Gå till innehåll

PokerStars - Kundtjänst dygnet runt på svenska!


Recommended Posts

  • Svars 1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hej!   Vi är stolta över att kunna meddela att våra svensktalande spelare nu har tillgång till en mer personlig service då vi från och med maj erbjuder svensk kundtjänst dygnet runt, alla dagar.  

Härligt

Vad ska man göra då? Man får ju inte sitt uttag?

  • 2 weeks later...

Försökte igår köpa "Sweden - 250 SuperPresentkortet" men när man trycker på det står det att det är out of stock. Konstigt då ett presentkort borde finnas i obegränsat antal.

 

Mailade vip-klubben igår men har inte fått något svar..

 

Varför går de inte att köpa? När kan man köpa dem igen?

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Renfjaell - Det är möjligt, maila supporten så hjälper de dig.

 

Rosell - Det ska gå.

 

FraXioN - De "nummer" som vipshopen har är slut, vilket innebär att de kommer tillbaks inom kort. Du kommer även få svar från VIP-klubbern som svarar på din förfrågan.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

När jag ska föra över pengar från stars till full tilt står det att jag måste länka mitt konto, men det har jag redan gjort och fört över pengar förut, senast någon dag sedan. Men när jag trycker på överför från full tilt fungerar det och det står att kontona redan är länkade.

 

Så hur gör jag för att få mitt konto på pokerstars att fatta att det redan är länkat?

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Jag har redan ställt den här frågan till supporten men upplever att dom duckade för svaret lite.

 

Poner att jag har kvalat in till Round 5 i en viss Megapath och den spelas på fredag. Anta då att jag kör en till round 4 i samma Megapath med samma turnering som efterföljande round 5 turnering. Vad händer då om jag alltså redan har en ticket i round 5 och sedan vinner en till? Får man något i detta specialfall eller blir man av med den andra ticketen helt?

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

forb - Lättast är om du kan maila supporten så kan de se om/vad/varför du har det här problemet. Generellt gäller att om du är länkad så skall det gå (men det visste du säkert redan).

 

Hallonglass - Omr Round 5 är en specifik turnering och den har ett inköp men du redan är kvalificerad så genererar ytterligare kvalifikationer ett pris till dig som motsvarar inköpet (eller ytterligare en biljett i specialfall, som kan användas i liknande events senare). Nu ser det ut som om det går en Round 5 om ytterligare en vecka så du kommer inte mista någon "ticket"/inköp om du kvalificerar dig två gånger. Du får gärna pm:a mig med ytterligare information om svaret är oklart.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
  • 4 months later...
  • 4 weeks later...

Hej tänkte bara berätta vad som kan hända med ditt ps konto om olyckan inträffar.

Någon tog sig in på mitt konto och bytte min e post. Berättade detta för PS så fort jag märkte det, de bad mig skicka in körkort+mig som håller i det. So far so good. Sen skickar dom mig ett nytt lösen till min mail. Men då behöver jag en pinkod som dom skickar i ett mail till dom som har bytt mail adress/facepalm.

 

Har efter detta mailat typ 150 ggr. Jag har typ alltid legat runt platinum star på ps. Var en regular på 2-4$ - ett par skott så högt som 25-50$ PLO. Detta är hur de behandlar mig som kund... Bedrövligt im lost for words. Går inte ringa trots de säljer produkter till svenskar osv lagstiftning bla bla.

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Tråkigt att höra att du har fått din mail/konto hackad.

 

Notera att skicka fler mail inte hjälper utan tvärtom försenar och fördröjer hur snabbt vi kan hjälpa dig. När någon ska hantera din förfrågan och du har skickat 100 mail måste vi först gå igenom hela den kommunikationen innan vi kan hjälpa dig. Därför är det bättre att endast skicka ett mail.

 

Skicka ett pm så skall jag se vad vi kan göra för att hjälpa dig.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Security

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Begärde uttag 13 oktober. Inga pengar har kommit till mig än. Får nästan ingen kontakt med den kassa kundtjänsten på pokerstars heller!

 

För att profilera kundtjänsten så som ni gör kan man endast bli besviken. Tar minst 48 timmar att få svar, oftast hey yxskaft svar. Trist att en så stor sida inte kan leva upp till bättre service.

 

Okej om ni är missnöjda men vad fan hjälper det att skriva här, speciellt bara i rent klagosyfte som gör att PokerStars_Karl knappast kan hjälpa er heller?

 

Förklara era problem så kanske han kan göra något, vill ni inte göra det publikt så skicka PM.

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Okej om ni är missnöjda men vad fan hjälper det att skriva här, speciellt bara i rent klagosyfte som gör att PokerStars_Karl knappast kan hjälpa er heller?

 

Förklara era problem så kanske han kan göra något, vill ni inte göra det publikt så skicka PM.

 

Är det någon som frågat dig? Håll dig till stenen

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Det är tråkigt att höra att ni har haft sämre upplevelser i kontakt med vår support. Vi uppskattar all typ av återkoppling som gör att vi kan förbättra oss.

 

asse80 och jacob1983 - Ni får gärna pma mig så skall jag se vad jag kan göra för att hjälpa er.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Security

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...