Gå till innehåll

Stackback.com Scam företag?


kaya

Recommended Posts

Hej jag registrerade mig via stackback.com för att spela på betfair för att ta del av deras PF turnering med en SM biljett men nu har det gått två veckor och på mitt konto säger det fortfarande pending och jag får inga svar på mina email om det så jag har avinstallerat deras klient, Det känns som att det är ett scam företag. Riktigt illa eftersom jag valde dom pga att dom är på första sidan när man besöker PF, är det någon annan som råkat ut för dom och varför får dom annonsera på först sidan? kanske dra in pengar men den trovärdighet jag tappat för dom har jag oxå tappat för PF.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja men det den info du har så är det ett scam företag utan tvekan.......................................

 

När jag har använt mig av dom har det dock inte varit några problem.

 

Inte jag heller, förutom att jag inte fick min rb i fredags fast jag borde :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej jag registrerade mig via stackback.com för att spela på betfair för att ta del av deras PF turnering med en SM biljett men nu har det gått två veckor och på mitt konto säger det fortfarande pending och jag får inga svar på mina email om det så jag har avinstallerat deras klient, Det känns som att det är ett scam företag. Riktigt illa eftersom jag valde dom pga att dom är på första sidan när man besöker PF, är det någon annan som råkat ut för dom och varför får dom annonsera på först sidan? kanske dra in pengar men den trovärdighet jag tappat för dom har jag oxå tappat för PF.

 

Ditt konto är pending och nu har du avinstallerat deras klient, det är Betfair du pratar om då eller? Isf är det väl Betfair du ska vara grinig på?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ditt konto är pending och nu har du avinstallerat deras klient, det är Betfair du pratar om då eller? Isf är det väl Betfair du ska vara grinig på?

 

Hur kan det vara betfairs fel? mitt konto hos dom funkar utan problem.

 

Hej Kaya,

 

StackBack är en seriös aktör och arbetar långsiktigt med våra partners där pokerforum.nu är en viktig sådan.

 

Skicka ett PM till mig med ditt användarnamn på StackBack och vad som har hänt så ska vi lösa detta.

 

Mvh

 

Andra gången jag snackade med Trond och undrade varför jag inte fick nått svar så sa han att han skickat två mail redan men på nått konstigt sätt så kom båda bort? men sen dess så har jag inte hört nått mer från han, jag antar dom mailen oxå har kommit bort? kanske ipred eller fra som lagrar dom?

 

 

Men sen vill jag även be om ursäkt för min post, jag var inte helt nykter och använde lite väl hårda ord, det funkar för andra tydligen så PF ska inte ha nått för det :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har då fått flera mailsvar från Trond och de har löst alla problem, de verkar dock ha det lite struligt ibland men inga större problem.

Lite struligt? det är ok, men nu har jag väntat i snart 3 veckor utan att höra nått, då är det inte "lite struligt" längre utan då är man inte seriös. Har det hänt nått så kan man skicka ett mail, np. Men av nån skum anledning så har alla deras mail kommit bort? jag vet att mail kan komma bort men det har aldrig någonsin hänt mig innan stackback förlorade två mail i rad till mig.

Nee dom kommer jag att undvika i fortsättningen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fortfarande inget svar :/ men jag är inte intresserad av ett svar längre, spelat poker i många år och som tur är så har jag inte varit med om nått liknade förut. men en sån här branch drar väl till sig lite lycksökare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har iaf haft RB från stackback nästan ett år nu och det har fungerat väldigt bra, och har alltid fått den RB jag skulle få för månaden.

 

Har också fått väldigt snabbt svar dom 3 gånger jag mailat dom med nån fråga om konto/utbetalningar. Fick t o m snabbt svar samma dag på en söndag.

Men det var ju ett tag sen nu, hoppas dom fortfarande håller supportkvalitén lika bra som utbetalningarna.

Men det är knappast nåt scamföretag i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har iaf haft RB från stackback nästan ett år nu och det har fungerat väldigt bra, och har alltid fått den RB jag skulle få för månaden.

 

Har också fått väldigt snabbt svar dom 3 gånger jag mailat dom med nån fråga om konto/utbetalningar. Fick t o m snabbt svar samma dag på en söndag.

Men det var ju ett tag sen nu, hoppas dom fortfarande håller supportkvalitén lika bra som utbetalningarna.

Men det är knappast nåt scamföretag i alla fall.

 

Grattis till dig men jag har försökt i flera veckor nu, både via mail och PM som dom erbjöds sig här utan att få svar, Så vad ska man tro om dom?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis till dig men jag har försökt i flera veckor nu, både via mail och PM som dom erbjöds sig här utan att få svar, Så vad ska man tro om dom?

Ja det låter konstigt, och vet att det är drygt när såna här saker krånglar. Ville bara få det sagt att dom annars fungerar bra.

 

Stackback-kontot har inte varit inloggat i forumet sen i tisdags, så antar det är därför dom inte svarat på PM.

Men ingen har skrivit i stackback's forumdel sen 24 april, så inte konstigt kanske.

Prova skriv en tråd här? http://pokerforum.nu/forum/stackback-com/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det låter konstigt, och vet att det är drygt när såna här saker krånglar. Ville bara få det sagt att dom annars fungerar bra.

 

Stackback-kontot har inte varit inloggat i forumet sen i tisdags, så antar det är därför dom inte svarat på PM.

Men ingen har skrivit i stackback's forumdel sen 24 april, så inte konstigt kanske.

Prova skriv en tråd här? http://pokerforum.nu/forum/stackback-com/

Tack men jag tror inte att ett inlägg där hjälper när dom vare sig svarar på PM eller email, och som sagt jag har gett upp när det gäller dom, Men det finns fler rakeback företag så np.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förväntar du dig svar från Stackback i den här tråden? Varför har du i så fall lagt den under "poker i övrig media" och inte i Stackbacks egna grupp.

 

Jag flyttar

 

Nej jag förväntar mig inte svar från dom, ville bara uttrycka mitt missnöje med dom. Sen visste jag inte vart jag skulle posta det, övrig media kändes ok eftersom dom inte är en poker site utan bara en poker leech. Såg inte förens nu att dom har deras egen klagodel. men som sagt jag är klar med dom, det finns fler rakeback företag så inga problem, du behöver inte flytta det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...