Gå till innehåll
snaskov

Era sämsta resultat för en dag?

Recommended Posts

Ligger på 10-12 inköp back och 23 inköp plus som mest men har på senare tid börjat köra med stoploss. Har hittils kört på 5 inköp som stoploss och 3 inköp om jag spelar lite över min komfort nivå. Hur kör ni andra som spelar med stoploss?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

20 inköp har jag utan tvekat backat några dagar när jag lirat HU och allting gått fel. Största summan jag backat på en dag ligger nog runt $7000 på nl400 och nl600 spel vilket i och för sig inte är svinmycket.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Apropå jobbiga pass...

För nån vecka sen såg jag att HM kommit med en PLO-version. Jag testade versionen lite och dataminade Gus på FTP. Efter en stund tittade jag till datorn och såg det här:

gus090418616.jpg

Standard eller rätt svettigt pass? :rolleyes:

I jämförelse med ovanstående så känns mitt eget största backpass på -27k (10/20-25/50) rätt så hanterbart. :-)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

-12 inköp i EV på 360 händer. -10 inköp i resultat. PLO200 HU, tre bord samtidigt. Det var en rolig timma.. Fuck EV and the horse it rode in on.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Inget nämnvärt alls, legat back runt 4-5k euro två gånger men räddat upp båda hyffsat, tror största backdagen blev -3k euro.

Inget jag har råd med numer dock, på gott och ont (=

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det här känns nästan som en bragtråd för have beens sas (utan att mena det som en dålig sak faktiskt), typ en omvänd "vilken är din största pott du spelat på?" eller en dold "hur högt har du spelat?" även om OP säkert hade andra intentioner. Klagar inte alltså, underhållande läsning för en never has been as my self (=

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Tror det ligger mellan $1-2k. Mestadels razz och horse hu tror jag hehe :(

Haft över 1k backdagar på sngs också, men då var det stejk =)

1k backdagar, snacka om downswing.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu