Gå till innehåll

Förbjuda hjälpprogram


Gladiator

Recommended Posts

Vad skulle krävas av siterna för att få bort hjälpprogrammen?

Räcker det med att begränsa Handhistoriken till att varje spelare får begära ut max 20händer per dag?

 

Personligen spelar jag gärna på en site utan hjälpprogrammen, som jag tror på sikt blir internetpokerns död.

 

Vill ni få bort hjälpprogammen eller anser ni dem vara en förutsättning för att ni ska spela vidare på er site?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har varit jättejätteanti dessa program tidigare - men det är tack vare dessa som fusket på Absolute/Ultimatebet fångades upp, och en hel del bottar har blivit upptäckta av dessa med. Sajterna klarar uppenbarligen inte det själva.

 

Så jag är extremt ambivalent. Kunde man få bort realtidsfunktionen på något sätt vore det lösningen. Men det lär ju vara omöjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har varit jättejätteanti dessa program tidigare - men det är tack vare dessa som fusket på Absolute/Ultimatebet fångades upp, och en hel del bottar har blivit upptäckta av dessa med. Sajterna klarar uppenbarligen inte det själva.

 

Så jag är extremt ambivalent. Kunde man få bort realtidsfunktionen på något sätt vore det lösningen. Men det lär ju vara omöjligt.

 

Omöjligt lär det nog inte vara. Borde det inte gå att göra på något sätt där t.ex all HH från sessionen sparas när du loggar ut från klienten? På så sätt kan man hålla koll på sina vinster men HUDen fungerar ju inte när det inte importerar när man sitter vid bordet.

 

Jag vill så klart inte att det blir så här eftersom jag är helt lost utan mina stats :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns ju siter som förbjudit trackers redan. Merge network stödjer varken PT eller HEM och det finns säkert fler som inte gör det. Varför inte bara börja spela på en sån site istället för att hoppas på att alla ska förbjuda programmen?

 

Merge förbjuder inte längre det. Det finns handconverters också man kan skaffa.

 

Men cakepoker nätverket förbjuder det. Så där får ni spela som inte gillar HUD's. Tror inte det går att göra en hud där heller. Dom skriver inte ut användarnamnen i handhistoriken. blir typ Rol**** Bodu**** osv för varje persons användarnamn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...