Gå till innehåll

Buffe betar vidare


Recommended Posts

Har kört en del sports-betting på sistone och tänkte att det kunde vara kul att redovisa det här. Kom gärna med synpunkter och tips (exempelvis NHL-tips av Zalon och enögda BP-tips från T-Red ;) )

 

Summorna är ganska blygsamma men vi är ju alla barn i början.

 

Gårdagens spel:

 

En yankee (6 dubblar, 4 tripplar och 1 fyrling) för totalt 66 kr på matcherna DIF-Gais, HIF-MFF, Elfsborg-IFK och Gefle-Örebro. Körde X på alla matcherna och alla slutade med hemmavinst = -66kr

 

Jag tog även rygg på Jarelind som tippade 2-2 i Sirius-Norrköping till ett odds av 12,50. Jag slängde in 25 kr men tyvärr slutade matchen 1-1 = -25 kr

 

Körde även en trixie (3 dubblar och en trippel) för totalt 40 kr på Sirius-Norrköping: X för 3,40, Väsby-Mjällby: X för 3,75 och Vallentuna-Frej: X för 3,60. Trevligt nog slutade alla matcherna just oavgjort och jag cashade in 844 kr.

 

Gårdagens resultat: +713 kr

 

Som ni ser gillar jag att tippa kryss på lämpliga matcher... Framöver ska jag försöka variera mig lite mer dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Variation schmariation...

 

Dagens spel: Trixie med tre X på Arsenal-Man U, Häcken-HBK (vågar inte tro på seger) och TFF-AIK. Alla var till 3,20x. Insats totalt 60 kr

 

En dubbel med Carlstad United-Forward: 1 till 2,0x och Gröndal-Västerås 1 till 2,15x. Insats 30 kr.

 

Arsenal-Man U: Slutresultat 0-0 till 9,5x. Insats 25 kr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul!

 

Jag kommer ihåg att du gillar kryss-matcherna (särskilt trixien). Testade det själv ett tag utan någon större lycka dock.

 

Ett ganska bra bet som fanns på betfair för några dagar sen, men som av naturliga skäl inte gäller längre, var spel på Stanley Cup-vinnare. Det krävdes lite matte för att komma fram till det, men med 8 lag kvar så var Detroit storfavorit till 3 gånger pengarna och övriga lag låg spridda mellan 5-32 gånger pengarna. Jag räknade ut att om man spelade på övriga lag förutom Detroit (man bettar mer på de med låga odds och mindre på de med högre) så gav det 1,5 gånger pengarna. Det tyckte jag var ett bra spel. Då funkar det så klart inte att betta 25 kronor utan man måste höja insatserna en del. Hur som helst, 1,5 gånger pengarna på att något annat av de 7 övriga lagen ska vinna Stanley Cup tycker jag är rätt bra värde (särskilt som det ser ut som att Detroit kanske åker redan i kvarten).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stabil analys! Tror att detta kan gå att hitta vid liknande tillfällen. Typ allsvenskan kanske? Jag minns förra säsongen när jag betade 50 kr på Halmstad som allsvenska segrare innan säsongen började. Det var 50x pengarna. Tycker det var riktigt bra odds. Om man till detta slänger på en massa andra nederlagstippade lag så borde man komma upp i något som ser bra ut. hmm....

 

Här är något aktuellt från betway förresten..

 

Segrare Grupp 1 fotbolls-vm, kvalet....

Danmark 1.90

Portugal 3.50

Sverige 4.00

Ungern 11.00

 

Pos Lag # Mål Poäng

1 Danmark 5 12:2 13

2 Ungern 6 8:2 13

3 Portugal 5 6:3 6

4 Sverige 4 2:1 6

5 Albanien 7 3:6 6

6 Malta 7 0:17 1

 

Danmarks spelade matcher:

01/04-09 VM 2010 (Kval), Grupp 1 Danmark vs. Albanien 3:0

28/03-09 VM 2010 (Kval), Grupp 1 Malta vs. Danmark 0:3

11/10-08 VM 2010 (Kval), Grupp 1 Danmark vs. Malta 3:0

10/09-08 VM 2010 (Kval), Grupp 1 Portugal vs. Danmark 2:3

06/09-08 VM 2010 (Kval), Grupp 1 Ungern vs. Danmark 0:0

 

Analys: Danmark spöade Portugal borta. De har med andra ord spelat den svåraste matchen. Visst kan de åka på torsk mot Sverige, både en och två gånger, och isåfall ser det bra ut för Sverige för gruppsegern. Men jag tror ändå att om Danmark plockar poäng mot Sverige så vinner de gruppen genom att helt enkelt slå Albanien borta och Ungern hemma, samt eventuellt klara poäng hemma mot Portugal.

 

Om Sverige vinner en och det blir en oavgjord slutar Danmark således på

 

13+7 = 20 poäng om de förlorar mot Portugal. Om Sverige vinner allt sen så får Sverige 6+4+12 d v s 22 p. Då vinner Sverige. Men om Danmark klarar poäng mot Portugal, och Sverige tappar poäng någonstans så slutar Sverige och Danmark på samma poäng, då vinner Sverige. Hmm...

 

Slutsatsen från denna högst förvirrade analys blir (tycker jag) att gruppsegern står mellan Sverige och Danmark. Eftersom Sverige känns lite hetare än Danmark tror jag att det är helt öppet. Således borde 100 spänn på Danmark och 100 spänn på Sverige ge:

 

vid 50 % av fallen = förlust 10 spänn.

vid 50 % av fallen = vinst 200 spänn. Således: förväntad vinst per satsad kr = 0.95 kr. Wohoo!! Satsa gärnet!!!

 

Ok, men vaddå, Portugal då? Tja, om Sverige tar 3 poäng så ligger portugal och Sverige precis lika i poäng med Portugal har en svårare match kvar. Däremot Ligger Danmark mycket bättre till än Portugal då. Om Sverige och Danmark spelar oavgjort i båda matcherna och Portugal vinner mot Danmark i Köpenhamn så ligger Danmark fortfarande bättre 2 poäng bättre till. Det ska mycket till för att Portugal ska vinna det här. Lite för mycket...

 

Orpon också. räknade lite fel...

 

Om vi räknar tre matcher, Sverige vinner mot något klåparlag, Portugal vinner mot två klåparlag och Slår Danmark, Samt Sverige - Danmark spelar två oavgjorda så får vi med två matcher kvar att spela mot klåparlag för alla tre länderna:

 

Danmark: 15 p

Portugal: 15 p

Sverige: 14p

 

Dvs Portugal kan visst vinna. hmm...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fullkomligt lysande diskussion, tack T-Red! :)

 

Gårdagens tips:

 

Trixien med X:en: Tyvärr bara Häcken-HBK som satt (kvittering i 90:e...). TFF-AIK kändes jämn dock medan jag var lite ute och cyklade på Arsenal-Man U = -60 kr

 

Dubbeln med Carlstad och Gröndal? Jajamensan! (Båda vann med 1-0) = +99 kr

 

Arsenal-Man U, 0-0? Inte direkt, va? = -25 kr

 

Gårdagens resultat: +14 kr!!

 

De lite mindre tipsen var ju lite som garderingar för det större. Skönt när något sitter dock.

 

Dagens tips:

 

Varför ändra ett vinnande (nåja) koncept? En trixie med 3 X var det ja. ÖIS-BP till 3,35 därför ÖIS måste ta poäng någon gång, känns målsnålt också. Bajen-Kalmar till 3,30 därför Kalmar är lite på gång och bra i Stockholm men i Bajen är Rami tillbaka. Slutligen i Chelsea-Barca till 3,20 då den verkligen kan sluta hur som helst och X ger bäst odds :). Insats totalt 60 kr. (Räcker som vanligt med att två sitter för att plussa)

 

Slutresultat Chelsea-Barca: 2-2 till 14x. Insats: 31,2 kr (öresavrundning is da shit)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gårdagens tips: Satte två av tre i trixien då Hammarby toksvek mot Kalmar. Hade faktiskt lite Kalmar-vibbar innan matchen men vågade inte svika X-taktiken. Kalmar var riktigt bra de 70 minuter jag såg. Som tur var satt de andra (tack Iniesta). = +101 kr

 

Tyvärr slutade ju inte Chelsea-Barca 2-2 = -31kr

 

Dessutom slängde jag in 110 kr på Barca-seger till ett liveodds på 4,40 direkt efter Chelseas mål. = -110 kr

 

Gårdagens resultat: -40kr

 

Dagens tips:

 

Hittar inte så många kryssmatcher så det blir två singelspel; Först bombetta på IFK mot Gefle till 1,50. Insats: 100 kr

 

Följer upp med lite av en skrälltvåa på Syrianska mot Landskrona. Bois var skitdåliga i deras senaste hemmamatch och Syrianska är riktigt bra. Odds 3,35 (Jarelind hade hittat 3,75 men jag kör bara på en site så länge) och insatsen är 30 kr.

 

En sen chansning på 5-1 till IFK mot Gefle. Odds 60x, insats 20 kr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gårdagens tips: Syrianska svek mot Bois som tydligen ska ha varit bra (!)... = -30kr

 

IFK vann ju hur lätt som helst = +50kr

 

Tyvärr slutade matchen "bara" 3-0 även om jag som såg den tyckte att det chansmässigt var närmare 5-1 än 2-0. Gefles målvakt var till exempel deras bästa spelare... Tipset i sig var alltså ganska bra. = -20kr

 

Gårdagens resultat: +-0

 

Dagens tips: En Jarelind-inspirerad dubbel på tvåa på Kristianstad borta mot Rosengård och tvåa på Öster borta mot skövde. Odds: 7,53 och insatsen är 30 kr.

 

Slänger även in en skrälltvåa på Bielefeld borta mot Leverkusen då Bielefeld behöver poängen mycket mer. Odds 7x insatsen som är 20 kr.

 

Äh, vad fan. Känner mig lite crejzy och drar en hundring på att Strasbourg slår Amiens hemma (bra spel enligt flera). Odds: 1,5

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gårdagens tips: Kristianstad vann med 3-0 och Öster med 4-0. Dubbeln satt alltså som en smäck! = +196kr

 

Strasbourg vann med 2-1 = +50kr

 

Tyvärr kvitterade Leverkusen i 79:e minuten mot Bielefeld och matchen slutade 2-2 = -20kr

 

Gårdagens resultat: +226kr

 

Dagens tips: Min största enskilda insats hittills på att Karlovic vinner med 2-0 i set mot Kubot i semifinalen i Belgrad. Karlovic är i bra form och det är Kubots första semi någonsin plus att han haft en del tur. Insats 150 kr till 1,76

 

Sen tror jag även på en målrik tillställning mellan Lazio och Udinese: 25 kr på att det blir 4 mål eller fler till 2,85

 

Försöker även med en trippel på "halvsäkra" matcher. 1a på Hoffenheim-Fc Köln, 1a på Frej-Gusk och 1a på Östersund mot Karlslund. Insats 20 kr och oddset är 8,38

 

Slutligen chanstrixien med X-en: Matcherna är AIK-Häcken (målsnålt tror jag) till 3,6, Västra Frölunda-Lindome (derby, luktar oavgjort) till 3,5 och Skellefteå-Syrianska Botkyrka (öppen match) till 3,55. Insats 60 kr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite sämre speldag igår. Idag så blir det klonk dock.

 

Gårdagens tips: Kubot tokskrällde och vann mot Karlovic (tie-break i första) = -150kr

 

I "halvsäkra" trippeln vann Hoffenheim och Frej men Östersund torskade tyvärr = -20kr

 

X-trixien var en miss även om Frölunda- och AIK-matchen var hyfsat jämna = -60kr

 

Slutligen vann Udinese med 3-1 mot Lazio vilket gjorde att spelet satt! = +46kr

 

Gårdagens resultat: -184kr

 

Dagens tips: Trippel på HBK-Öis 1, Malmö-Djurgården 1 och tvåa på Elfsborg borta mot Gais. Insats 40kr till oddset 4,74

 

Testar en trixie med lite "säkrare" matcher. Brage-Gröndal 1 (2,10), Sollentuna-Dalkurd 2 (1,50) och att Start vinner borta i norska cupen mot Trauma (läskigt namn) med minst 5 mål (1,80). Insats 60kr

 

"Bombtrippel" i superettan; Sundsvall-Qviding 1 (1,45), Assyriska-Sirius 1 (1,50) och Mjällby-Ängelholm 1 (1,85). Insats 40 kr på ett totalodds till 4,02

 

X-trixien! Arsenal-Chelsea (3,20), Falkenberg-Åtvidaberg (3,35) och Cagliari-Roma (3,20). Insats 60 kr.

 

Skrälltvåa på Villareal mot Barca till oddset 9,5. Insats 20 kr.

 

Sen satte jag 15kr på att Halmstad slår Öis med 4-1 till ett odds av 24x.

 

I samma match tror jag även att HBK vinner med minst två mål och att de leder både i halvtid och när matchen är slut. Insats 30kr på varje till ett odds av 2,0 respektive 2,1.

 

Slutligen satte jag på ett annat bolag 300kr på att Assyriska slår Sirius hemma till ett odds av 1,55. Måste nämligen omsätta 6000kr för att få ut en bonus på 1000kr så jag kommer nog köra hårt på lite "säkrare" spel där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Igår gick det inget vidare. Var nära i ett antal dock.

 

Trippeln med HBK, Malmö och Elfsborg missade på att Elfsborg släppte in kvittering i 79:e = -40 kr

 

"Säkra" trixien missade pga att Start bara vann med 3 mål. Satte dock de andra två vilket gjorde att = -25kr

 

"Bomb-trippeln" gjorde inte skäl för namnet då två av matcherna blev X = -40kr

 

X-trixien var förbannat nära att plussa då Roma kryssade men Falkenberg bl a lyckades att missa straff mot Åtvid i slutet av matchen (som slutade 0-1). Arsenal var tyvärr chanslösa = -60kr

 

Skrälltvåan på Villareal blev tyvärr ett skrällkryss = -20kr

 

HBK vann med 2-1 (kunde varit mer) = -15kr

 

Sedan låg de under i halvtid och vann som sagt bara med ett mål = -60kr

 

Assyriska vann iaf = +165kr

 

Gårdagens resultat: -95kr

 

Dagens tips: 300kr på att Ilysiakos vinner borta mot Kastoria (grekiska andraligan) till 1,25.

 

..och så en X-trixie: BP-Hif (3,30), ÖSK-Hammarby (3,45) och Norrköping-Vasalund (3,70). Insats 60 kr.

 

..och en till trixie: ÖSK-Hammarby över 3,5 mål (3,80), Newcastle-Middlesbrough X (3,25) och Kalmar vinner med minst två mål mot TFF (2,75).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förrgårdagens tips: Ilysiakos vann med 4-0 = +75kr

 

X-trixien gick inte bra alls = -60kr

 

..och i den sista satt bara en då Kalmar slog TFF med 2-0 = -60kr

 

Förrgårdagens resultat: -45kr

 

Dagens tips (lite sent jag vet) med resultat: ÖSK-HBK i cupen 2 (2,70) = -35kr då ÖSK vann.

 

...men! En femling med Le Havre-St Etienne 2, Le Mans-PSG 2, Nice-Marseille 2, Sochaux-Monaco 1 och Valenciennes-Bordeaux 2 satt till ett totalt odds på 18,35. Insatsen var 40 kr ---> = +694kr

 

Dagens resultat: +649kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gårdagens tips:

 

En dubbel på Bröndby-Randers 1 och Gunnilse-Helsingborg 2 som satt fint. Insatsen var 300 kr och oddset 1,66 = +200kr

 

Körde också en trixie med Århus-Esbjerg X (slutade 3-1), Midtjylland-Ålborg X (slutade 2-1) och att Gunnilse-Helsingborg skulle vara X i halvtid för att sluta med 2 (var 2 i halvtid också). = -40kr

 

Gårdagens resultat: +160kr

 

Dagens tips:

 

Åsarp-Trädet (ska vara säker...) 1 till 1,65. Insatsen är 300kr. (andra siten)

 

Dubbel med Åsarp-ettan och 2 i Nybro-Lindsdal. Insatsen är 100 kr och oddset 3,57.

 

Fyrling med FC Trelleborg-Veberöd 1, Götene-Skene 1, Högaborg-Ramlösa Södra 2 och Konyaspor-Djurgårdsbrunn 1. Insatsen är 60kr och oddset 6,03.

 

Tyskland-Italien U17-EM, 1. Insats 100kr, odds 1,55.

 

4-1 till Tyskland i samma match. Insats 15kr, odds 24x.

 

Slutligen 2 mellan Ytterby-Jonsered. Insats 50kr, odds 2,60.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gårdagens tips:

 

Åsarp vann med 4-1 = +195kr

 

Dubbeln med Lindsdal lever vidar då den matchen är idag.

 

Fyrlingen blev en bom då FC Trelleborg och Ramlösa svek = -60kr

 

Tyskland vann mot Italien = +55kr

 

...tyvärr bara med 2-0 = -15kr

 

Jonsered vann borta med 1-0 = +80kr

 

Gårdagens resultat: +250kr (räknar levande dubbeln till dagens)

 

Dagens tips:

 

Trippel med Bordeaux-Le Mans 1, PSG-Auxerre 1 och Lille-Nice 1. Oddset är 4,33 och insatsen 200 kr.

 

Trixie med Kristianstad-Sylvia 1 (2,20), Torslanda-Rosengård 1 (2,85) och Villareal-Real Madrid 1 (2,20). Insats 80kr

 

Trippel med Hertha Berlin-Schalke 1, Stabaek-Sandefjord 1 och Werder Bremen-Karlsruhe 1. Odds 4,76 och insatsen är 35kr

 

Trippel med Man U-Arsenal 1, Newcastle-Fulham 1 och Tottenham-Man City 1. Odds 5,62 och insatsen är 50kr

 

Enkeltvåa på Koper borta mot Domzale i slovenska ligan (yup). Insats 50kr och oddset är 2,75.

 

Elfsborg-HBK 2 till 5,50, insats 30kr. (Lite med hjärtat men inte helt lost)

 

Slutligen Avellino-Treviso 2 till 7,50, insats 20kr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gårdagens tips:

 

Franska trippeln sket sig då PSG svek = -200kr

 

Trixien också då en match satt (Villareal). = -80kr

 

Tysk-norska trippeln var en flopp då bara en satt (Stabaek) = -35kr

 

Engelska var inte heller någon hit = -50kr

 

Koper var inte sugna på att vinna (blev 1-0) = -50kr

 

Elfsborg-HBK var ingen rolig historia = -30kr

 

Slutligen vann inte Treviso borta (blev 1-0) = -20kr

 

...dock vann Lindsdal så dubbeln som var levande satt! = +257kr

 

Gårdagens resultat: -208kr

 

Dagens tips:

 

Skrälletta på West Brom mot Liverpool. Insats 25kr, odds 6,70

 

Trixie med Trollhättan-Falkenberg X (3,40), Syrianska Botkyrka-BK Forward 2 (3,80) och Vasalund-Assyriska X (3,45). Insats 60 kr

 

Yankee med Gefle-BP X (3,45), Hammarby-Malmö X (3,45), Göteborg-Kalmar X (3,45) och Väsby-Landskrona X (3,65). Insats 66kr

 

Fyrling med Espanyol-Bilbao 1, Luzern-Grasshoppers 1, Mallorca-Barcelona 2 och Trabzonspor-Bursaspor 1. Odds 9,55, insats 40kr

 

Espanyol-Bilbao 1 till 1,57, insats 300kr

 

...och till slut en trixie med Syrianska-Jönköping Södra 1 (2,0), Sirius-Sundsvall 2 (2,10) och Qviding-Ängelholm 2 (2,40). Insats 200kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dålig dag igår igen...

 

Gårdagens tips: West Brom skrällde inte = -25kr

 

Trixien var riktigt nära då en match satt men Falkenberg vann med 1-0 och Forward fick X borta... = -60kr

 

Yankeen var tokfel även om BP och Malmö borde fått minst X i deras förluster = -66kr

 

Barca och Luzern svek i fyrlingen = -40kr

 

Espanyol vann med 1-0! = +197kr

 

Trippeln var inte nära pga massa skrällar = -200kr

 

Gårdagens resultat = -194kr

 

Dagens tips: Helsingborg-Trelleborg 1 till 1,40. Insats 300kr

 

Sidney Crosby gör minst två poäng mot Carolina. Odds 1,95 insats 50kr

 

Pittsburgh vinner med minst två mål i samma match. Odds 2,55 insats 40kr

 

..och så en Trixie! Djurgården-AIK X (3,35), Åtvidaberg-Norrköping X (3,45) och Örgryte-Häcken X (3,40). Insats 60kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förrgårdagens tips: Inget medflyt direkt...

 

Helsingborg tappade 2-0 till 2-2 = -300kr

 

Trixien satt inte alls även om det var nära i alla tre matcherna = -60kr

 

Pittsburgh vann med ett mål och Crosby gjorde ett poäng.... = -90kr

 

Förrgårdagens resultat: -450kr

 

Gårdagens tips: Malmö slog AIK borta i Damallsvenskan (med 2-1) . Insatsen var 300 kr och vinsten blev 120kr

 

Gårdagens resultat: +120kr

 

Dagens tips: Igor Armas gör mål i BP-Hammarby. 15 kr på att han gör första och 15kr på att han gör sista. Oddset är 41x på båda två.

 

Ängelholm-Sirius 1. Insats 300kr odds 1,66

 

Trippel med Ängelholm-Sirius 1, HBK-Gefle 1 och Shakhtar Donetsk-Werder Bremen 1. Insats 30kr odds 7,29

 

Trixie med Malmö-Örebro X (3,50), BP-Hammarby X (3,40) och Sundsvall-Vasalund X (4,00). Insats 60 kr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gårdagens tips:

 

Igor Armas gjorde inte mål = -30kr

 

Ängelholm slog Sirius med 2-0 = +200kr

 

Trippeln sket sig = -30kr

 

Trixien satt Malmö-matchen men de andra sprack. BP-Hammarby var dock typisk kryss-match men Hammarby hade medflyt igen. Synd. = -60kr

 

Gårdagens resultat: +80kr

 

Dagens tips: Kongsvinger-Tromsdalen 1. Odds 1,36 insats 300kr

 

X-trixie: AIK-Elfsborg (3,25), Falkenberg-Syrianska (3,30) och Trelleborg-Djurgården (3,45). Insats 60kr

 

Trixie igen: Austria Kärnten-Josko Ried 2 (2,0), Start-Odd Grenland 1 (2,05) och Viking-Stabaek 2 (2,90). Insats 60 kr.

 

Fyrling på Assyriska-Åtvidaberg 1, Gais-Göteborg 2, Landskrona-Ljungskile 1 och Mjällby-Qviding 1. Odds 8,44 insats 50kr

 

Trippel: Groningen-Utrecht över 2,5 mål, Gais-Göteborg över 2,5 mål och Kalmar-Örgryte minst tvåmålsseger för Kalmar. Odds 5,22 insats 50kr

 

Slutligen FC Köpenhamn-Ålborg 2 i danska cupfinalen. Insats 30kr och oddset är 5,75.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förra tipset: Kongsvinger vann! = +110kr

 

Första trixien var nära då det blev X i AIK-matchen. Tyvärr förlorade Falkenberg med 1-0 (hade en nick i ribban) och Djurgården är bara för dåliga... = -60kr

 

Andra trixien var ännu närmre då Ried vann men det blev X i de norska matcherna... = -60kr

 

Fyrlingen var ingen hit (superettan-matcherna satt inte) = -50kr

 

I Trippeln satt bara Groningen = -50kr

 

Dessutom vann FCK med 1-0 =-35kr

 

Dagsresultat: -145kr

 

Gårdagens tips och resultat: 400kr på att Wolfsburg skulle vinna sin match (de vann med 5-1) till ett odds av 1,44 = +178kr

 

Trixie med Hammarby-HBK X (satt), Cottbus-Leverkusen X (satt inte) och Recreativo-Racing Santander 2 (satt) = +94kr

 

En femling där jag satte fyra (hemmasegrar på Bordeaux, Sevilla, Lyon och Wolfsburg) men missade grovt på att Hertha Berlin skulle bortaslå Karlsruhe. De torskade med 4-0. Oddset hade varit 7,46 = -50kr

 

Wolfsburg vann med mer än ett mål till ett odds av 2,35 (satsade 40kr) = +54kr

 

Grafite skulle göra mål i samma match (han gjorde två). Insats 40 till 2 gånger pengarna = +40kr

 

Samma spel på Dzeko (han gjorde ett mål) till ett lite sämre odds = +37kr

 

Tyvärr fick jag även tips om att Carolina skulle vinna. Det gjorde de inte. = -40kr

 

Eric Staal gjorde inte heller två poäng = -40kr

 

Gårdagens resultat: + 373kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dagens tips: 300 kr på att Liverpool slår Tottenham hemma. Odds 1,50

 

Smedby-Annelund 2. Insats 30kr odds 3,45.

 

Trippel med Århus-Bröndby 2 (1,90), Aston Villa-Newcastle 1 (2,20) och Fulham-Everton 1 (2,20). Insats 50 kr på ett totalodds av 9,20.

 

Trippel med Gais-Kalmar 2 (2,35), Liverpool-Tottenham 1 (1,50) och Lyngby-Herfölge 2 (1,90). Insats 50 kr på ett totalodds av 6,70.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...