Gå till innehåll

Expekt värvar Scotty Nguyen


Juggler

Recommended Posts

Trodde inte ni kunde toppa ert bedrägeri med $5000-bonusen, men verkar som ni just gjort det.

 

LOL

 

Ja scotty är ju en idiot rakt igenom och hade han inte varit det så hade ju Full Tilt eller stars snappat upp han för han är ju en riktigt bra spelare. Men nu får mitt stackars expekt försöka tygla han :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Knappast att Scotty sagt detta! Finns ju inget i texten som kan översättas till "baby". ;-)

- Detta blir kul. Jag ser fram emot att jobba med Expekt och att göra deras poker ännu mer populär i framtiden, säger Scotty Nguyen.

 

Varför har du valt Expekt, Scotty?

 

- Jag gillar Expekt och deras planer. Det blir roligt att vara en del av Expekts framtid och hjälpa dem att göra deras poker ännu populärare och större framöver.

 

Vad kommer du att göra?

 

- Jag kommer bland annat göra en återkommande videoblogg och skriva pokerkrönikor. Det kommer att hända massa intressanta saker under 2009.

 

- Som det stora ansiktet for Expekt kommer jag att spela poker-VM i juni och juli i Las Vegas och fler live-turneringar under sensommaren och hösten. Med mig ska Expekt bli en vinnare i poker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Knappast att Scotty sagt detta! Finns ju inget i texten som kan översättas till "baby". ;-)

 

- Detta blir kul. Jag ser fram emot att jobba med Expekt och att göra deras poker ännu mer populär i framtiden, säger Scotty Nguyen.

 

Varför har du valt Expekt, Scotty?

 

- Cool, baby, cool. Expekt has good plans, baby. Cool.

 

Vad kommer du att göra?

 

- Im gonna write and talk in the camera baby... Im gonna play WSOP baby!

Det var vad han sa, tror jag :-)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser man hela horse-eventet så framstår Scotty i en betydligt bättre dager än om man bara ser den här sammanställningen.

 

Jag tycker att den unge killen bar sig mer illa åt än vad Scotty gjorde...

 

Då såg du nog inte hela, den unga killen var inte så trevlig dom första händerna.

Jag har inte sett nån oklippt variant men förutom dom första händerna så var scotty en full idiot, finns ingen ursäkt för en spelare som ska vara så erfaren som han.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag blev som alla andra mycket äcklad av hans beteende på horse-finalbordet men jag har personligen fått se den andra sidan av honom när jag delade bord med honom i Macau.

 

Han tog sig tid att skriva autografer till alla på railen som ville ha, hann med två intervjuer för asiatisk tv, han var hos sin då gravida fru flera gånger varje timme och kollade att hon mådde bra/behövde nåt etc samtidigt som han var en riktig charmör vid bordet som spexade och såg till att hade "a hell of a time"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag blev som alla andra mycket äcklad av hans beteende på horse-finalbordet men jag har personligen fått se den andra sidan av honom när jag delade bord med honom i Macau.

 

Han tog sig tid att skriva autografer till alla på railen som ville ha, hann med två intervjuer för asiatisk tv, han var hos sin då gravida fru flera gånger varje timme och kollade att hon mådde bra/behövde nåt etc samtidigt som han var en riktig charmör vid bordet som spexade och såg till att hade "a hell of a time"

 

Ja det är väl det som är en nackdelen med en tv det blir alltid väldigt vinklat åt ena eller andra hållet, har själv sett många turneringar där han varit trevlig men i denna så var han det inte. Men alla har väll rätt att ha en dålig dag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...