Gå till innehåll

20:30 tisdag - Kval till Poker-SM


Recommended Posts

Om knappa halvtimmen startar Full Tilt Pokers kvalturnering till Poker-SM i Tallinn.

 

Inköpet är $100 + $9 och i skrivande stund finns tre paket till Poker-SM, värda $2500 i prispotten.

 

Turneringen hittar ni under fliken Special -> Liveevenemang. Id är #85887585.

 

Både Johan Storåkers och Michael Tureniec kommer att spela och båda dessa har bounty-pris.

Mer information på länken nedan:

http://www.fulltiltpoker.com/sv/bust-out-bounties.php

 

Lycka till!

 

Full Tilt Poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var anmäld till denna kval-turre, 98 anmälda.

20 min innan turren drar igång lägger internet ner och ligger nere i ca 2 timmar.

När det kommer igång igen är jag ute...47:a:-(

 

comhem som är min internetleverantör hade ca 800 000 kunder som blivit drabbade av detta

 

fler som blev drabbade av detta denna turre?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var anmäld till denna kval-turre, 98 anmälda.

20 min innan turren drar igång lägger internet ner och ligger nere i ca 2 timmar.

När det kommer igång igen är jag ute...47:a:-(

 

comhem som är min internetleverantör hade ca 800 000 kunder som blivit drabbade av detta

 

fler som blev drabbade av detta denna turre?

 

Taskigt för dig men om man spelar regelbundet i turrar där insatsen närmar sig årskostnaden för ett mobilt bredband bör man nog investera i ett sådant som backup. Alternativt om man bor i ett Com Hem hus så kan man ju ha ett annat abonnemang med lägsta hastighet via adsl. Borde bli ännu billigare och fullt tillräcklig hastighet för poker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Taskigt för dig men om man spelar regelbundet i turrar där insatsen närmar sig årskostnaden för ett mobilt bredband bör man nog investera i ett sådant som backup. Alternativt om man bor i ett Com Hem hus så kan man ju ha ett annat abonnemang med lägsta hastighet via adsl. Borde bli ännu billigare och fullt tillräcklig hastighet för poker.

 

ja du har rätt, ska titta vidare på ett mobilt abbonemang

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...