Gå till innehåll

Hur många av er ligger back?


meckarn

Hur mycket ligger du back på poker?  

172 medlemmar har röstat

  1. 1. Hur mycket ligger du back på poker?



Recommended Posts

Tänkte det skulle vara intresant att kolla om någon här på PF ligger back på sitt pokerspel. För med alla plusande spelare så måste ju det finnas någon som ska betala, eller? För det kan ju inte bara vara jag!

 

Lägger till en poll, frågan avser förlorat belopp dom senaste åren.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

även om pokerforum.nu växer lavinartat, så är det faktiskt så att det finns rätt mycket folk utanför dessa murar, som står för den större delen av pengarna. De spelare som hänger här gissar jag ligger rätt långt över snittet över lag. känslig fråga också, får se hur många svar den får...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ligger nog +/- 0 just nu

Är inte det här standardsvaret när man just ligger minus? eller e det också bara jag.. :shock:

 

hehe..

 

Jag ligger nog ett par hundra minus totalt som jag planerar att raddera imorgon (då vi lirar live igen...)

 

Jag är inte den som inte kan erkänna att min pokerkarriär på nätet inte har blivit vad jag hade hoppats på *lol*, men det som jag blir konfunderad över är hur jag lyckas vinna i livespelen men inte på nätet.

Och då är det inte så att jag "tror" det är låtsaspengar på nätet... Jag får helt enkelt en annan känsla för spelet när man sitter med korten i den ena handen och fingrar på markerna med den andra...

En förklaring som jag har är att jag kanske är duktig på att läsa "tells" vilket ju är lite svårare på nätet. Någon matematiker är jag inte :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När grabbarna på jobbet har haft pokerkväll så har 1-2 st gått plus, resten +-0. :)

 

Det kan låta som att det där är en ekvation som inte går ihop, men det gör den faktiskt!

 

Om man räknar in annat som man får gratis under kvällen så blir resultatet bättre. Så här kan det se ut:

 

R=Resultat

CD=Chip dumpning

Ö=Antalet Öl

C=Antalet påsar Chips

P=Pris

 

(R+CD)+(Ö*P)+(C*P) = kvällens resultat.

 

Så drick mycket av värdens öl du kan och ät så mycket chips att du nästan spyr, så har du säkert fått ihop till insatsen och går som sämst +-0.

 

Självklart måste man också ha möjligheten att skriva av de chips som försvinner när man gör en chipdumpning till flickvännen när man lägger sig med ett fyrtal mot hennes par. Det är ju priset man får betala ifall man vill ha sex mer den veckan....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag förlorar på nätet, men vinner live.

 

Ligger nog +/- 0 just nu

 

:lol:

 

samma här faktiskt.

jag har slutat spelat på nätet. roligare live

 

Jag funderar starkt på att sluta lira på nätet, bara freerollsen.

Det är ju så pass mycket roligare att lira live och eftersom vi spelar minst en gång i veckan i vår klubb så dänger man på stort då istället och får sina lustar stillade ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...