Gå till innehåll

PokerStars - Kundtjänst dygnet runt på svenska!


PokerStars_Martin

Recommended Posts

Jag säger som jag brukar säga när folk tjötar.

 

När ni skriver på användaravtalet så skriver ni på att Pokerstars får låsa era konton under obestämd tid (har jag för mig) för att utreda fusk eller whatever. Det står dessutom vad jag vet att de inte garanterar att du alltid kan använda deras site för att spela. Skriv inte på användaravtalen om ni inte vill rätta er efter dem.

 

Där står inget om att man inte får klaga på pf.nu i alla fall

 

Mitt var också det för en dryg vecka sedan. De sa att jag hade samröre med en annan spelare. En spelare vars nick jag inte kände igen och som inte hade spelat sedan hösten 08. När jag frågat vad som stod på för tredje gången fick jag till svar att skicka in scannad bild på mitt pass, sagt och gjort, sedan var kontot fritt att använda igen. Fick aldrig någon förklaring.

 

Är det för att du spelat en massa DoNs?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Där står inget om att man inte får klaga på pf.nu i alla fall

 

De kanske borde lägga till det?

 

Nej men seriöst, att försöka få kontot upplåst snabbare genom att få repparna här att trycka på supporten tycker jag är helt okej. Däremot tycker jag att folk blir onödigt upprörda, särskilt när de kräver ersättning för att Pokerstars gör något som spelaren själv skrivit på att de får göra. Man kommer mycket längre genom att vara artig och hövlig än att skrika om inkompetent support och sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De kanske borde lägga till det?

 

Nej men seriöst, att försöka få kontot upplåst snabbare genom att få repparna här att trycka på supporten tycker jag är helt okej. Däremot tycker jag att folk blir onödigt upprörda, särskilt när de kräver ersättning för att Pokerstars gör något som spelaren själv skrivit på att de får göra. Man kommer mycket längre genom att vara artig och hövlig än att skrika om inkompetent support och sånt.

 

Tyvärr stämmer detta sällan när det gäller olika ställens e-mailsupport.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr stämmer detta sällan när det gäller olika ställens e-mailsupport.

 

Jag kan lova dig att man i alla fall inte kommer längre med skrik och förolämpningar, även om man i vissa fall kommer lika långt. De supports som jag har varit i kontakt med har i alla fall hjälpt mig med mina problem omgående, trots att jag är en microspelare som inte rakear särskilt mycket.

 

Sen är det också fascinerande ofta som det visar sig att folk chipdumpat, öppnat multipla konton, colludat eller något annat när de är förbannade.

 

Fast det här är ju bara min åsikt. Ska sluta med OT nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att de låser mitt konto är helt ok speciellt om de misstänker att någon använder sig av det bedrägligt, det skyddar mig lika mycket som dem. Men att inte ha telefonsupport i ärende när de kan ha låst 11k på mitt BANKKONTO och inte besvara mina frågor om pengarna är låsta av just dem försvårar för mig att se till att eventuella tjuvar( om det nu inte är pokerstars) inte lyckas få ut pengar. När det brinner i knutarna då måste de reagera blixtsnabbt och inte sköta det via mejl. Om jag förlorar pengar på detta så håller jag pokerstars till viss del ansvariga. Men eftersom jag inte fått svar eller hjälp hittills så återstår bara att polisanmäla de som initierat transaktionerna, pokerstars eller ej

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Om ditt konto blir låst för samröre med en spelare som du inte känner till, fundera då på var du har använt ditt konto på sistone.

 

Bäst är att kontakta din bank för eventuella frågor om vad som händer med ditt Bankkonto. Vi har inte någon möjlighet att se vad som hänt, undersöka eller låsa pengar på ditt Bankkonto.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
Hej!

 

Vi är stolta över att kunna meddela att våra svensktalande spelare nu har tillgång till en mer personlig service då vi från och med maj erbjuder svensk kundtjänst dygnet runt, alla dagar.

 

Alla svensktalande spelare är varmt välkomna att i fortsättningen skriva till oss på svenska och vara säkra på att få snabbare svar samt bästa möjliga service av en svensk kundtjänstspecialist.

 

Om du inte redan visste det så kan du även spela och ta emot mailutskick från PokerStars på svenska. För att ändra dina språkinställningar väljer du 'Language' följt av 'Play in' respektive 'Email in' högst upp i lobbymenyn.

 

Om du undrar över något, tveka inte att kontakta oss på support@pokerstars.com så är vår svenska kundtjänst alltid redo att hjälpa dig.

 

Med vänliga hälsningar,

 

Martin K

PokerStars Support Team

 

Var inte detta dygnet runt support?

 

Kan man få svar på om det går att dölja chatten vid borden?

 

Om du börjar med att läsa och förstå den första posten i den här tråden så kanske det går snabbare att få svar på sina frågor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej jag har en biljett till $109 wcoop event , jag har inge lust och lira idag då båda $109 eventen går,

kan jag använda biljetten till ett dyrare wcoop event och betala mellanskilladen med $w ? Och hur isåfall ?

har provat regga mig för nåt men det står inget om att jag kan utnyttja biljetten då...

 

Micke

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Dygent runt support erbjuder vi om du skriver till support@pokerstars.com. Här svarar vi också på frågor givetvis men snabbast svar får du från vår support.

 

Hur lång tid tar det att få svar? Det beror på vad frågan är. Har du något du undrar över så skicka gärna ett mail.

 

Ferna - Det beror på vad du menar med att ta bort chatten. Är det något specifikt du inte vill se så hanterar du detta i bordsvalen som du kommer till om du klickar på dealerns chipsbricka som är på toppen av bordet.

 

mpee - Det finns ingen direkt gräns. Men gör dina transaktioner i $10000 omgångar. Vill du skicka större summor kan du även kontakta supporten.

 

Jonasson - Det går bra, skicka ett mail till vår support så löser vi det.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja hade samma fråga.Fick bara tillbaka mina fpp.. hmm. ..Btw så borde ni skriva vad som gäller när man köper de där biljetterna. Står ingen info alls vad som göller innan man köper dem. Dock efter stod det i mailet man fick att man inte kiunde lämna tillbaka dem. Bättre info e att rekomenndera!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja hade samma fråga.Fick bara tillbaka mina fpp.. hmm. ..Btw så borde ni skriva vad som gäller när man köper de där biljetterna. Står ingen info alls vad som göller innan man köper dem. Dock efter stod det i mailet man fick att man inte kiunde lämna tillbaka dem. Bättre info e att rekomenndera!

 

Släng gärna in det i Pokerstars förslagslåda.

 

http://pokerforum.nu/forum/pokerstars/43769-pokerstars-foerslagslada.html

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...