Gå till innehåll

PokerStars - Kundtjänst dygnet runt på svenska!


PokerStars_Martin

Recommended Posts

Hej igen,

 

Varför?

 

Därför... Det finns ingen bra anledning mer än att överföringar från PS->FTP samlas upp i grupp o skickas var 15e minut medan FTP->PS skickas omgående. (båda går igenom en liknande säkerhetsprocess).

 

Skall se vad vi kan göra för att uppdatera det så att det hanteras liknande (dvs omgående).

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Sec

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

 

När er app tvingade mig att uppdatera idag gick det inge vidare. Efter pillat runt 30 min utan lycka beslöt jag mig för att ominstallera appen och nu hittar jag den inte appstore, den verka inte ens existera? Det kommer upp en ruta där det står att det jag söker inte finns tillgängligt. Jag har försökt maila er support men jag får inte ens en bekräftelse på att mailet kommit fram. Har du nån aning om vad det är frågan om?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför ändrar ni saker som är bra?

 

Ni måste ju förstå att anledningen till att som ni påstår 450 000 spelare använder eran 7.0 klient är ju för att ungefär 85% av dessa inte vet hur man överhuvudtaget inte ändrar tillbaka till 6.0..........................

 

6.0 var ju easy att förstå, nu blir ju det som alla andra jävla skitklienter, plåttrigt och jävligt............ usch hatart

 

lägger snart ner det här skiten och håller mig till live poker istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

KöttSkallen - Vi är medvetna om problemen och jobbar på det.

 

Mileon7 - Vi svarar på alla mail men svar kan ta olika tid beroende på vad som efterfrågas.

 

CharlesRane - Du kan fortfarande använda PokerStars 6 om du så önskar genom att välja det i inställningarna.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Sec

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

KöttSkallen - Vi är medvetna om problemen och jobbar på det.

 

Mileon7 - Vi svarar på alla mail men svar kan ta olika tid beroende på vad som efterfrågas.

 

CharlesRane - Du kan fortfarande använda PokerStars 6 om du så önskar genom att välja det i inställningarna.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Sec

Fick just mail om att 6 kommer att plockas bort tyckte jag bestämt.

 

 

Q: Would I be able to continue to use PokerStars 6 if I want?

A: Not after the upgrade, no. We are discontinuing PokerStars 6; it will no longer be available. When this process is completed, everyone will be using PokerStars 7.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

KöttSkallen - Vi är medvetna om problemen och jobbar på det.

 

Mileon7 - Vi svarar på alla mail men svar kan ta olika tid beroende på vad som efterfrågas.

 

CharlesRane - Du kan fortfarande använda PokerStars 6 om du så önskar genom att välja det i

inställningarna.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Sec

 

Har du ingen koll på vad ni skickar ut för mail eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej alla.

Jag har liknande problem.

Jag har en iPad mini och en iPhone 6 plus med fungerande PS app.

Förra veckan investerade jag i en iPad air 2 och nu hittar jag inte appen på App Store och när jag klickar på länken för att ladda ner klient via Pokerstars.eu så får jag meddelande att objektet inte är tillgängligt och en mening om att appen inte finns i den svenska affären. Jag hittar och kan installera appen med leksakspengar men det är föga intressant för mig.

Nått tips nån?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

CharlesRane - Jo, det stämmer att liknande mail har skickats ut att 6:an inte längre kommer att stödjas (efter nästa build/uppdatering). På ditt meddelande förstod jag det som om du hade det här problemet nu. Sry...

 

bengalien - Vi är medvetna om att appen för tillfället saknas i Svenska Itunes store och jobbar på det.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Sec

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

CharlesRane - Jo, det stämmer att liknande mail har skickats ut att 6:an inte längre kommer att stödjas (efter nästa build/uppdatering). På ditt meddelande förstod jag det som om du hade det här problemet nu. Sry...

 

bengalien - Vi är medvetna om att appen för tillfället saknas i Svenska Itunes store och jobbar på det.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Sec

 

äh det är lugnt var bara så tiltande mail att jag var tvungen att avreagera mig lite.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med Charles rane. Blir så jävla trött att ni ska ändra och ändra hela jävla tiden( som iPad klienten) Sen kan ta bort spin sit and and go. Den reklamen med spin sit and go är det värsta skit jag sett. Det är väl lika bra ni börjar med roulette också som full tilt har gjort. Men det spelar väl ingen roll för er att folk lirar bort på roulette när ni tjänar pengar på det. Skulle skämmas och jobba på pokerstars.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte bara tipsa om att casha ut genom banköverföring går riktigt snabbt, jag gjorde cash out igår kl 08:43 och hade pengarna på kontot nu ikväll. Det negativa är att PokerStars däremot tog 2,5% vigg när de gjorde valutaomvandling $->€ vilken klienten av någon anledning var tvungen att göra. Tog däremot inte 2,5% extra från € till kr in på kontot.

 

Karl, är det meningen att omvandling $->€ ska ske? Klienten kanske antar att mitt bankkonto är i € för att jag är europé i EU?

 

Jag är medveten om att PokerStars börjat ta 2,5% på uttag till andra valutor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag verkar vara helt ensam med detta problem...

 

Söker jag i app store så hittar jag inte pokerstarts mobil app..

 

Går jag in via pokerstarts.se å hamnar på då på EU sida, sedan väljer Pokerstars i mobilen och sen trycker på app store för iPhone så kommer jag till en sida som inte kan visas för mitt namn.

Det går helt enkelt inte att spela från mobilen för jag får inte tag i appen: hur gör jag??

 

Spelade på mobilen med deras app för några veckor sedan men sen måste en uppdatering kommit eftersom den begärde att man skulle ta hem appen igen från stores men då kom man bara till sidan: ej giltigt i ditt land.

 

Ingen har skrivit om detta tidigare så det lär väl bara vara jag som har problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LI har skrivit till apple och sett till så att de flesta pokersajter inte kan erbjuda appar till svenskar.

Enligt LI bryter dom mot användaravtalen så det är inget fel det bara LI som är efterblivna.

 

Dum fråga kanske, Li?

 

Fulltilt funkar ju bra, samma bolag, borde pokerstarts funka med? :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag verkar vara helt ensam med detta problem...

 

Söker jag i app store så hittar jag inte pokerstarts mobil app..

 

Går jag in via pokerstarts.se å hamnar på då på EU sida, sedan väljer Pokerstars i mobilen och sen trycker på app store för iPhone så kommer jag till en sida som inte kan visas för mitt namn.

Det går helt enkelt inte att spela från mobilen för jag får inte tag i appen: hur gör jag??

 

Spelade på mobilen med deras app för några veckor sedan men sen måste en uppdatering kommit eftersom den begärde att man skulle ta hem appen igen från stores men då kom man bara till sidan: ej giltigt i ditt land.

 

Ingen har skrivit om detta tidigare så det lär väl bara vara jag som har problem.

 

Wakuz kolla denna länk...

 

http://www.poker.se/nyheter/77964426/lotteriinspektionen-stoppar-spelappar-pa-apple-store.html

 

 

Det lustiga är att har du appen installerad sedan tidigare så funkar den?!

 

Så fu:evil: :evil: ing sjukt av Apple

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...