Gå till innehåll

PokerStars - Kundtjänst dygnet runt på svenska!


PokerStars_Martin

Recommended Posts

Nu har jag fått två oerhört nonchalanta mail från den svenska supporten med svar som inte är i närheten av vad jag frågat efter/behövt hjälp med.

 

Skulle någon representant i tråden kunna ta en titt på saken?

 

Problemet gäller pengar som saknas på mitt konto efter cashgamespel. Det var nio dagar sedan, vilket kan ses under min "granskning av spelhistorik".

 

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag fått två oerhört nonchalanta mail från den svenska supporten med svar som inte är i närheten av vad jag frågat efter/behövt hjälp med.

 

Skulle någon representant i tråden kunna ta en titt på saken?

 

Problemet gäller pengar som saknas på mitt konto efter cashgamespel. Det var nio dagar sedan, vilket kan ses under min "granskning av spelhistorik".

 

Tack på förhand!

Finns nog inte mycket som är mer irriterande än okunnig och slö support. Hoppas det löser sig för dig!
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Giftig - Tråkigt att höra men skicka gärna ett pm till mig så skall vi göra vårt bästa för att lösa ditt problem.

 

JohanLj - Tyvärr inget jag kan svara på specifikt i ärendet men vi är medvetna om tråden och ärendet i sak.

 

jaroiten - Så skall det givetvis inte upplevas/vara.

getseriouspls/hogge75 - Här betydligt oftare än så men inte inloggad varje gång.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Sec

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

JohanLj - Tyvärr inget jag kan svara på specifikt i ärendet men vi är medvetna om tråden och ärendet i sak.

 

Spelare verkar ha förlorat >$5M mot PLO-bottarna.

 

Starkt misstänkta bottar fortfarande aktiva idag.

 

Dags att gå all-in kort Amaya.

 

Man kan ju hoppas att de många miljoner dollar som Amaya plussat i rejk återbetalas till de drabbade.

 

Lider med dom som spelar på dessa nivåer.

Inte konstigt att spelen har blivit tuffare med bottar som säkerligen delar hålkort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom upp en ruta förra gången när jag startade klienten där det stod något liknande: "Ändringar i användarfil har förekommit" eller liknande. Hann aldrig se något mer så kraschade klienten och fick starta om den och sedan var allt som vanligt. Aldrig varit med om något liknande förut, vad kan det ha varit?

Någon annan?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
  • 2 years later...
  • 2 years later...

Hej, hur fan når man er? Har letat efter eran livechat som jag inte hittar samt mailat er flera gånger utan något svar. Har ett pågående uttag sedan 22 maj där det står att uttaget granskas. Vad är det som tar sån tid har någon annan varit med om detta? Får ingen hjälp alls, inget svar på mail heller. Känns som att de lurar en och inte vill betala ut några pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De svarar inte på mail nu det har gått mer än två månader, har lyckats chatta med dom men det enda svar de gett mig är att de ska ''påskynda'' mitt ärende och att pengarna kommer inom kort. Finns det ingen här som vet lite mer hur man går tillväga när sånt här sker?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...