Gå till innehåll

Söndagsparty med Filip & Fredrik


Blackbird

Recommended Posts

Hej!

 

Vad är meningen att dom gör dubbla konton för att vinnar detta när dom inte äns kan ta imot priset? Men ändå dom vann någonting så blir deras konto blockerad.

Jag kan redan ser massor av dubbla konton där och tror knappast att det finns massor folk omkring oss i Sverige som spela där.

Om det bara var Svenska där så skulle det möjligtvass omkring 500-1000 pers på en söndag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du ser en person som heter Henke1992,Henke1993,Henke1994,Henke1991 . Det är självklart det är dubbelkontot om du inte titta nogrann. Det finns mer har jag sett men orka inte nämna dom.

 

Varför i helvete skulle man göra om man ville ha fler konton samma namn med ändrad sista siffra??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Misstänker man att någon spelar med flera konton i en gratisturnering eller annars så skickar man ett mail till support@pokerstars.com med sin misstanke så utreder vi det så fort som möjligt.

 

Det är inte tillåtet att inneha mer än ett konto på PokerStars.

 

Det finns inga registrerade konton i vår databas med namnen: "Henke1993", "Henke1994", eller "Henke1991", var det möjligen ett exempel?

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ca 3000 pers var det anmälda när den började kl 22:45 igår.

Insåg direkt att jag behövde spela extremt tight überaggro då det bara var 1 pris (dom $1000 garanterade utöver paketet räknas inte).

Så jag inväntade en premium hand och ställde, fick 2 syn den ena hade AK den andra J3 å självklar fick ja se min T5o bli slagen av fisken med J3 :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
jag kom 2a igår. så jävla tråkigt. drog en duglig craisebluff med öppet stegdrag sista handen som inte gick hem. har ångrat mig hela dagen idag desvärre :(

 

jag kom 21a :/ Höjde en kille rätt rejält preflop med A4s å han synade med J6s å floppade J blev all in på flop sen var man ute... Har också ångrat mig rättså mycket, låg ju bra till innan den handen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg en gång en spelare som hade 8 konton i en frirulle på Stars, kronkie13,kronk133-139 (sju konton), mailade ovanstående address utan svar.

 

Hej,

 

Underligt, vi svarar på alla mail som kommer till oss.

 

Det är inte tillåtet att inneha flera konton och jag kommer att kontrollera kontona ovan. Dock tror jag de är avstängda redan om de har rapporterats vid ett tidigare tillfälle.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ups det var ett litet h men jag skrev det med stort H, men har själv redan skickat utt de redan på Support@Pokerstars.se

 

Såg en gång en spelare som hade 8 konton i en frirulle på Stars, kronkie13,kronk133-139 (sju konton), mailade ovanstående address utan svar.

 

Notera att adressen är support@pokerstars.com, inte support@pokerstars.se. Vi svarar på alla mail vi får, men skriver man till den senare adressen så är det inte säkert att vi svarar, eftersom vi då inte får mailet.

 

(Blackbird skrev dock faktiskt till support@pokerstars.com så det mailet har vi fått.)

 

Hälsningar,

 

Martin K

PokerStars Support Team

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...