Gå till innehåll

Local bank withdrawal


Recommended Posts

Hej,

 

Local Bank Transfer är ett snabbt, men framförallt billigt, sätt att flytta pengar till och från Full Tilt Poker. Det lägger dock mer av ansvaret för betalningen på spelaren eftersom spelaren själv är ansvarig för sitt referensnummer vid insättning och sina bankdetaljer vid uttag.

 

Du kan läsa exakt hur det går till på vår hemsida.

 

Om du planerar dina insättningar och uttag i förväg så är detta ett av dom bästa sätten att göra dina insättningar och uttag.

 

MVH,

Full Tilt Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Local Bank Transfer är ett snabbt, men framförallt billigt, sätt att flytta pengar till och från Full Tilt Poker. Det lägger dock mer av ansvaret för betalningen på spelaren eftersom spelaren själv är ansvarig för sitt referensnummer vid insättning och sina bankdetaljer vid uttag.

 

Du kan läsa exakt hur det går till på vår hemsida.

 

Om du planerar dina insättningar och uttag i förväg så är detta ett av dom bästa sätten att göra dina insättningar och uttag.

 

MVH,

Full Tilt Support

 

Sverige står ju inte med på listan så det är ju isf rätt kört.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...
nä, aldrig testat. Men den var inte "markerad" förut som den är nu, men vetifan. Ingen lust att testa heller mtp skatteläget osv :)

 

Ok. Förstår hur du tänker men jag vill helst ta ut med bank transfer. Brukar bli klart bättre kurs på växlingen. Risken att åka dit på skatten blir nog varken större eller mindre av det eftersom bevisbördan om varifrån pengarna kommer ändå ligger på den skattskyldige.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 4 months later...
  • 8 months later...

trots att detta är en gammal tråd så tänkte jag bara informera om att jag gjorde ett uttag för ungefär 1 vecka sedan, fick pengarna efter 3 bankdagar samt en rugigt låg avgift på ungefär 1.5%, det var dock ett mindre belopp så vet inte hur $2k+ ser ut om det skiljer sig avgiftsvis.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
trots att detta är en gammal tråd så tänkte jag bara informera om att jag gjorde ett uttag för ungefär 1 vecka sedan, fick pengarna efter 3 bankdagar samt en rugigt låg avgift på ungefär 1.5%, det var dock ett mindre belopp så vet inte hur $2k+ ser ut om det skiljer sig avgiftsvis.

Några gånger har jag fått pengarna dagen efter uttaget då jag har gjort det sent på kvällen. Senast tog det en dag längre än så. Man kan inte klaga på att det tar för lång tid. Jag har försökt räkna ut avgiften, men det är svårt då man inte vet xe.com-kursen vid växlingstillfället. Ser ut att vara runt 4.6%, men kan vara så "lågt" som 2.6%.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Några gånger har jag fått pengarna dagen efter uttaget då jag har gjort det sent på kvällen. Senast tog det en dag längre än så. Man kan inte klaga på att det tar för lång tid. Jag har försökt räkna ut avgiften, men det är svårt då man inte vet xe.com-kursen vid växlingstillfället. Ser ut att vara runt 4.6%, men kan vara så "lågt" som 2.6%.

 

Dina siffror stämmer bra med de uttag jag gjort. Svider rejält för en snåljåp som mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...