Gå till innehåll

Behöver hjälp av sajtrep.


Mobiero

Recommended Posts

Ska ni spela från samma IP eller liknande så ska man alltid rapportera det, det är ingen nyhet vilken site man än spelar på, Och sånt kollas allt vid ett uttag. Men missar man det och blir avstäng så är det inga problem om man skickar kopior på era ID kort. Det är lika för alla siter som jag har hör talas om så jag kan sätta en 5:a på att det gäller WH oxå.

Collusion behöver inte betuda att du har stulit ett CC, utan det betyder att något utöver det vanliga har hänt i erat spel så därför krävs det en extra koll, behöver inte vara nått fusk men det behövs ändå en extra koll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var det inte du som ganska nyss startade en tråd för att höra hur man lättast chipdumpar eftersom du är minderårig och inte kunde ta ut din klonk själv?

 

Tråden verkar vara borttagen av mods dock, så kan inte länka tyvärr.

 

Hahahahahaha kommer ihåg det också nu när du säger det. Åh vad du gjort bort dig nu mobiero :mrgreen: :mrgreen:

 

:roffe:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tihi, hade tydligen inte stängt fönstret :rolleyes:

 

Finns det någon sådan?

Har iallafall pratat med Bard och Sheann från supporten för sista gången.

WH är en jävla scamsajt och jag avråder alla från att spela där.

 

Varför?

Jag och min vän spelade en liten HU-challenge där, det resulterade i att vi blev misstänkta för chipdumping (efter att jag förlorat typ hela rullen ) på helt bisarra grunder. Tydligen var det fråga om pengatvätt.

 

 

Då hade dom alltså stängt av mitt konto.

Jag skulle alltså ha satt in 80 dollar från Moneybookers för att en månad senare förlora detta till min vän i syfte att tvätta pengar.

Hmm jo det låter ju troligt. Den som fick för sig det ska TORTERAS länge och JÄVLIGT ORDENTLIGT.

 

Nu har dom låst mitt konto av ett ANNAT skäl, och min väns av denna anledning:

 

Following an investigation for collusion it has emerged that players from which your poker winnings came have been identified as collusive or fraudulent depositors, with chargeback and invalid or cancelled deposits showing on the accounts. Currently confirmed collusive or fraudulent accounts found to be involved withyou at the poker tables. Please be advised that your poker account has been closed and will not be re-opened and any remaining funds have been confiscated. Any other accounts found to be held by you on the iPoker network will also be closed when identified. You will be unable to open any future poker accounts on the iPoker network.

 

 

Det lär ju vara jävligt fittenkelt för dom att säga så, när det dyker upp en withdrawal som är lite för stor för deras smak.

Jag kan direkt säga att det dom hävdar är skitsnack, det är en jävla skitanledning att stänga av mitt och min väns konto.

Det finns inte en chans i helvetet att det dom säger stämmer.

 

 

Jag behöver hjälp av en sajtrepresentant för det går inte att prata med dom där jävla idioterna.

 

Jag vet inte ens vad jag ska skriva till dom????

Jag vet ju att jag står helt maktlös. hatar sånt här jävla skit.

Vad gör jag??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är inte insatt i detta fall men på William Hill har säkerhet och rent spel alltid varit nyckelfaktorer för företagets framgång och en högprioritering för oss.

 

Vi har specialtränad personal och ett högteknologiskt system som ständigt bevakar spelet på vår sajt för att garantera rent spel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Text innehåller hot, raderad / TotalFarsa

 

 

 

Vi har ju redan kommit fram till att ni chipdumpade? Är väl inte så mycket för er att göra? Hoppas du hade en hel del pengar på siten nu när du beter dig som ett riktigt spån. Hoppas du blir anmäld för olaga hot också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

först undrade jag vad det var för jonne som var först med att klistra in ett helt obetydande inlägg från en användare i samma användares tråd och säga att han t yckte det var roligt.

 

sen förstod jag att du syftade på "fuskare"

 

1. jag tkr inte det är fusk att torska lite till en kompis, då ingen annan påverkas av detta.

2. jag hänger gärna med kuken före det låter charmant

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade gärna saxat in citat från din tråd där du erkänner att du

 

A: spelat som minderårig

B: vunnit pengar och tänker chipdumpa dem till en kompis eftersom du inte kan ta ut när du är minderårig

 

fast modsen har som bekant tagit bort tråden.

 

Om du får avgöra själv vad som är fusk och inte, så kan väl andra människor också få göra det? Man ska inte kasta sten i glashus heter det ju så fint.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade gärna saxat in citat från din tråd där du erkänner att du

 

A: spelat som minderårig

B: vunnit pengar och tänker chipdumpa dem till en kompis eftersom du inte kan ta ut när du är minderårig

 

fast modsen har som bekant tagit bort tråden.

 

Om du får avgöra själv vad som är fusk och inte, så kan väl andra människor också få göra det? Man ska inte kasta sten i glashus heter det ju så fint.

 

nej jag vet. jag brukar välja att kasta pil i gummibåt .mkt roligare

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det någon sådan?

Har iallafall pratat med Bard och Sheann från supporten för sista gången.

WH är en jävla scamsajt och jag avråder alla från att spela där.

 

Varför?

Jag och min vän spelade en liten HU-challenge där, det resulterade i att vi blev misstänkta för chipdumping (efter att jag förlorat typ hela rullen ) på helt bisarra grunder. Tydligen var det fråga om pengatvätt.

 

 

Då hade dom alltså stängt av mitt konto.

Jag skulle alltså ha satt in 80 dollar från Moneybookers för att en månad senare förlora detta till min vän i syfte att tvätta pengar.

Hmm jo det låter ju troligt. Den som fick för sig det ska TORTERAS länge och JÄVLIGT ORDENTLIGT.

 

Nu har dom låst mitt konto av ett ANNAT skäl, och min väns av denna anledning:

 

Following an investigation for collusion it has emerged that players from which your poker winnings came have been identified as collusive or fraudulent depositors, with chargeback and invalid or cancelled deposits showing on the accounts. Currently confirmed collusive or fraudulent accounts found to be involved withyou at the poker tables. Please be advised that your poker account has been closed and will not be re-opened and any remaining funds have been confiscated. Any other accounts found to be held by you on the iPoker network will also be closed when identified. You will be unable to open any future poker accounts on the iPoker network.

 

 

Det lär ju vara jävligt fittenkelt för dom att säga så, när det dyker upp en withdrawal som är lite för stor för deras smak.

Jag kan direkt säga att det dom hävdar är skitsnack, det är en jävla skitanledning att stänga av mitt och min väns konto.

Det finns inte en chans i helvetet att det dom säger stämmer.

 

 

Jag behöver hjälp av en sajtrepresentant för det går inte att prata med dom där jävla idioterna.

 

Jag vet inte ens vad jag ska skriva till dom????

Jag vet ju att jag står helt maktlös. hatar sånt här jävla skit.

Vad gör jag??

 

Text innehåller hot, raderad / TotalFarsa

 

Saxat från en annan tråd här på PF.

 

eller hur . vad är det här för jävla cliffhanger.

fuskaras ska hängas ut med kuken före

 

I loled. :-D

 

Hoppas det ordnar sig för er i livet grabbar och jag är inte skadeglad. Men jag måste ändå skratta med er. Vilka lirare ni verkar vara! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...