Gå till innehåll

Vad har ni för dolda talanger?


Swede

Recommended Posts

Hej, ar lite uttrakad och kom att tanka pa nagot som vore kul att veta.

 

Vi vet ju att folk har dolda talanger. Vi vet att folket har spelar poker (mer eller mindre, hehe), men vad mer kan ni gora.

 

Jag borjar med mig sjalv:

 

Har paddlat kanot i 12 ar. La av efter forra aret. Har 16 SM guld i ungdoms o JSM, och ca 30+ medaljer darutover. Var med i ungdomslandslaget.

 

Har aven svenskt juniorrekord pa roddmaskin for 2000m. Satte detta trots att jag var 2 ar "for ung" och det var forsta gangen jag rodde 2000 meter pa roddmaskin. (hade tidigare i mitt liv rott 1000 meter EN gang)

 

Spelar aven gitarr och kan jonglera ;)

 

lat oss nu höra era talanger!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 112
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag är en mästare på att bli bakis!!! Bärsar jag rejält på fredan så skrattar mina arbetskamrater åt mig när jag försöker äta min lunch på måndan :lol: Det har gått så långt att jag hellre dricker svagöl på festerna för att inte bli så bakfull. Polarna har börjat kalla mig 3,5 Ekroth...

 

Fan...

 

/TF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan mycket om utlandspost från Bayern, framför allt till USA, 1850-1875.

 

Om det räknas som talang eller anti-talang vet jag inte :-)

 

Har i alla fall talang för att fria (icke framgångsrikt) till nästan alla kvinnliga bartenders och blackjackdealers jag stöter på när jag är full... jag blir bara så lycklig, dom ler och ger mig det jag vill ha (en öl eller ett lir)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har i alla fall talang för att fria (icke framgångsrikt) till nästan alla kvinnliga bartenders och blackjackdealers jag stöter på när jag är full... jag blir bara så lycklig, dom ler och ger mig det jag vill ha (en öl eller ett lir)

 

Stöter på som i "How you doin?" eller som i träffar? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är grymt underskattad på att sjunga karaoke, speciellt (eller egentilgen bara) på fyllan. Och så är jag ganska duktig på att surfa porr.

 

//Hickmott

 

Vilket upplevdes på båten, då Hickmott, jag och någon till tillängnade låten "Staten och Kapitalet" till LI, Svenska spel och PAF"...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har en passion för online gaming, rollspel och shoot em up typ Delta Force/CS.

 

Just DeltaForce är min dolda talang... eller VAR snarare. DeltaForce 2 och nr 3, Land Warrior var jag dels med i världens bästa lag, med ett par "VM-guld" under bältet i diverse discipliner, plus ett par individuella prestationer. EM-guld i "deathmatch" ett par gånger. Det var tider det.

 

Sedan har man spelat en match i en svensk landslagströja också! (Innebandy, juniorlandslag)

 

 

Sedan har jag en ILLA dold talang i att bli världens bittraste när mina polare slaskar ut mig när vi spelar poker! Eftersom jag "vet" hur man ska spela borde jag ju vinna när jag slaskar också, eller hur! :twisted::lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kan skapa musik i ft2

 

Fasttracker 2 är en riktig klassiker. Jag var inte alltför het på att skapa musik där men däremot var jag en hejjare på det inbyggda snake som fanns där.

 

Min allra bästa dolda talang är dock att jag lyckas häva ur mig saker om personer som just då kom inom hörhåll. Blir alltid lika roliga situationer då. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...