Gå till innehåll

Pokerstars UK May Special Offer


gibbsson

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
Cash crediten som vi pratade om på sida ett i denna tråd finns även tillgänglig i juni. Bra värde på den som sagt.

 

Edit: Har dessutom lagts till en 2,4k cash credit för 150k FPP.

 

 

Är inte cashcrediten tänkt att vara där på heltid? Jag plockade nyss ut en 4k. Riktigt smidigt faktiskt! Ska beställa en till i övermorgon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är inte cashcrediten tänkt att vara där på heltid? Jag plockade nyss ut en 4k. Riktigt smidigt faktiskt! Ska beställa en till i övermorgon.

Även om bonusen du talar om är lätt att cleara så är den inte Cash credit. Den största bonusen (4k) har dock samma värde per FPP som de olika Cash creditarna som funnits i maj och nu i juni.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jävlars!

 

Jag skulle faktiskt behöva 80k gratis VPP i nuläget. Hoppas att denna kampanj når oss oxå. Stars mål verkar vara att göra alla till supernovor. Blir intressant att se hur de kommer att lösa problemet med sviterna på WSOPhotellet :)

 

Hej,

 

Notera att man måste vara SuperNova när man kvalificerar eller i samband med att man spelar för att få svit och inte som en resultat för att man får 100k för att man spelar WSOP.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...