konstigt att folk drar.

Jag menar det kommer ju inte fler folk till sajten för att man höjer raken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Jag har under 2 veckors tid försökt ta ut mitt saldo och föra över det till Netteller men misslyckats.

 

Här är min emailkorrespondens:

 

Dear Gerhard2,

 

 

We do apologize for the delay. Currently our technicians are working on the

problem.

As soon as the system is back up, your funds will be sent to you via

Neteller.

You need not resubmit another request.

 

 

Thank you for your patience.

 

 

Regards,

 

 

Natalia

World Sports Exchange

Accounts Department

Tele: 888-671-3253

268-480-3880

 

 

-----Original Message-----

From: Gerhard2

Sent: Monday, July 09, 2007 6:57 AM

To: accounts@wsex.com

Subject: Cash out

 

 

 

Live Support Message Delivery:

-------------------------------------------

 

 

Dear Sirs,

 

 

I have tried several times to transfer my balance to my Netteller account

but I don't succeed. Please help.

 

 

 

 

 

 

Någan annan med samma problem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...
  • 1 month later...
Jag är sjukt sugen på denna sidan spelade på den för cirka 1 år sen ganska mycket. Vet även en polare som gjorde det.

Är det någon på PF som spelar på sidan som kan intyga att allt funkar som det ska med betalningar osv. //Robz

 

har spelat där under en tid innan och aldrig haft några problem. finns sjukt lite spelare dock så det är inget för multitablare, generellt sätt skulle jag säga att motståndet är ganska bra med så värdet är inte heller toppen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...