Gå till innehåll

Dårar på Everest


MissPiggy

Recommended Posts

  • Svars 90
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nåt galet fel är det.

 

idioten synar chipleadern med A5 och vinner, han fortsätter gå all in med 10 6, J6. 10 4. Vinner alla. När väl det spelet är slut och man byter nivå i svordomar över varför denna idiot vinner trots sådana händer. Då händer det igen AK vs Aq,

 

River=Q

 

Handen efter QQ vs 88, idioten synar verkligen med 88 och givetvis sitter 8

 

VARFÖR HÄNDER DET SÅ FÖRBASKAT OFTA ATT DÅRARNA VINNER??? DET ÄR JU FÖR FARAO VARJE JÄKLA HAND!!! I)NTE VAR FEMTE ELLER VAR TIONDE; DET ÄR HELA JÄKLA TIDEN!! VAD ÄR DET FÖR SKUMRASKSAJT NI DRIVER EGENTLIGEN???? Jäkla brottslingar!

 

Jag är säker på att ni sitter med på ett hörn och tjänar en slant på dessa perversa och konstanta idiotspel som går in så ofta på denna sajt! Snacket om att man VILL möta idioter stämmer inte. Det lönar sig inte att spela bra kort mot idioter. Ni är ju så absurd kriminella att man vill spy!

 

Det finns inte en chans att det liggre inom någon statistiskt tramsmarginal. Bluffmakare! Var den senaste uppdateringen bara ett sätt att sopa igen spåren efter er verksamhet??

 

Något fuffen är det.

 

Är du min far!?

NÄ, han har inget konto på Everest.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här var humor. Har nyöppnat konto hos Everest. Delvis efter att ha läst om alla dåliga spelare i denna "riggtråd". Åker på ganska sjuka setups och utdragningar. Tur att man inte tror på riggen, för då hade jag spätt på konspirationsteorierna. :lol: :lol:

 

A,D suited mot D,10 off all in pre var lite tung att förlora.

 

I en pott var vi tre spelare, på turn faller ett tredje klöver och alla tre spelarna har två klöver på hand.

 

O s v.

 

Skriver enbart därför att det var lite kul med tanke på denna tråd. Det vänder alltid till min fördel efter ett tag, bara man har tålamod att rida ut vågen... :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Sitter som chipleader och gottar mig i en SnG

 

Blindsen är 100/200. Går all in med mina KK preflop och får syn. Han som ligger TVÅA synar med... K10 off!!!!!!!!!!!!

han sätter 10 hög stege.

 

VARFÖR TILLÅTS ASEN ENS SPELA???

 

Handen efter raisar samma asdåre direkt UTG och visar... K5 off.. han vinner naturligtvis även den handen.

 

Everest, ni kommer att brinna i helvetet en dag, ni måste vara inblandade i denna megakomplott. Ta mig fanken ALLTID fransktalande som är åsneskitarna som vinner. Ni MÅSTE vara i maskopi med dem på något sätt för att ni VILL att detta folkslag ska vinna. Är det en fransk sajt till att börja med??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 months later...

Har spelat på Everest nu i ca 2 månader. Satte in 50 dollar från början för att testa. Van ganska snabbt upp till ca 350 dollar.

Tog ungefär 2 veckor. med spel på 0,25c bord ca 3 timmar/dag

Men sen tog det tvärstopp. Har nu pendlat mellan 250 och 400 i 5 veckor. Varje gång jag närmar mig 400 så tar det tvärstopp och jag förlorar med alla händer. Spelar ingen roll vad jag har. Jag har nog pendlat mellan 250 och 400 en 10 tal gånger, jag trodde att allt snack om riggning var strunt. Men nu börjar jag bli jävligt fundersam. Jag märker en sån klar vändning när jag närmar mig nivåerna. Det är skrattretande. Ser ju kurvan på svart och vitt i pokertracker. En lömsk berg och dalbana

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Shit!!!! Jag skrattar så mycket att jag får tårar i ögonen:mrgreen: :cry:

 

Om hälften av inläggen här är på allvar är det riktigt jävla sjukt. Men roligt är det iaf.....

 

Visserligen fattar jag att man kan tilta men det verkar ju som att hälften av er som skrivit i tråden är efterblivna. Bryt ihop och gå vidare liksom....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...